..: Na koleje se vrací vůz Aa 1142 a lokomotiva 180.001 :..

Ilustrační obrázekČeská Třebová - Praha - Dnes krátce po čtvrté hodině opustil nově zrekonstruovaný vůz Aa 1142 Českou Třebovou. Salonní vůz zde byl slavnostně pokřtěn po rozsáhlé opravě v Českých Velenicích. Krom něj se na kolejích opět setkáme i s lokomotivou 180.001, která dnes opět získala průkaz způsobilosti. Vše bylo završenou projížďkou okolo železničního uzlu Česká Třebová. Vůz v tuto chvíli míří na vlaku R 874 do Prahy. V budoucnu by měl být právě v Praze deponován a využíván pro zvláštní účely.

Pár fotek z vyhlídkové jízdy okolo České Třebové

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek


Jakuza Poslat mail autorovi | 10.4.2008 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
editor nebo admin ŽP Nick  mail  
11.04.2008 (9:15)  
čmoudík: Vy, coby člověk z centra dění, víte o nostalgii a vším, co s ní souvisí, asi více, než většina z nás tady dohromady. Kdyby se příště podařila komunikace v trochu jiném duchu, například formou soukromé zprávy přímo autorovi aktuality: "Hele, Jakuzo, ten vůz dělali kluci ve Velenicích, jestli chceš, doplň, že má Vmax 140 km/h .....", bylo by to ku prospěchu kvality aktuality a hlavně čtenáři by to ocenili. Za vrchol blaha považuji sepsání vlastní (krátké) aktuality o podobné události. Vím, nemáte čas, ale to nikdo z nás ;-)
11.04.2008 (5:23)  
JTB: Nejsem žádný expert přes historická vozidla,to zdaleka ne, jen tak trošku se kolem nostalgie a vším co s tím souvisí,motám. Dobrá možná jsem to napsal trošku nevhodně,ale mohlo to být ještě horší :-).

xyz: Ano čmoudík tepaný byl na k-reportu,protože místní tepci na k-reportu vědí tuplem prdlajs o této řadě vozů,jak je patrné z pokračování oné diskuse.. :-),ale to jen na okraj. A to mě snad nechcete říci,že tu je podobný,ne-li stejný výskyt oněch jedinců ?

all: Stejně důležitější ze všeho,než zde nějaké to popichování atd.,je to,že vůz je opraven a je to další solidní kousek do málo početné skupiny provozních historických vůzů.
11.04.2008 (0:31)  
Čmoudík: jenže tvá jediná výtka byla "Proboha,to není žádné reko,ale zrestaurovaný historický vůz (...) Tak prosím nepište tu takové divočiny.... :-(

Článek jsem vydal tak, jak jsem ho dostal od autora, jen jsem do něj trošku stylisticky sáhl. Vydával se především s ohledem na aktuálnost, protože to může být zajímavá přeprava třeba i pro fotografy. Světlo je dneska skoro do osmi. Čekat a zdrojovat dva dny skutečně nemělo smysl. Nemůžeme být ze své podstaty odborníky na všechno. Čmoudík je expert přes historická vozidla, já se nějaký čas motal kolem kolejí trochu jinak. Jsme vděčni za každé vhodné doplnění, ale prosím trošku slušnosti. Já se s tím nějak dokážu srovnat, ale mám zodpovědnost i za další lidi. A nenechám na ně plivat, když dělají svou práci velmi dobře a bez nároku na odměnu.
11.04.2008 (0:06)  
Tady to zase žije. Proč prezentace v ČT? Protože ten vůz patřil depu v ČT než byl po zrestaurování z ... důvodů převelen do Prahy.

A co je na něm tak zajímavého? Nevšiml jsem si že bychom těch "papíráků" měli nějak mnoho.
registrovaný uživatel xyz  mail  
10.04.2008 (22:58)  
Špáňa:

Na http://www.k-report.net/discus/messages/28/141823.html?1204207596 uživatel ČmoudČmoudík (předpokládám, že se kolem opravy motal a že je shodný se zde tepaným čmoudíkem) uvádí:

"Dále vůz má max.rychlost 140 km/h,rozhlas,kabel UIC, el.protismyk, a interiér je bomba, dokonce i záchod v původní zelené barvě....Vůz se moc povedl."
10.04.2008 (22:54)  
Foto z přepravy z Č.Velenic na závěsu R 642 (12.2.2008): http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=127935.jpg
Ad označení salónní vůz - to by mohl být každý opravený rybák označen jako salónní vůz :o)
10.04.2008 (22:49)  
Tuším že 120 km/h
10.04.2008 (22:10)  
Mě by zajímalo jakou tento vůz má maximílní rychlost?
10.04.2008 (21:51)  
JTB: Já nenadávám,pouze konstatuji,to na vyjasněnou a to vzhledem jistému upřesnění informací. Nezlob te se,ale nejdříve než veřejně něco publikuji,tak se snažím aby informace ,které publikuji byly věrohodné a je jedno kde to činím a jestli něco za to mám. Taktéž já mohu konstatovat,že kritika něčeho,i když toto z mé strany za kritiku nepokládám, je zcela normální jev,pokud je oprávněná.
dopisovatel nebo člen ŽP CzechDave  mail  
10.04.2008 (21:18)  
Co je na tom voze tak zvláštního, že se tu kolem něj zvedají takové vášně? Normální rychlíkový erste klasse vagon s pensylvánskými podvozky, ne? Z fotek je celkem dobře vidět, že to není salon, ale normální oddílový vůz...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko