Brno - Nepříjemné problémy stále komplikují čištění vozů u ČD. Většina myček totiž stále neumožňuje provoz za nízkých teplot, a tak vozy jezdí špinavé. Třeba v Brně se v nejnutnějších případech alespoň umyjí ručně, jinak je potřeba je odvézt mnoho desítek kilometrů na jednu ze tří myček s celoročním provozem. Ty zatím fungují jen v Hradci Králové, Bohumíně a nově i v Praze. Právě v Brně by proto měla v letošním roce vyrůst další myčka, provozovaná přímo SŽDC.
"Stavební práce jsou v plném proudu," citovaly Lidové noviny Karla Janků ze SŽDC s tím, že velká mycí linka by měla být obsažena v projektu stavby brněnského odstavného nádraží, který se začal realizovat už vloni na podzim. To se ale dostává do skluzu kvůli problémům s výkupem pozemků v okolí. Jedna dotčených firem totiž neměla dostatek času k zařízení nového výrobního závodu. Investor nevylučuje až půlroční zpoždění.
Ilustrační foto: Emil Šiška
Zdroj: Lidové noviny 20.3.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Stokurev, Šiška a další verze: nevím, kdo z vás ještě v Pardubicích přežil, ale diskuse smazána pro naprostý off topic. Myslím, že to bylo vysvětleno jasně.
Ostatní: Pokud bylo ve vašich smazaných komentářích něco málo i k tématu, zkuste to znovu, jinak to nešlo. Díky.
Přestože se jedná o "papírové" převádění peněz formou tzv. vzájemky, tak mytí vozů představuje "nějaké" náklady, které se objevují v účetnictví DKV v položce "náklady", které musí být uhrazeny.
Takže kdo v Praze mytí neobjedná, tak ten vozy mít umyté nebude.
A jinde mají smůlu a umývají ručně? chudáci
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.