..: V Jizerských horách přibudou 4 nové vlakové zastávky :..

Ilustrační obrázek Tanvald - Díky dotacím z EU vzniknou v Mikroregionu Tanvaldsko do roku 2010 čtyři nové železniční zastávky. V Desné budou hned dvě, další vyrostou ve Smržovce a ve Velkých Hamrech. "V Desné bude jedna nová železniční zastávka v centru města u Riedlovy vily a druhá v Pustinách. Ve Velkých Hamrech a ve Smržovce se zastávky vybudují pod sídlišti," říká autorka projektu Kateřina Preusslerová.

V Desné se vlakové nádraží nachází daleko od školy, proto vyroste nová železniční zastávka u Riedlovy vily. Blíže ke škole bude i nová železniční zastávka ve Smržovce. Zastávka v Desné - Pustinách poslouží turistům, díky nové zastávce ve Velkých Hamrech odpadne komplikovaná cesta na odlehlé vlakové nádraží obyvatelům velkého sídliště. Mikroregion Tanvaldsko dostane na zlepšení dopravy od EU 23,6 milionu korun a ze státního rozpočtu další zhruba 2 miliony korun. Více než 2 miliony korun přidají města.

zdroj: ČT24


Adys Poslat mail autorovi | 27.9.2008 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Liberecký


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel komerčák  mail  
27.09.2008 (22:56)  
ekoter??? jak jsi si zjistil že plánované zastávky jsou zbytečné???
27.09.2008 (22:54)  
A co radši prodloužit tramvaj z Jablonce až do Tanvaldu? :-)
registrovaný uživatel komerčák  mail  
27.09.2008 (22:54)  
...ještě prosím k těm zastávkám... před otevřením zástávky proběhne poměrně složitý legislativní proces než se do země opravdu kopne a perón se položí, zde by snad zdálo nadbytečné jména zastávek v JŘ vyslovovat ... Já osobně si myslím že každý z nás umí číst a je tímto lidským úkonem obeznámen s pltností o dne vyhlášení. A právě tato informace zdánlivě zbytečná je informací pro cestující aby otevření zastávky očekávali.... ono Vážení na vlak se dodnes opravdu má čekat!!
27.09.2008 (22:52)  
Ad komerčák: Ta věta měla znamenat jako co?
registrovaný uživatel komerčák  mail  
27.09.2008 (22:46)  
Pokud jsme zde diskutující příznivci železniční dopravy potom mě překvapují některé příspěvky. V opačném případě lze jen konstatovat:
"Železnice jako poskytovatel služeb musí za cestujícími a v regionu o kterém diskutujeme je to obvzláště rozumné! Je to prostorově, ekologicky a bezpečnostně, ( pro mnohé z nás nepohodlné), jediné možné řešení, jak nabídnout lidem alternativu v blízké budoucnosti nepostradatelnou."
27.09.2008 (22:07)  
hmm proč potřebujou na vybudování zastávky dotaci? :D:D .. na nádraží bych pochopil ale na zastávce toho moc drahého není :))
27.09.2008 (22:07)  
Mě spíše zaráží jiná věc. Na jednu stranu chceme, aby železnice byla páteřním (kapacitním a rychlým) systémem, na druhou stranu ji tady radikálně zpomalujeme dalšími zbytečnými zastávkami.
Nebylo by už lepší postavit jeden dlouhý peron od Tanvaldu do Liberce? - oni by si cestující došli sami:-)
registrovaný uživatel DJ 
27.09.2008 (22:01)  
Jirka C.:
A co Bratčice na trati 230? Ty byly v JŘ už v roce 1997, a kde je jim konec...
registrovaný uživatel Jirka C.  mail  
27.09.2008 (21:51)  
V JŘ se občas objeví zastávky, které nakonec ani nevzniknou. Viz jedna nejmenovaná na 210. Jak dlouho tam byla? Dva, tři roky?
dopisovatel nebo člen ŽP mouka  mail  
27.09.2008 (21:47)  
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč jsou ty nový zastávky v letošním jízdním řádu a ta ve Smržovce byla i v loňským? To si snad někdo dělá srnadu, tam ty zastávky napsat tak dlouho dopředu.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko