..: Vykolejení vlaku EC 173 Vindobona v Kolíně :..

Vykolejeni EC 173 v KolíněKolín - Dnes odpoledne došlo při průjezdu železniční stanicí Kolín k vykolejení vlaku EC 173 Vindobona. První zprávy o vykolejených třech vozech a lokomotivě se naštěstí nepotvrdily. Vykolejené jsou "jen" první dva vozy za lokomotivou. Jedná se vozy Avmz DB a Ampz143 ČD. Dle vyjádření mluvčího Českých drah Ondřeje Kubaly dosahuje předběžný odhad škody zhruba 3 miliony korun, z toho 650.000 Kč na železničním svršku. "Pravděpodobnou příčinou byla zlomená kolejnice jazyku výhybky," dodal Kubala.

Pro cestující z vindobony byl vypraven motorový vlak z depa bezprostředně sousedícího s místem nehody. Ten cestující odvezl k nástupištím v osobním nádraží, odkud mohli pokračovat jinými vlaky. Přibližně kolem půl šesté dorazil do Kolína nehodový vlak z Prahy-Vršovic, který vykolejené vozy vrátí zpět na koleje. Trať by měla být opět plně průjezdná kolem půlnoci.

Nehoda naštěstí příliš neovlivňuje předvánoční dopravní špičku. Díky spojovací koleji mimo zastávku Kolín-dílny vlaky nabírají zpoždění do 10 minut.

Vykolejeni EC 173 v Kolíně Vykolejeni EC 173 v Kolíně Vykolejeni EC 173 v Kolíně Vykolejeni EC 173 v Kolíně Vykolejeni EC 173 v Kolíně

Zdroj: ČTK, foto: Nick


Nick Poslat mail autorovi | 21.12.2007 (20:50)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
27.12.2007 (0:31)  
To Miroslav Zikmund realita je taková, že například po nehodě EC 173 na výhybce 19 je 2.traťové koleji rychlost 20 km/h . Odjezdy ze seř. nádraží směr Pardubice nejsou možné a výhybka bude dodána z Třince asi za 3 měsíce. Přeji krásný nový rok 2008
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
25.12.2007 (8:10)  
Filip Karoński: díky, napraveno ;-)
25.12.2007 (1:55)  
to Nick: v nazvu teto aktuality mame chybicku, ze jo? Nemelo by tam byt "Vykole_JE_ní"?
24.12.2007 (9:24)  
Miroslav Zikmund: Realita je taková, že se do výhybkových listů píšou učesané hodnoty - často se naměří hodnoty, které jsou mimo povolené odchylky v normě. Kdyby se mělo jezdit podle norem, tak se za zbylé peníze nakoupí červené terče a označí se jimi "nesjízdná" místa.
To je práce traťmistra, který má málo lidí, který musí volit, kde budou jeho pracovníci "hasit", aby byla zajištěna bezpečnost provozu.
23.12.2007 (22:40)  
Václav: ano je to tak jak píšete
registrovaný uživatel M 
23.12.2007 (22:10)  
MZ (pripadne jini) - ja na to neprisel nikde, prectete si, co napsal zirecek
23.12.2007 (21:42)  
Vousáč: Za ty dva roky se v tomto směru nic nezměnilo.
23.12.2007 (20:31)  
Když jsem před dvěma roky odcházel do důchodu tak vlaky mezi desátou a druhou normálně jezdily,kontroly kolejnic se prováděly pochůzkou,popř.s ručním defektoskopickým zařízením-před vlakem pochůzkář uhnul mimo profil a pak pokračoval ve své práci. Západkové zkoušky a prohlídky výhybek odborným pracovníkem se prováděly ve vhodných přestávkách,jejich perioda byla dána traťovou rychlostí.Ono je to dnes jinak?
23.12.2007 (12:48)  
M: tady je adresa tiskových zpráv SBB, kde se informuje mimo jiné o malérech SBB (vykolejení apod.)

http://mct.sbb.ch/mct/konzern_dienstleistungen/konzern_medien.htm

Jak jste přišel na to, že mezi desátou a druhou vlaky nejezdí ?

O kontrole výhybek se vedou podrobné písemné záznamy, včetně výsledků měření opotřebení jazyků apod., takže žádný traťmistr si nedovolí termín prohlídky nedodržet a žádný traťmistrův nadřízený mu nenařídí, aby prohlídku neprovedl nebo aby nechal výhybku v provozu, když se naměří hodnoty, které neodpovídají nebo když výhybka neprojde tzv. západkovou zkouškou. Je to totéž, jako výpravčímu žádný nadřízený nenařídí, aby vypravil vlak do sousední stanice proti návěsti stůj nebo bez přijetí a nabídky, resp. bez uděleného traťového souhlasu.
registrovaný uživatel M 
23.12.2007 (0:58)  
A v Nemecku, Rakousku a Svycarsku (ty se vzdy rady davaji jako priklad) to maji zarizene tak, ze mezi desatou a druhou zadny vlak nejezdi a kontroluji se koleje?

Mimochodem, co je snazsi - kazdej tyden vymenovat tesneni u pra-kohoutku (v noci nebyt vzhuru, jestli mi nekdo neleze do baraku) nebo to vzit z gruntu a vymenit celou baterii (koupit si zamek na dvere)? Kolin je "perlou koridoru", ti vrcholovi ekonomove by si meli spis uvedomit, ze kdyz po infrastrukture, ktera pamatuje jeste konesprezky, nechaji jezdit objemy dopravy 21.stoleti, tak to je ten problem. A nejakej dedek s tyckou to nezachrani, ani kdyz to za den projde osmkrat...
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko