..: V Lukavici na Moravě vykolejil nákladní vlak a paralyzoval koridor :..

Ilustrační obrázekLukavice na Moravě - Vykolejení nákladního ve stanici Lukavice na Moravě vlaku dnes v poledne paralyzovalo dopravu na trati 270. Podle dosavadních informací byly poškozeny dva nákladní autovozy směřující z Děčína do Horní Lidče. Ty pak pokračovaly po traťovém svršku další kilometr, než se úplně zastavily. Další škodu si odnesla lokomotiva vlaku EC 108 Comenius směřujícího z Krakova do Prahy, kde mělo dojít k poškození okna.

"Proti směru nákladu jel po druhé traťové koleji EC 108. Strojvedoucí rychlíku stačil před vykolejeným vlakem zabrzdit, rozbilo se pouze okno na lokomotivě, zatím nevíme od jakého předmětu," řekl dnes mluvčí Českých drah Radek Joklík. Podle všeho poškození způsobilo odletující kamení od vykolejené soupravy.

22:15 - R 623 Bečva před malou chvílí dorazil do své cílové stanice ve Vsetíně a definitivně tak ukončil patálie způsobené polední nehodou. I my proto tento dnešní "on-line přenos" z českých kolejí ukončujeme. Během dne se o vaši informovanost starali samlep a NIcKON. Děkujeme vám za vaši přízeň. Redakce.

21:10 - Asi poslední dnešní obětí je R 623 Bečva, který přibral další čtvrthodinu a z Dluhonic odjel zpožděný o 62 minuty.

19:30 - Uživatel tony nám zaslal fotografii z místa nehody. Tímto mu veřejně děkujeme.

17:50 - Od vsacanu zdědil zpoždění obratový R 623 Bečva, který odjel z pražského hlavního nádraží zpět na východ se zpožděním 47 minut. Janáček stáhl zpoždění do Chocně na 29 minut.

17:10 - Podle fotografií z místa nehody zveřejněných v reportáži na serveru Novinky.cz nešlo o vozy řady Wap se štěrkem, ale o prázdné autovozy.

17:00 - Poslední nehodou přímo postižený vlak zastavil ve své cílové stanici Praze hlavním nádraží. Jde o R 624 Vsacan. Svou pouť skončil 102 minut opožděn. Z vlaků, jež nehoda nepřímo opozdila, tak zůstal na trati už jen IC 516 Leoš Janáček (+33 minuty, Mohelnice).

16:30 - Zatímco se situace přímo v místě nehody uklidnila, problémy se přenášejí po české železniční síti dál. Svědky komické situace se tak stali cestující dnešního IC 516 Leoš Janáček z Bohumína do Prahy-Holešovic, kterému ve výchozí stanici chyběla lokomotiva přecházející z postiženého EC 107 Praha, jež byl na své jízdě cca 65 minut opožděn. A jelikož činí doba obratu v Bohumíně pouhých 37 minut, musel se problém projevit. Vlak nakonec odjel s 41 minutovým časovým skluzem. Cestující zmíněného IC jistě nebyli nadšeni ani z absence jednoho vozu druhé třídy. Měli tak totiž k dispozici pouze tři vagony této kvality.

16:00 - Podle novinek.cz došlo ke zprovoznění obou kolejí po druhé hodině, situace se poté začala rychle normalizovat.

15:15 - V postiženém úseku pořád neprojíždějí vlaky kategorie Os. Jejich funkci suplují vybrané rychlíky zastavující v úseku Zábřeh na Moravě - Mohelnice ve všech stanicích a zastávkách.

14:50 - EC 108 pokračuje ku Praze se zpožděním 139 minut (Choceň). R 624 Vsacan odjíždí z České Třebové s "nákupem" 91 minuty. SC 506 Pendolino vyvázlo docela dobře a podle Babitronu pokračuje s pouhými čtyřmi minutami ze Zábřehu na Prahu.

14:30 - EC 108 již pokračuje v jízdě. V současné době se nachází v České Třebové, jeho zpoždění momentálně činí 138 minut. Dalšími postiženými vlaky jsou R 624 Vsacan (92 min; Hoštejn), Os 3709 (66 min; Červenka) a EC 107/145 Praha/Detvan (66 min; Drahotuše). Zpoždění ostatních spojů nepřesahuje 60 minut.

14:15 - Podle aktuálních informací z Babitronu projel spoj SC 506 Pendolino z Ostravy do Prahy právě odbočkou Dluhonice a pokračovalo tak na Olomouc hlavní nádraží. Odklony přes Břeclav se tedy konat nebudou.

14:09 - Zprávu o zprůjezdnění jedné ze dvou traťových kolejí již můžeme potvrdit. Oficiální informaci přinesla většina významných českých zpravodajských serverů.

V současné době jsou v provozu již obě postižené koleje. Podle dostupných informací nebyl nikdo zraněn.

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Zdroj: Novinky.cz, pozorování čtenářů v terénu.

Doplnil: NIcKON

Situaci budeme nadále monitorovat.


Samir Lepara | 24.2.2008 (0:24)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Olomoucký


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Praha hl. n.  mail  
22.02.2008 (15:06)  
To je zajímavé, ale když sečtu vlakové nehody na Slovensku a na v Itálii, tak je to méně, než v ČR. S tím nejde něco udělat?
22.02.2008 (15:03)  
Nechápu proč psal R 108. Je docela komické, že novinář píše číslo vlaku, ale neupřesní raději, že šlo o vlak vyšší kvality. Běžnému občanovi, který nechce zrovna nikde cestovat, bude informace o čísle vlaku zbytečná... více mu řekne, že se jednalo o vlak vyšší kvality, popřípadě z jakého směru jede kam...
22.02.2008 (14:53)  
A hlavně všude dávat ilustrační foto prdolina, když jde o průkak Carga. (Novinky.cz)
22.02.2008 (14:36)  
"novinar na ZelPage" asi ano, novinar na Novinkach snad proboha nemusi sve ctenare zatezovat nejakym Eurocitym kteremu by nejspis povetsinou stejne nerozumneli
22.02.2008 (14:00)  
Zdenek Michl: dobre, ale novinar by si mel vzdycky zjistit presne informace, prece nemuze napsat, ze byl poskozen R 108, kdyz zadny takovy vlak neexistuje
22.02.2008 (13:56)  
manijak: protoze bezny cestujici bude vzdy rozlisovat jen osobak a rychlik
22.02.2008 (13:55)  
ted jsem se dival na aktualne.cz a tam je napsano, cituji: "Poškozen byl i protijedoucí rychlík R 108."
proc se novinari tak hrozne boji pouzivat vyrazy jako eurocity nebo intercity
22.02.2008 (13:53)  
skutecne, uz se to rozjelo. EC Comenius 114 v Krasikove..Uvidime co odklony SC..jedno je u Polomy a druhe v Uvalech...Tipuji, ze pojedou normalne pres Zabreh a ne Brno...
22.02.2008 (13:43)  
Pravděpodobně se už jezdí po jedné koleji.
22.02.2008 (13:36)  
dle DICR slo o nakladni vlak z Decina do Horni Lidce
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko