..: Porucha trakčního vedení v Praze způsobila narušení provozu :..

Aktualizováno 17:00 - Praha - Dnes v odpoledních hodinách došlo na pražském hlavním nádraží k mimořádnosti na trakčním vedení, která částečně ochromila železniční provoz v oblasti centra metropole. Dle dostupných informací došlo ke stržení troleje mezi 2. a 22. kolejí a jejimu následnému prověšení, pravděpodobně ze strany servisního motorového vozu MVTV. Vlaky od Plzně a Berouna končí ve stanici Praha-Smíchov, odkud cestující mohou použít prostředky MHD. Zpoždění většiny vlaků nepřesáhlo 30 minut a v současné době se již situace začíná stabilizovat. Provoz mezi hlavním nádražím a Prahou-Vršovicemi byl omezen jen minimálně, vlaky ve směru na Benešov se převážně držely platného jízdního řádu.


Vítek_V | 13.11.2008 (16:17)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
14.11.2008 (7:51)  
Podle přehledu mimořádností : Pha hl výpadek napájení TV nad kol. 8 - 22, nelze závislou trakcí
od/do Pha-Vyšehrad, příčina se zjišťuje.

Trvání závady 14.45 - 15.33, což vylučuje stržení TV, protože za tak krátkou dobu by ho nikdo nestačil opravit.

K těm návěstidlům : cestová návěstidla (traťové koleje) od Vršovic jsou v polohách
Lc 101 = 185,047
Lc 102 = 185,074
Lc 103 = 185,013
Lc 105 = 185,014

Od Smíchova (Vyšehradu) jsou pouze vjezdová návěstidla 1VL, 2VL v km 1,565 (184,229)

Návěstidlo Lc 16ukončující vlakovou cestu na "šturcové" koleji číslo 16 je v km 185,663
cestové návěstidlo na koleji číslo 20 > Lc 20 = 185,862

Od Vršovic a Vyšehradu jsou všechny výhybky pouze pro rychlost 40 km/h.
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
14.11.2008 (0:39)  
Ja to tam sice z hlavy neznam, ale o nedostatecne zabrzdne tu nepadlo ani slovo. Takze nevim, odkud tahate, ze tam bila je.
registrovaný uživatel PES38 
13.11.2008 (22:59)  
S tím bych byl opatrnej. Koleje jsou rosekaný cesťákama. Jste si jisti, že když mám postaveno jen k cesťáku do půli perónu, že je to na zábrzdnou a bílá nesvítí? (kolik je to to metrů, nevím)
13.11.2008 (21:42)  
Nejen to, předvěstění návěsti "stůj" nebo snižení rychlosti se navíc přenáší na návěstidlo, které je situováno na zábrzdnou vzdálenost.
registrovaný uživatel Micke 
13.11.2008 (21:34)  
Přesně tak, pokud je vlaková cesta postavená na dráhu kratší než je zábrzdná, tak se na návěstidel přisvědcuje bíla! Takže strojvedoucí to vždy pevně pozná!
13.11.2008 (21:14)  
Vjezd do kusých je návěštěn a né že ne. Při vjezdu na jinou než kusou je výstaha případně volno, na kusou 40 a výstraha.
editor nebo admin ŽP RaPa  mail  
13.11.2008 (21:10)  
vojtik: No ona by tam být měla, pokud je to na kratší než zábrzdnou vzdálenost, ale co když ty kusý přeci jenom na tu zábrzdnou stačej?
registrovaný uživatel vojtik 
13.11.2008 (21:09)  
To by byl takový problém doplnit na vjezd při jízdě na krátkou kusou kolej "opakovanou výstrahu"? Fíra by věděl na čem je.
13.11.2008 (20:40)  
Já bych řekl, že nejdříve dojde z nějakého důvodu k prověšení TV, protože třebas praskne izolátor a do prověšeného TV vjede vozidlo a dílo zkázy je dokonáno. Strojvedoucí, který vyjede z tunelu, byť jen rychlostí 40 km/h nemá příliš možností zastavit před prověšeným TV, protože musí sledovat jednak návěstidla, jednak kam vůbec jede. Zabezpečovací zařízení totiž umožňuje postavit vlakovou cestu i do krátkých kusých kolejí, např. koleje 16, takže když se výpravčí splete a omylem to postaví do kusé koleje, bude o zábavu postaráno. Podle návěstních znaků to totiž strojvedoucí nepozná.

Podle výpravčích na Smíchově si údajně "někdo" cvrnkl při stavebních pracích o TV pod napětí, takže následoval komplet výpadek napětí.
Moudřejší můžeme být zítra, podle toho co bude v přehledu mimořádností.
13.11.2008 (20:34)  
Výpadek byl cca hodinový cca 14:33 - 15:33
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko