Pavlov - Vážná technická závada na parní lokomotivě 477.043 v nedělních večerních hodinách zastavila dopravu na trati 120 v úseku mezi žst. Jeneč a žst. Unhošť. Lokomotiva se zadřeným ložiskem zastavila poblíž hlásky Pavlov, a uchromila tím dopravu na celé jednokolejné trati v úseku Hostivice - Kladno.
V Hostivici se podařilo sehnat soukromého autobusového dopravce s patrovým autobusem, do něhož se vměstnala frekvence od vlaků 9836, 2564 a 9840. Autobus naplněný až po střechu po trochu chaotické jízdě dojel do Unhoště, kde cestující opět přestoupili na vlak. V opačném směru (s mnohem nižším počtem cestujících) zajišťoval náhradní autobusovou dopravu kladenský dopravce Pohl. Zpoždění vlaků dle Babitronu byla následovná:
Směr Kladno:
Os 9836 +86´, Os 2564 +65´, Os 9840 +96´, Sp 1898 +75´, Os 9842 odřeknut, Os 2517 +22´.
Směr Praha
Os 9805 +105´, R 1499 +49´odklonem přes Kralupy, Os 2515 odřeknut, R 1535 +64´odklonem před Kralupy, Os 2518 +22´
Celá mimořádnost se logicky nesla v duchu chaotických a velmi operativních obratů souprav, vlakových i lokomotivních čet, nicméně i přes nespokojenost mnoha cestujících snad každý toho dne dojel do cíle své cesty. Bylo by asi na místě poděkovat vlakvedoucím, kteří toho večera i přes nedostatek informací jednali profesionálně a s rozvahou a zvládali dav rozčilených cestujících směrovat do správných souprav.
Lokomotiva 477.043 byla v dnešních odpoledních hodinách viděna v žst. Unhošť ve společnosti stroje T478.3001 a několika nářaďových vozů. Probíhá zde tedy pravděpodobně její zprovoznění.
zdroj: Vlastní pozorování, Babitron
1 2 | Zpráv na stránku: |
lozisko je soucastka, ktera se meni u vsech dopravnich prostredku az pri poruse, protoze je to ekonomictejsi, nez delat nakladnou diagnostiku na opotrebeni loziska.
tvuj vyplod budi dojem, ze jsi se vydal na nadrazi s dvackou v kapse a proto jsi se nemohl svezt vlackem
podepisuju se pod to, co jsi napsal..
Lamy co si myslí, že ložisko je jednoduchá věc.. byli ste se podívat na opravárenskou halu v Lužné např??? zvednout 100 tun a vyvázat nápravy na páře není nic lehkévo - celkem jsem čuměl co tam ti chlapy umí udělat, ještě, že byli relativně blízko depa..
Dílenská "údržba" valivých (válečkových, kuličkových) ložisek ze strany provozovatele jakéhokoli kolejového vozidla (ať historického nebo toho, které "včera" sjelo z výrobní linky) je srovnatelená s "údržbou" transformátoru na elektrické lokomotivě.
Po celou dobu živostnosti uvedené součástky ji nikdo v depu nebo "ŽOS" nebude rozebírat a kontrolovat jednotlivé prvky a pak zase dávat dohromady … Zpravidla je trafo v "nějaké bedně", kterou konec konců umí rozebrat jen výrobce …
To je prostě "buď a nebo".
Nebo vy snad – máte-li nějaký gumokol, jako odpovědný vlastník si necháváte rozebrat v servisu ložiska a zkontrolovat, zda nejsou vadné jednotlivé díly … ? Například v převodce řízení ?
Pracovníkům nehoďáku není co závidět… včetně rychlosti přepravy … s troškou nadsázky je to mistrovská práce jako někdejší přesun kostela v Mostě …
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.