..: Lokomotiva najela do prověšeného TV u Hněvic, vlaky jezdily odklonem :..

Ilustrační obrázekVraňany - aktualizováno - Provoz na trati 090 (Praha - Děčín) v pondělí paralyzovala prověšená trolej mezi stanicemi Dolní Beřkovice a Hněvice, do které najela lokomotiva řady 180DB jednoucí jako Lv 76350. Vjetím do místa s prověšenou trolejí došlo ke stržení trakčního vedení, rozbití čelního skla lokomotivy a zranění strojvedoucího.
Na obou kolejích byl přerušen provoz a dálkové vlaky byly vedeny odklonem po trati 072. Největší zpoždění, a to 292 minut, měl EC 175, dále R 706 240 minut, EC 172 200 minut, R 778 179 minut, R 780 164 minut, R 616 127 minut, EC 170 119 minut, EC 177 114 minut. 2.traťová kolej byla zprovozněna v 19 hodin, 1.traťová kolej byla vyloučená až do 21 hodin. Opravné práce probíhaly také dnes v mimořádné výluce.

Další závada na trakčním vedení před čtvrtou hodinou odpoledne mezi Vraňany a Nelahozevsí

V pondělí v 15:47 byla zjištěna závada na trakčním vedení v 1.traťové koleji mezi stanicemi Vraňany - Nelahozeves. Kolej byla vyloučena, závada opravena a provoz byl obnoven v 19:45.


Jik | 12.11.2007 (19:43)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
21.01.2008 (15:35)  
Tady jde o to že Marta by se v pohodě na tu vysoku školu nedostala..:DPár pětek a reparáty...hm...to nevim jak píše že by neměla problémy
registrovaný uživatel Kóřa 
15.11.2007 (18:08)  
to: 860003: já jsem na práci jak dělanej, máš něco? Pokud možno Praha a okolí
15.11.2007 (17:58)  
První malér ve 2. TK se stal ve 14,41 (Hněvice - Dolní Beřkovice) - do provozu ve 23,05; 175 zastavil v Hněvicích ve 14,47.
Druhý malér se stal mezi Nelahozevsí a Vraňany v 1. TK v 15,47; zprovozněno v 19.52.

U 175 je stále nejasné, proč se vlak nevrátil do Ústí nad Labem, když totéž udělali s R 617, který byl vrácen z Roudnice nad Labem. Minimálně se to dalo udělat spojením obou souprav v Roudnici nad Labem a ještě by se ušetřilo při nutném objíždění se 617 v Ústí nad Labem a posléze Lysé nad Labem. Kmenová souprava 175 by se dostala z Vysočan do Libně a 617 by se dostala z Libně na HLN (ano, po bitvě ja každý generál).

K těm objíždkám přes Straškov. Kralupák má sice pár bardotek, ale řady 751, čili bez topení a cestujícím by se to jistě moc nelíbilo. 175 má německé vagónky klimatizované nebo s nuceným větráním, takže za chvíli by tam bylo téměř nedýchatelno = taková větší pojízdná plynová komora, dále by tam byla vzhledem k povětrnostním podmínkách odporná zima. Takže držení soupravy pod trolejí bylo přece jen vúči cestujícím trochu milostivější.
registrovaný uživatel JK ml. 
15.11.2007 (12:25)  
amicus: tak to bylo ještě o něco lepší než bych čekal. Mě se jednou stalo že IC perner přistál v pardubicích a tam stál. Dvacet minut bez jakékoliv info pro cestující. Po dvaceti minutách se z amplionů ozvalo že se k vlaku mají dostavit čističky a vozmistr. Vlak se dal do pohybu po čtyřiceti minutách pobytu. V olomouci jsem podal stížnost, bylo mi řečeno že ve voze I třídy teklo WC a že je velmi obtížné sehnat uklízečky, aby to vyčistili a vozmistra aby wc odstavil, neboť obě profese jsou maximálně pracovně vytížené.podepsán nějaký náměstek užst olomouc hln. V mailu jsem dotyčnému odepsal, že pokud bych byl jako cestující informován, že vlak bude z tohoto důvodu opožděn, byl bych ochoten v bufetu na peronu si onen kýbl s hadrem vypůjčit a WC osobně vyčistit, kohout bych po telefonické konzultaci s vozmistrem za dohledu průvodčího také uzavřel. Kýbl z hadrem bych poslal zpět nejbližším vlakem. Odhadem by takový postup ušetřil 30 ze 40ti minut sekery že....:-))) Náměstek mi na mail neodpověděl a já kvůli takové kravině mrznul hodinu na další přestup v olmíku směr prostějov. Takže tak se obšas pracuje na čd.....Levá ruka neví co chce pravá....
registrovaný uživatel amicus 
15.11.2007 (11:53)  
Trochu se zpožděním přispěju k diskuzi, seděl jsem totiž v onom vlaku EC 175. V Hněvicích jsme zastavili cca v 1455, po chvíli průvodčí/vlakvedoucí ohlásil cca 10-15 minut zpoždění z důvodů technických problémů na trati. Po dotazu na průvodčího, co se děje, odvětil, že zřejmě závada zabezpečovacího zařízení. Po více než půlhodině zaznělo, že "vlak bude opožděn o 60-90 minut" a že zpoždění se může kdykoliv a jakkoliv změnit, to už se objevila i zpráva o ztržené troleji. Od průvodčího jsme se potom dozvěděli, že původně se skutečně mělo jet přes EMĚ, ale nakonec tomu zabránila druhá událost u Nelahozevsi .. No kdyby se rozhoupali rychleji, tak jsem to třeba stihli před ní. Potom už čas utíkal, průvodčí se neozývali a ani moc neobjevovali, údajně neměli další informace od dispečerů, nevím, na můj vkus to brali až moc rezignovaně a čekali, až se jim ozvou, možná mohli vyvinout aktivnější přístup a konktaktovat je častěji ... Ale vrchol přišel po cca 3 hodinách čekání, kdy se objevil autobus, který měl cestující do Prahy přepravit do Beřkovic a odtud byl slíben panťák do Prahy. Tuto informaci průvodčí sdělil raději jen v češtině, nicméně se v autobuse objevilo dost cizinců, a kapacita nedostačovala, takže někteří (jak se později ukázalo - šťastnější:-) ) zůstali v Hněvicích s tím, že se pro ně bus vrátí. No nic, přejeli jsme do Beřkovic a tam skutečně panťák stál. Po cca 15 minutách stání jsem se šel zeptat do dopravky, co a jak, bylo mi řečeno, že ve Vraňanech, později upřesněno že v Kralupech bude možný přestup zpět na to EC 175, protože kolej už bude/je sjízdná. Po chvíli to vypadalo, že panťák skutečně odjede, zavřeli se dveře a vtom kolem nás plnou rychlostí profrčelo EC 175. V tu chvíli by řada lidí vraždila ... No, nakonec po urgencích ze strany průvodčí a strojvedoucího skutečně v Kralupech EC 175 čekal, ale proč se přestup neodehrál v Beřkovicích ... řešení alá ČD. Asi aby zpoždění nebylo jen 260 či 270, ale 290 minut. Super to bylo hlavně pro lidi z Ústí jedoucí do Prahy za prací, ale i cizinci si v žabotlamu přišli na svoje, takoví Němci budou příště na DB koukat určitě o něco lépe :-)
registrovaný uživatel zaza 
15.11.2007 (8:59)  
Nevite nekdo,jak velky byl ten pruves?
registrovaný uživatel JK ml. 
15.11.2007 (8:41)  
zpět k tématu: mě jen zaráží že trolej není v pořádku na koritech. O podobných problémech na nekoritorových elektrifikovaných tratích typu 072,020,300atd není moc slyšet a přitom je tam provoz taky celkem hustý....
14.11.2007 (20:56)  
Tak padejí tady troleje nebo se řeší vysoká škola??? Všude samý inženýr a na práci nikdo.
13.11.2007 (19:43)  
Marto, určitě se nenech vmanipulovat někam kam sama nechceš! Jdi normálně dělat. Když potom dospěješ k rozhodnutí udělat si VŠ můžeš zkusit dálkové studium.
(Je podstatně lehčí než denní studium)


To je také můj názor zkusit to a pak se uvidé vysokou školu mohu začít studovat potom ale mám pocit že bych to měla zkusit
registrovaný uživatel Anowis 
13.11.2007 (18:13)  
Marto, určitě se nenech vmanipulovat někam kam sama nechceš! Jdi normálně dělat. Když potom dospěješ k rozhodnutí udělat si VŠ můžeš zkusit dálkové studium.
(Je podstatně lehčí než denní studium)
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko