..: Výpadek proudu na trati Košice - Žilina (Aktualizace) :..

Ilustrační obrázekMarkušovce - (13:00) Dle aktuálního pozorování došlo k výpadku napájení měnírny z veřejné sítě na trati 180 ŽSR poblíž Spišské Nové Vsi. Čeká se na opravu, popřípadě příjezd lokomotiv nezávislé trakce, které by provezly soupravy úsekem bez napětí. Ve stanici Markušovce aktuálně čekají vlaky R 421, který již mešká 185 minut, R 601 se 71 minutami, a dnes jistě včas nedojede také Ex 120 Košičan, jehož aktuální zpoždění činí 208 minut v této stanici.

Jak bylo sděleno v několika slovenských médiích, došlo k požárnu elektrické rozvodny u Krompach. Jeho hašení bylo ukončeno až krátce před polednem. Následkem této události zůstalo 22 tisíc domácností na Dolnej Spiši bez elektrické energie. Stejně tak byl zablokován provoz na trati Košice - Žilina. Další katastrofou byl pád vedení vysokého napětí na trolejové vedení ve stanici Krompachy. Následkem toho nebylo možné uvázlé soupravy provést pomocí lokomotiv nezávislé trakce.

(13:15) EC/Ex 120 je prvním vlakem, který zjevně projel kritický úsek a se zpožděním 215 minut staví ve stanici Spišská Nová Ves. Ostatní spoje stále stojí na svých místech. Pro přetah souprav jsou nasazeny záložní lokomotivy řady 731.

(17:30) Zdá se, že provoz na trati je již obnoven. Ex 120 Košičan před chvílí opustil po neobvykle dlouhé zastavení stanici Hranice na Moravě a se zpožděním 224 minut spěchá do své cílové stanice.

Zdroj: autor, aktualne.sk a poloha vlaku (SK)


Bea Želtvayová Poslat mail autorovi | 24.3.2008 (13:13)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Slovensko Košický


24.03.2008 (20:44)  
R 1502 přijel do Hranic ještě dřív než Košičan.
Košičan tam stál spíš ptoto, že čekal na R 740 z Bohumína do Brna.
24.03.2008 (19:52)  
Ex 120 Košičan stál v Hranicích delší dobu zřejmě proto, aby před sebe pustil R 1502, který by jel jinak v podstatě zbytečně a všichni by nastoupili do Košičana. To ale nebylo moc platné, protože při stavbě na koridoru nakonec Košičan tento rychlík předjel v Lukvici na Moravě.
registrovaný uživatel rk_kn.  mail  
24.03.2008 (16:36)  
Lenže prečo sa pýtajú na situáciu práve hovorcu ZSSK. Majú sa pýtať hovorcu ŽSR, správcu dopravnej cesty a infraštruktúry. To mi pripadá ako keby jeden súkromný cestný dopravca mal vysvetľovať situáciu na Slovensku v cestnej infraštruktúre !
24.03.2008 (15:18)  
Myslím, že příčina neježdění vlaků bude někde jinde:
"Na trolejové vedenie spadlo pri železničnej stanici v Krompachoch vedenie vysokého napätia. Dĺžku opráv ťažko vieme odhadnúť, ale budeme sa snažiť čo najskôr uvoľniť aspoň jednu koľaj, aby po nej mohli jazdiť vlaky ťahané dieselovým rušňom," informoval TASR hovorca Železničnej spoločnosti Slovensko Miloš Čikovský.
Viz http://www.sme.sk/c/3791471/Zeleznicna-doprava-na-trati-Zilina-Kosice-je-prerusena.html
registrovaný uživatel Erik  mail  
24.03.2008 (15:09)  
infexted.bass : jasne, ospr. sa za mylne info, trošku sa mi tie vlaky poplietli keď som sa díval do tabuľky. Momentalne je Košičan v Lipt. Mikulasi.
registrovaný uživatel (old) 
24.03.2008 (14:35)  
O příčinách výpadku i v reportáži na TA3:
http://www.ta3.com/sk/reportaze/78290_dolny-spis-bez-elektrickeho-prudu
24.03.2008 (14:10)  
ERIK,nuz ani mne to vo vlaku R421 nebolo jedno,ked sme stali a do dlhej
Chvile ani nevedeli co sa na trati deje.Ale priniesla som aktualitu pre zvedavcov o meskani
24.03.2008 (13:56)  
Erik, píšeš kraviny, Košičan jel z Košice, jelikož to byla 120, a je za Popradem, 121 bude někde u Olomouce teďka si tipnu.
registrovaný uživatel Erik  mail  
24.03.2008 (13:52)  
R604 Dargov : Čierna nad Tisou - Košice - Žilina - Bratislava má v tomto čase v Margecanoch už 284 minútové meškanie. Zdroj http://vlaky.net/servis/poloha.asp .
Excelsior má zasa 218 minútovú sekeru.
Košičan už do KE dorazil, sekera 215 minút.
Nezávidím ľuďom v týchto vlakoch.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko