Praha - V uplynulém týdnu nám přišlo slibované nové bílé tričko s krátkým modrým rukávem, vyšitým modrým logem ŽP na prsou a matně bílým nápisem www.zelpage.cz na pravém rukávu. Nabízeno bude ve velikostech L a XL.
Objednávky přijaté eshopem budeme naposledy odesílat ve čtvrtek. Po dohodě bude též v závěru příštího týdne mimořádně možné objednávky z eshopu v Praze uhradit a převzít osobně. Většina produktů je již k dispozici jen v omezeném množství a bude nabízena do vyprodání zásob.
Váš nákup v eshopu ŽelPage pomáhá získat prostředky na provoz tohoto serveru. Děkujeme.
Ilustrační snímek © Jakuza
Zdeněk Michl | 17.12.2007 (6:00)
Související zprávy
29.01.2008 (14:57)
Jedna holka a kolik dokáže vyvolat komentářů.
23.12.2007 (19:14)
Slecna je docela sympaticka...
Tricko je pekny, mlada rikala, ze by mi sluselo kdyby tam nebylo to Zelpage logo
Tricko je pekny, mlada rikala, ze by mi sluselo kdyby tam nebylo to Zelpage logo
20.12.2007 (0:35)
Tak na motorák dobré, ale do dokonalosti schází viditelný řídicí vůz. S nátěrem jsou okolo sedmnáctého roku životnosti soupravy problémy všude, takže není co kritizovat.
Objekt se trochu kácí doprava, řídící centrum naopak doleva - spíš než o konstrukční vadu je pravděpodobnou příčinou dočasná porucha stability, daná použitím nestandardního paliva.
Design stroje s reflektory extrémně blízko osy kolejí je sice nezvyklý, v praxi ale pravděpodobně funkční. Možnost jejich okamžitého zaslepení lakovanými kryty nepostrádá sofistikovanost. V provozní praxi ale bude přinášet problémy hlavně možnost jeho asymetrického využití, tedy bleskového zakrývání pouze jednoho reflektoru, které ostatní soupravy mohou mylně považovat zá návěst "volno", zatímco půjde pouze o vrozenou poruchu či nečistotu v mechanismu.
Asymetričnost umístění větrolamů u bočních okének mají pravděpodobně na svědomí vandalové, celková vyváženost stroje ale dojem napravuje.
Podvozek nelze hodnotit, lze však usuzovat na tradiční uspořádání Bo-Bo a i přes drobná, na fotografii viditelná opotřebení ochranných krytů půjde zřejmě o stabilní soustrojí. Stroj působí dojmem, že nedávno prodělal přestavbu podvozku ze širokého na normální rozchod. Pískovač je dle aktuální normy zcela zakrytován, jeho umístění v polovině rozchodu ale vzhledem k očekávané funkci není produktivní.
Inovativní plné zakrytování nárazníků sice přispívá k optimální aerodynamice soupravy, značně ale znesnadňuje postrk.
Barevná kompozice stroje naznačuje příslušnost k parku ČD Cargo, stroj bude pravděpodobně ale zvládat jen lehčí tonáže a za den neobslouží více než 10 souprav. Robustní konstrukce ale skýtá naději na vysoký okamžitý výkon při extrémním krátkodobém zatížení, nelze ale vyloučit vyšší hlučnost u rychlých vlaků.
Spotřebu stroje nelze z fotografie identifikovat, provozní náklady ale nebudou nejvyšší. Přísun paliva je nutno udržet konstantní, za určitých okolností lze vůz přestavět i na bezúdržbovou, tedy samomaznou jednotku.
Při správné údržbě a pravidelném nasazování na vozbu rychlých vlaků lze dosáhnout optimální životnosti, časté zápůjčky k mimořádným výkonům k jiným železničním správám mohou životnost naopak významně zkrátit.
Objekt se trochu kácí doprava, řídící centrum naopak doleva - spíš než o konstrukční vadu je pravděpodobnou příčinou dočasná porucha stability, daná použitím nestandardního paliva.
Design stroje s reflektory extrémně blízko osy kolejí je sice nezvyklý, v praxi ale pravděpodobně funkční. Možnost jejich okamžitého zaslepení lakovanými kryty nepostrádá sofistikovanost. V provozní praxi ale bude přinášet problémy hlavně možnost jeho asymetrického využití, tedy bleskového zakrývání pouze jednoho reflektoru, které ostatní soupravy mohou mylně považovat zá návěst "volno", zatímco půjde pouze o vrozenou poruchu či nečistotu v mechanismu.
Asymetričnost umístění větrolamů u bočních okének mají pravděpodobně na svědomí vandalové, celková vyváženost stroje ale dojem napravuje.
Podvozek nelze hodnotit, lze však usuzovat na tradiční uspořádání Bo-Bo a i přes drobná, na fotografii viditelná opotřebení ochranných krytů půjde zřejmě o stabilní soustrojí. Stroj působí dojmem, že nedávno prodělal přestavbu podvozku ze širokého na normální rozchod. Pískovač je dle aktuální normy zcela zakrytován, jeho umístění v polovině rozchodu ale vzhledem k očekávané funkci není produktivní.
Inovativní plné zakrytování nárazníků sice přispívá k optimální aerodynamice soupravy, značně ale znesnadňuje postrk.
Barevná kompozice stroje naznačuje příslušnost k parku ČD Cargo, stroj bude pravděpodobně ale zvládat jen lehčí tonáže a za den neobslouží více než 10 souprav. Robustní konstrukce ale skýtá naději na vysoký okamžitý výkon při extrémním krátkodobém zatížení, nelze ale vyloučit vyšší hlučnost u rychlých vlaků.
Spotřebu stroje nelze z fotografie identifikovat, provozní náklady ale nebudou nejvyšší. Přísun paliva je nutno udržet konstantní, za určitých okolností lze vůz přestavět i na bezúdržbovou, tedy samomaznou jednotku.
Při správné údržbě a pravidelném nasazování na vozbu rychlých vlaků lze dosáhnout optimální životnosti, časté zápůjčky k mimořádným výkonům k jiným železničním správám mohou životnost naopak významně zkrátit.
19.12.2007 (12:37)
Skutečně diskuze na úrovni.......
19.12.2007 (12:18)
Seath: Ilustrační snímek © Jakuza (stačí se podívat o pár cm výš.
19.12.2007 (12:11)
Ten Jakuza si to teda umel lip vosefovat - nejen ze je hezci, ale je i min voblecena! :) Jakuza rocks!
19.12.2007 (10:16)
No tak se všem dotčeným stranám omlouvám, že jsem jednou vyjádřil svůj názor, i když myšlený s troškou nadsázky. Pokud si někdo bude chtít vybít zlost, můžu poskytnout i link na vlastní ksicht, link je kapku dlouhý, tak se mě to tady nějak nevešlo. Ale všechno je to o tom, že je to otázka vkusu. Každému se líbí jiný typ holek, každý holce se zase líbí jiný typ kluka. Když už se ale objeví někde veřejně něčí fotka, tak prostě musí, ať už s pozitivní či negativní kritikou počítat. Bohužel pravda leckdy bolí. Nikdo není dokonalý, platí to všude...tak mě sežerte, že jsem si zase otevřel hubu.
19.12.2007 (9:29)
Ta anča to je pěkná nestyda, to se mně líbí =o)
19.12.2007 (2:13)
heh každopádně se mrkněte na fotku, co doporučoval waszyn, tady je na ni odkaz:
http://www.jakuza.ic.cz/anca/original/6362.html
http://www.jakuza.ic.cz/anca/original/6362.html
18.12.2007 (23:39)
Tak pokud vím, tak jsem slečnu nekritizoval, ale naopak spíš hájil proti Erikovi, ale když chcete mermomocí vidět můj gesicht, tak prosím:
http://dandovci.wz.cz/data/fotky/36.jpg
http://dandovci.wz.cz/data/fotky/36.jpg
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko