..: Trať 171 neprůjezdná :..

ikona ŽP, foto: CSPSV Praha–Radotín – Jak informoval náš spolupracovník Vítek Voráček, dopravě na trati 171 hrozí kolaps. Trať je v úseku Dobřichovice až Praha–Radotín neprůjezdná. Městská část Radotín se tím dostala do částečné izolace vzhledem k faktu, že autobusy byly s příchodem nového JŘ nahrazeny právě vlakovými spoji. Cestující do centra odvezl mimořádně zastavující rychlík z Plzně.

16:38: Jak uvedl server Novinky.cz, „starší žena zemřela odpoledne v Černošicích po střetu s vlakem.“ V současné době je provoz přerušen, probíhá vyproštění osoby a ohledání místa činu.

17:04: podle informací z provozu je provoz obnoven v jedné traťové koleji.

Kolem 17:30 by měl být obnoven provoz v obou traťových kolejích. Souprava inkriminovaného Os 8839 již skoro dorazila do cíle své cesty.

Zdroj: ŽelPage, babitron, Novinky.cz


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 21.12.2008 (17:47)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Padych  mail  
31.12.2008 (8:58)  
Můj povzdech o tom, že zaměstnanci DP o víkendech z Radotína na Smíchoov musí platit, naprosto nebyl namířen proti nikomu, ať je zaměstnancem jakékoli firmy. Před x lety zaměstnanci DP Praha mohli po praze vlakem jezdit zdarma, naproti tomu zaměstnanci ČSD v prostředcíchDP platili, což byla taky pěkná levárna. Naproti tomu dobře promakaný to měli v Ostravě: tam zaměstnanci DPMO jezdili po obvodu Ostravy vlakem zdarma, zároveň ale zaměstnanci ČSD jezdili prostředky DPMO za 10 haléřů, což bylo tehdy 10% občanského jízdného.
Jo, kdyby se tak dokázaly všechny společnosti dohodnout...ale to zavání spíš utopií!

Jinak přeji všem, ať už sedí za volantem nebo v kabině čehokoliv a samozřejmě inám cestujícím P.F.2009!
26.12.2008 (12:42)  
Jen tak na okraj k debatě tuhle když na Kolbenově byl sebevrah tak metro stálo hodinu a sebevrah vylezl sám z pod metra nezraněn takže to za hodinu stihnout spíš nemůžou když je maso na 20 metrech.
24.12.2008 (19:17)  
Tak postavit DP rezijku na uroven drazni je jedna vec, ale druha vec je domluvit se s Ropidem a postavit ji na uroven opencard pro uzemi Prahy.

A vubec, odlisne chovani k ruznym skupinam (vic nez zamestnanci DP Praha jsou videt duchodci) je jeden velky bordel Ropidu, doufam, ze ty tarifni podminky uz konecne sjednoti, ze nastane uz vsude plna integrace a ze do PID budou konecne zarazeny i rychliky...
23.12.2008 (18:55)  
Padych: To má tedy pracovník DP, jedoucí o víkendu střídat autobus nebo tramvaj na Smíchov, za svou cestu platit?
A proč ne? Copak je tak velký problém, projetou jízdenku při pracovní cestě u DPP proplatit?
Čekal jsem, kdo s tím první přijde a je to tady. To je totiž to hlavní o co se jedná.... o to, že dosud zaměstnanci DPP z Radotína jezdili zadara autobusy a najednou musí platit za vlak (oni to mimo jiné dost často zkoušeli i tím vlakem a nejlepší byla rodinka, která jela takto na výlet do Karlštejna). Ovšem pozor, kromě zaměstnanců a rod.příslušníků se do podobné situace dostali i důchodci a držitelé ZTP, kde bych to řešil spíš.

ovšem zaměstnancům DP Praha jejich volné režijky na vlacích neplatí, údajně nedošlo k dohodě mezi DP a ČD
Když to vezmu z pohledu zaměstnance dráhy, tak já se na režijku také nedostanu na Žižkov tramvají...
A k nedohodě nedošlo už hodně dávno, to rozhodně není novinka.
23.12.2008 (10:17)  
Padych: A co chudák autobusák od Bosáka, Martina Uhra, nebo Probo Trans, co jede z Radotína o víkendu na Smíchov střídat autobus, který také jezdí v rámci PID? Ten platí vždycky a nic s tím nenadělá, ne? Musí spoje dopravce DP Praha jezdit všude tam, odkud dojíždějí jeho řidiči? Není to nefér?
registrovaný uživatel Padych  mail  
23.12.2008 (9:42)  
K tomu přehuštění trati všeobecně: zřejmě se nikdo z vyšších činitelů (magistrát, ÚMČ atd.) nezamyslel nad tím, co to lidem přinese, zejména obyvatelům Radotína. O víkendech nejede žádný spoj autobusů mezi Smíchovem a Radotínem, všichni jsou odkázáni na vlak. Ty sice o víkendech jezdí v intervalu půl hodiny, ale i tak se stává, že je některý spoj odřeknut, například nedávnou prosincovou neděli. A navíc - vlaky jsou sice v systému PID, ovšem zaměstnancům DP Praha jejich volné režijky na vlacích neplatí, údajně nedošlo k dohodě mezi DP a ČD. To má tedy pracovník DP, jedoucí o víkendu střídat autobus nebo tramvaj na Smíchov, za svou cestu platit?
22.12.2008 (22:44)  
ad Chika...: Tak já samozřejmě jednám s lidma slušně, taky se jim omlouvám za komlikace a neksichtím se na ně:-) Jenže když se tam objeví opravdovej imbecil, tak už všechno ztrácí smysl:-)

ad M: To je dobrý, to příště použiju:-))

ad. PavelZ: Jinak než po dobrým to ani nemá cenu... Ale to s tím sběrem mě ještě nenapadlo. Nicméně je to hodně dobrý:-))
registrovaný uživatel M 
22.12.2008 (19:45)  
Jarousek - da se rict treba neco ve smyslu "minule to meli rychle, za 30 minut to jezdilo, ale v zari babu sbirali snad ctyri hodiny". Pochopitelne se tim nikdo nedovi, jak dlouho to bude trvat, ale prispeje to k ziskani pocitu, ze se opravdu snazis odpovedet (pricemz nerikam, ze jsi neco udelal spatne). Pochopitelne ani tohle neuspokoji vsechny
registrovaný uživatel arsgals  mail  
22.12.2008 (18:08)  
Ani v metru to nejde nikdy odhadnout, kdyz to tenkrat srazilo nakyho kastana v tunelu mezi Ceskomoravskou a Palmovkou tak to bylo na vic nez hodinu. Nejdele se vzdy ceka na prijezd policie a nez to zdokumentuji. Nektera sluzebni hlaseni byvaji drsna ...
22.12.2008 (16:40)  
Silnicni nehodu a srazku osoby vlakem nelze srovnavat. Co treba bezpecnost vysetrovaciho a zachranneho tymu? Pristup po silnici je vetsinou jednodussi nez po trati, nehlede na nemoznost vlaku uhnout. Taky zabrzdna vzdalenost v kombinaci s dohledovymi pomery je horsi. Na trati si po soumraku misto nehody nenasvitite a autem tam zajet taky nemuzete, atd. atd. Z tohoto ale plyne jasne varovani pro ROPID, ze by mel vymyslet zalozni plan a lidi poucit
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko