..: Lokomotivy Traxx MS plně schváleny v Polsku :..

EU43.001, PKP Cargo, foto: PKP Cargo Wroclav - Vícesystémové lokomotivy Bombardier Traxx MS byly v minulých dnech schváleny pro provoz na území Polska bez jakýchkoliv výjimek. Místní drážní úřad, Urząd Transportu Kolejowego (UTK), schválil pomocí dvou bezpečnostních certifikátů typ k neomezenému použití. Lokomotivy, které jsou zčásti vyráběny také bývalým závodem Pafawag (Bombardier Transportation Polska) ve Wroclawi, jsou v majetku několika polských dopravců. Jako typ EU 43 je provozuje také národní dopravce PKP Cargo a nasazuje ve vozbě osobních i nákladních vlaků na domácí půdě a v zahraničí. Stroje Traxx MS jsou v současné době nasazeny i na známé Berlin-Warszawa-Expressy či Kiew–Express, na nichž nahradily českou řadu 371/180 DB, respektive německé "Raguliny".

Zdroj: Railway Market, Gerd Böhmer; foto: PKP Cargo


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 10.2.2009 (15:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo Polsko


registrovaný uživatel Kytka 
12.02.2009 (18:30)  
Ono to schválení v Polsku také dost závisí na tom, že nemají kolejové obvody, ale počítače náprav.
I když pokusit se schválit Traxx na SŽDC a zjistit jak moc ruší by mohlo být zajímavé... Ale je otázka kdo by to schvalování zaplatil a zda to má vůbec smysl...
registrovaný uživatel SergeS 
11.02.2009 (8:51)  
JP: Kdyz mas ZZ typu par oci tak je vse mozne :-D
10.02.2009 (17:37)  
Werkie, tak to jo. Ale kdo ví, jak to bude. Třeba se hodně brzo stihne rekonstrukce úseku Púchov - Žilina (- dál), ŽSR přepne napětí na střídavé, banáni dostanou zaracha a 380ka pojede s Košičanem na Štrbu dřív, než si myslíme. Ale teď věštím z lógru.

Ale ať se vrátím k tématu. Traxx MS, hádám, že u nás by asi měla tahle lokomotiva problémy s EMC, ale jak to, že se ji podařilo schválit na takovém tankodromu, jako jsou polské železnice? To mají odolnější ZZ nebo méně odolné byrokraty?
registrovaný uživatel Werkie  mail  
10.02.2009 (17:31)  
Josef Petrák: to ja věřim, že bude jezdit bez problému a taky vim, že zkoušky něco trvaj já jsem to myslel ve smyslu, že pokud se podivá směrem na východ místo Goril tak za ní bude Béčko s velkou pravděpodobností ještě nějaký ten pátek...

Ale to je uplně mimo téma, takže bych to tu dál nerad rozvíjel aby se to zas nezvrhlo v nekonečnou diskuzi
registrovaný uživatel Best  mail  
10.02.2009 (16:30)  
V článku je, že bude nasazena na EC a Kasztan,nevíte někdo co bude jezdit na Moskvě,pořád němec/EU 07?
10.02.2009 (16:17)  
Werkie, netřeba to vidět tak černě. Pokud mašina bude v provozu, tak nutně bude mít papíry od německého EBA a tudíž nebude problém ji píchnout na nějakého toho Webera či Negrelliho do Německa, kdy emzety jezdí denně a povinně. Dejte té mašině ještě nějaký měsíc vydechnout. Ještě nějakých 270 zkoušek v Cerhenicích a bude nasaditelná v testovacím provozu.
registrovaný uživatel Werkie  mail  
10.02.2009 (16:13)  
NIcKON: pro foceni na billboard se stáhne pár mzet z EC/IC
10.02.2009 (15:54)  
O krok? Hmmm. Oproti některým světovým železnicím jsme půl století nazpět... :-/. No jsem zvědav kdy 380 dostane štempla, ale jestli za tím budou vlát béčka, tak to moc prudký nárust kvality cestování nebude, žeano.
10.02.2009 (15:18)  
A zase někdo předběhl naši 380. Proč musíme být pořád o krok zpět. Kupředu levá... !!! FRK

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko