Praha-Vysočany - Krátce před půlnocí došlo k nehodové události poblíž odbočky Skály, která se nachází mezi stanicemi Praha-Horní Počernice a Praha-Vysočany na trati 231. Při průjezdu nákladního vlaku došlo k sesunutí sestavených kolejových polí z transportních podvozků na trať. Pravděpodobnou příčinou nehody je technická závada. Mezi stanicemi Praha-Vysočany a Praha-Satalice na trati 070 byl provoz obnoven kolem šesté hodiny ranní. V půl desáté dopoledne byla zprovozněna jedna kolej do Prahy-Horních Počernic, což umožnilo zrušení náhradní autobusové přepravy za osobní vlaky z/do Lysé nad Labem. Úplné zprovoznění trati se předpokládá v průběhu odpoledne, rychlíky z Hradce Králové a odklonové rychlíky z Brna přes Havlíčkův Brod budou do té doby jezdit po odklonové trase z Nymburka přes Sadskou po trati 060 do Poříčan a dále po trati 011 do Prahy.
Doplněno: Od 16:45 by měla být trať již plně průjezdná, v inkriminovaném úseku by vlaky měly projíždět jen s minimálními zpožděními.
zdroj: ČD
1 2 | Zpráv na stránku: |
http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa#mapa
zastavovali jsme v Libni a v Poříčanech na čekání na protijedoucí vlak z Nymburka, zpoždění 10 minut, ale upřímně lituji průvodčí, která musela za 2 minuty zbývající do odjezdu oběhnout všech 6 vagónů vlaku, zda cestující nenasedli blbě.
Upravit personální tusnusy na plánovanou výluku dá samo o sobě dost práce, zpravidla to stojí lidí navíc, kteří se musí nakomandovat předem. Dělat to doslova na koleně jako "vedlejšák" to je celkem odsouzeno k zániku.
Při standardním průběhu by měl strojvedoucí, který dojede do Vysočan z Masaryčky zamknout mašinu, klíče dát výpravčímu, odejít na NAD, v další stanici vzít klíče od výpravčího, oživit mašinu a pokračovat v jízdě s jinou soupravou podle turnusu.
Na takovýchto nehodách se ukazuje stupidita převelení části lokomotiv a personálu do Carga, protože do Carga přešli i strojvedoucí mající jízdní zácvik jak na 451/452, tak 471, takže strojmistr má problém sehnat někoho i doma, kdo by mohl jezdit na 451/452 & 471. Prostě ty lidi nemá.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.