Liberec - Husté sněžení, které postihlo Ústecko, Liberecko a Královéhradecko, znovu zkomplikovalo železniční dopravu na výše položených tratích. Mezi Turnovem a Libercem byl od pěti hodin na tři hodiny přerušen provoz kvůli popadaným stromům na trati. O pár kilometrů dál mezi Rychnovem u Jablonce nad Nisou a Hodkovicemi nad Mohelkou však popadaly další stromy. Podle drah dopravu zajišťovaly autobusy. Neprůjezdný byl do osmé hodiny také úsek Liberec - Česká Lípa. Na trati 042 mezi Jilemnicí a Rokytnicí narazil osobní vlak do spadlého stromu a vykolejil. Tento úsek je neprůjezdný i nadále, vlakové spojení je nahrazeno autobusy. Problémy byly i na několika úsecích tratě 040, avšak ty se prý prozatím podařilo odstranit.
Na trati 030 se zablokovaná trať nejvíce dotkla R 983, který dorazil do Pardibic se 137 minutovým zpoždením, R 985 měl zpoždění 163 minut, R 987 96 minut, R 984 37 minut. Na trati 040 Trutnov - Chlumec nad Cidlinou měly spěšné vlaky zpoždění kolem 60 minut, Sp 1867 75 minut, Sp 1866 41 minut, Sp 1869 55 minut, Sp 1864 95 minut.
Vzhledem k tomu, že v oblasti stále sněží, nedá se vyloučit, že se situace ještě zkomplikuje. Vzhledem k přibývajícím poruchám na rozvodech elektrického proudu vyhlásili energetici v Liberecku a Královéhradecku kalamitní stav.
zdroj: Novinky.cz, Babitron
1 2 | Zpráv na stránku: |
Tím vším chci jen naznačit, že správci želpage by se neměli zase tak ohlížet na to, že se několik frustrovaných a jinak psychicky nevyrovnaných jedinců potřebuje neustále proti něčemu vymezovat a něco kritizovat. Jinak by to tady opravdu mohli zavřít.
Tendle JIKův článek je dobrej, neemotivní. Můj včerejší výstřel do tmy byl dán vztažmo ku zdrojům informace (novinářům), jakož i přehršli článků na téma "zase zaspali".
Nějak se živím těma "tlustejma drátama" a bohužel/Bohu dík, jak jsem pravil - i někteří z Vás správně tamo zamířili. Pominu-li ekoteroristy ("zabij bobra, zachráníš strom"), je to fakt dominantně jen o penězích. Na účely klučení porostu by mi jich nebylo líto. A osobně, neuvědoměle, by mi bylo fuk, kam se ona dřevní hmota dostane, ať se třebas finanční ouřad pomine. Ono totiž dle mně dostupných informací by v mém oboru kabelizace vn/nn stála násobně víc, než klučení na šíři vylučující pád do zařízení. A bratia Slováci sú na tom horšie, tie smreky majú ozaj 30m. Cosi mi našeptává, že "tunelizace tratí" by byla asi ještě o něco dražsí.
Takže: buď zkousnout vícenáklady (které druhdy kupodivu nevadily), nebo se smířit s tím, že v zimě sněží i mrzne a přínáší to důsledky. Jen se tak v dušičce směji, že periodicita ročních dob někoho vytáčí. (O to víc si vážím JIKova neemotivního, pragmatického příspěvku).
Těchto stavů bude bohužel přibývat.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.