..: Závada na lokomotivě 477.043 ochromila trať 120 :..

Ilustrační obrázekPavlov - Vážná technická závada na parní lokomotivě 477.043 v nedělních večerních hodinách zastavila dopravu na trati 120 v úseku mezi žst. Jeneč a žst. Unhošť. Lokomotiva se zadřeným ložiskem zastavila poblíž hlásky Pavlov, a uchromila tím dopravu na celé jednokolejné trati v úseku Hostivice - Kladno.

V Hostivici se podařilo sehnat soukromého autobusového dopravce s patrovým autobusem, do něhož se vměstnala frekvence od vlaků 9836, 2564 a 9840. Autobus naplněný až po střechu po trochu chaotické jízdě dojel do Unhoště, kde cestující opět přestoupili na vlak. V opačném směru (s mnohem nižším počtem cestujících) zajišťoval náhradní autobusovou dopravu kladenský dopravce Pohl. Zpoždění vlaků dle Babitronu byla následovná:

Směr Kladno:

Os 9836 +86´, Os 2564 +65´, Os 9840 +96´, Sp 1898 +75´, Os 9842 odřeknut, Os 2517 +22´.

Směr Praha

Os 9805 +105´, R 1499 +49´odklonem přes Kralupy, Os 2515 odřeknut, R 1535 +64´odklonem před Kralupy, Os 2518 +22´

Celá mimořádnost se logicky nesla v duchu chaotických a velmi operativních obratů souprav, vlakových i lokomotivních čet, nicméně i přes nespokojenost mnoha cestujících snad každý toho dne dojel do cíle své cesty. Bylo by asi na místě poděkovat vlakvedoucím, kteří toho večera i přes nedostatek informací jednali profesionálně a s rozvahou a zvládali dav rozčilených cestujících směrovat do správných souprav.

Lokomotiva 477.043 byla v dnešních odpoledních hodinách viděna v žst. Unhošť ve společnosti stroje T478.3001 a několika nářaďových vozů. Probíhá zde tedy pravděpodobně její zprovoznění.

zdroj: Vlastní pozorování, Babitron


Martin Hanzal | 16.10.2007 (15:04)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel mah 
17.10.2007 (11:54)  
860 003 - kdyby meli zakazovat jizdo vseho, co zustalo viset na trati, tak na kolejich neuvidis ani slapaci dreziny
lozisko je soucastka, ktera se meni u vsech dopravnich prostredku az pri poruse, protoze je to ekonomictejsi, nez delat nakladnou diagnostiku na opotrebeni loziska.
tvuj vyplod budi dojem, ze jsi se vydal na nadrazi s dvackou v kapse a proto jsi se nemohl svezt vlackem
17.10.2007 (11:02)  
ad čmoudík:
podepisuju se pod to, co jsi napsal..

Lamy co si myslí, že ložisko je jednoduchá věc.. byli ste se podívat na opravárenskou halu v Lužné např??? zvednout 100 tun a vyvázat nápravy na páře není nic lehkévo - celkem jsem čuměl co tam ti chlapy umí udělat, ještě, že byli relativně blízko depa..
17.10.2007 (10:48)  
ad 860003

Dílenská "údržba" valivých (válečkových, kuličkových) ložisek ze strany provozovatele jakéhokoli kolejového vozidla (ať historického nebo toho, které "včera" sjelo z výrobní linky) je srovnatelená s "údržbou" transformátoru na elektrické lokomotivě.
Po celou dobu živostnosti uvedené součástky ji nikdo v depu nebo "ŽOS" nebude rozebírat a kontrolovat jednotlivé prvky a pak zase dávat dohromady … Zpravidla je trafo v "nějaké bedně", kterou konec konců umí rozebrat jen výrobce …

To je prostě "buď a nebo".

Nebo vy snad – máte-li nějaký gumokol, jako odpovědný vlastník si necháváte rozebrat v servisu ložiska a zkontrolovat, zda nejsou vadné jednotlivé díly … ? Například v převodce řízení ?
17.10.2007 (9:00)  
Na K-rep dal někdo fotky a popis. Jestli jsem to dobře pochopil, tak nehoďák po stažení soupravy z Pavlova do Jenče wellmi opatrně dotlačil papoucha do Unhoště, tam se na tom vyřádili, podle fotek demontovali kliky a následně ho odvlekli do Lužné. Podle fotek jela mašina "po svých" a pomalu, pre fotograf ji fotil u Lapáku a pak ji stihnul na Stochově.
17.10.2007 (6:55)  
860 003 : Ty chytrolíne jeden přemoudřelej,víš o tom kulový a hlavně že pouštíš moudra. O každou čoudu se pečuje jak to jen nejlépe jde a podle možností,které jsou v daném depu. Zkus si někdy uspořádat nějakou jízdu nebo akci s čoudou a pak uvidíš,že to "nestoudně vysoké jízdné" by muselo být tak třikrát až pětkrát větší,aby pokrylo všechny náklady s tím spojené. Nechápu jak můžeš pouštět do světa takovýhle hovadiny, ach ty lidská prostoto.......
16.10.2007 (22:37)  
O histirická vozidla je nutné také pečovat a nejenom si mastit kapsu nestoudně vysokým jízdným. Pak se stane tohle a je to záminka k zákazům podobných jízd.
16.10.2007 (21:45)  
Lokomotivu se zadřeným (válečkovým) ložiskem je třeba usadit na pomocný podvozek a dopravit tam, kde je možný vývaz.
Pracovníkům nehoďáku není co závidět… včetně rychlosti přepravy … s troškou nadsázky je to mistrovská práce jako někdejší přesun kostela v Mostě …
registrovaný uživatel JN 
16.10.2007 (20:04)  
chudák Papouch :-( Mohl by nám někdo od fochu přiblížit, co se bude dít...jak bude probíhat oprava?
16.10.2007 (16:55)  
Jak ho chtějí přepravovat se zadřeným ložiskem? kdyby to bylo na klice, tak po demontáži mechanismu, ale jestli je to nápravové ložisko, tak teda nevím.
16.10.2007 (15:30)  
Rádio Jerevan upřesňuje: papouch nebyl v Unhošti již včerejší odpoledne (15.10.) a nebyl tam opravován, ale připravován na přesun do Lužné.
16.10.2007 (22:42)  


Díky, zpráva byla nasána již během pondělka - proto ten zdánlivý datumový posun
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko