Praha, Lysá nad Labem - Dnes v odpoledních hodinách došlo k další krádeži kabeláže. V tomto případě u výměn v obvodu stanice Praha Masarykovo nádraží. Tím došlo ke značnému narušení vlakové dopravy. A to především ve směru do Vysočan na trati 231 a dále na Nymburk. Vlaky byly operativně ukončeny právě ve stanici Praha-Vysočany, odkud cestující pro další cestu mohli použít prostředky pražské MHD. Výluka provozu z Vysočan na Masarykovo nádraží z důvodu oprav potrvá dle odhadů SŽDC do 8. hodiny večerní.
Smolnému večeru neunikla ani dálková doprava. Rychlík 795 směřující z Prahy do Letohradu se na přejezdu mezi Lysou nad Labem a Čelákovicemi srazil s traktorem, přičemž následně vykolejil. Přejezd, nacházející se na stejné trati byl vybaven světelnou a zvukovou signalizací. Při incidentu nedošlo k žádnému zranění. Dle Zdeňka Neusara z Drážní inspekce byl provoz po nehodě v 15.40 zastaven. Informace nám podal i jeden z uživatelů, podle něj byl provoz zastaven na obou traťových kolejích i v 16.35, čemuž odpovídá i zavedení NAD. Rychlíky jezdí odklonem přes Poříčany se zastavením v Praze Libni po trati 011.
Námět: uživatel R950
A Vaším tvrzením že "Policie pátrá po věcech pocházejících z trestné činnosti." jste mne opravdu pobavil; dlouho jsem se tak nezasmál...
Vy ste nikdy nebyl ve sběrně? Já jo a když sem tahal občanku, tak mi bylo sděleno "v poho, já to nějak napíšu"...
Bohužel "reformy" policie vedou k odchodu policistů, takže taková situace, že u sběrny bude stát ošuntělé auto, v něm v civilu policista s plackou a každého, kdo tam přijde prověří, odkud "sběr" pochází a pokud to nebude "košer", tak bude sběratel zadržen, odvezen a obviněn z trestného činu "zatajení nálezu" není možná. Za hodinku auto zmizí a objeví se jiné.
Pokud totiž někdo "najde" kanálový poklop v obci, tak je povinen ho odevzdat jako nález, nikoli odtáhnout jej do výkupny kovů.
Na lapky, kteří se chtějí dostat do kriminálu coby sanatoria by bylo léčením definování "vyjimečného trestu" nikoli jako trestu nevyjímečné délky, ale například samotka se stravou ve formě suchého chleba, tvrdý pracovní režim, kupříkladu ruční roztloukání kamene na drobný štěrk po dobu 8 hodin denně se 30 minutovou přestávkou na jídlo a oddech po 4 hodinách práce, zákaz nákupu čehokoli jiného než hygienických potřeb, zákaz návštěv apod., žádná TV, žádné čtení atd.
Ve středověku se zločinci posílali na galeje ... bohužel dnes tento výchovný nástroj není, tím spíše v Česku, které svoji námořní flotilu nemá.
A co kdyby se začaly praktikovat kontroly typu přijde inspekce, koukne na hromadu kabelů nebo kolejnic a majiteli sběrny, ukažte mi od tohoto výkupní doklad?
Doufám, že kraje a min. dopravy bude tato zpoždění započítávat do případných pokut ČD, aby to poté ČD mohly vymáhat po SŽDC. Protože je to chyba SŽDC, že dává příležitost k těmto zlodějinám.
Chjo :-(.
Alespoň ta reorganizace ČD na ČD, ČD Cargo a SŽDC byla k něčemu-může se jednoduše veřejnosti ukázat na viníka (krom toho zloděje).
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.