..: Světla na přejezdu nebyla v činnosti, škoda přes 3 miliony :..

Ilustrační obrázekVarnsdorf - dva zraněné a škodu více než 3 miliony korun si vyžádalo střetnutí německého osobního vlaku s kamionem na železničním přejezdu ve Varnsdorfu. Vlak společnosti SBE jedoucí přes naše území z Žitavy do Seifhennersdorfu se na železničním přejezdu se světly bez závor střetl s nákladním automobilem Iveco a vykolejil. Podle předběžných závěrů výstražné zařízení na přejezdu nebylo v činnosti.

zdroj: Drážní inspekce


JRtrain Poslat mail autorovi | 2.10.2007 (22:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Liberecký


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
08.10.2007 (17:42)  
Sharky33: problémy s šuntovostí a vybavováním přejezdů měly dvounápravové motoráky (M131.1, M152.0) například mezi Střekovem a Děčínem východ, proto tam donedávna jezdily pouze M262.0. Stejně tak musí být pro sólo lehký dvounápravový vůz vydán rozkaz "Op" i při jízdě mezi Mělníkem a Všetaty, řada 815 zas smí být provozována pouze ve dvojici.
07.10.2007 (10:36)  
Flying Scotsman: Chtělo by to nějaký případ zveřejnit ,rád se poučím.
07.10.2007 (9:02)  
Sharky33: Na Službě je těch případů celkem dost.
06.10.2007 (19:10)  
Flying Scotsman: Za svojí dlouhodobou práci na dráze (35let) jsem se s tím ještě nesetkal ,že by motor neaktivoval přejezd a to i staré M131, Jedině co si pamatuji tak to dělal traťovácký vozík ,ale jen ten starý a jen někdy a tak taky kvůli tomu dostával rozkaz.
06.10.2007 (9:01)  
Sharky33: A víte to jistě? U kolejových obvodů stačí kombinace rzi na hlavách kolejnic (případně na podzim listí), vozidlo lehké stavby jako je ř.810 a na kolejovém relé nemusí být dostatečný pokles napětí, aby odpadlo. Tím si přejezd ani "nevšimne", že má v přibližováku ŽKV. Proto se najdou přejezdy, kde byla pozitiva po vyhodnocení archivu přejezdu zrušena. Další možností je špatná údržba obvodů, kdy údržba vlivem zhoršených izolačních stavů zvyšuje napájecí napětí nad limity regulačních tabulek, což stačí k tomu, aby se vlak na obvodu ztratil.
06.10.2007 (0:28)  
Na to bych nespoléhal, že se při pozitivě neblíží k přejezdu železniční vozidlo
Tak na to se můžeš spolehnout ,že nic nepojede.
06.10.2007 (0:01)  
Svítí-li na výstražnících přerušované bílé světlo,není důvod dávat přednost v jízdě drážnímu vozidlu-je zajištěno,že se k přejezdu neblíží.
Na to bych nespoléhal, že se při pozitivě neblíží k přejezdu železniční vozidlo.
05.10.2007 (22:57)  
Pánové,asi jsem se špatně vyjádřil:pokud je přejezdové zabezpečovací zařízení v činnosti,t.j.na výstražnících svítí přerušovaná červená světla tak není důvod vjet na přejezd a rozhlížet se.Svítí-li na výstražnících přerušované bílé světlo,není důvod dávat přednost v jízdě drážnímu vozidlu-je zajištěno,že se k přejezdu neblíží.A je-li zařízení poroucháno či opravováno,drážní vozidla(o situaci zpravená Rozkazem Op) jedou k přejezdu velmi pomalu(10km/h) a opakovaně dávají návěst pozor-už 250m před přejezdem. A to by ve většině případů mělo stačit k upozornění řidičů.Navíc-z rychlosti 10km/h lze většinu vlaků zastavit na tak krátkou vzdálenost,že pokud strojvedoucí na přejezdu vidí vozidlo,stačí zastavit.Možná jsem se ztrapnil tím,že jsem zde prezentoval své životní zkušenosti.
registrovaný uživatel Web 
05.10.2007 (19:30)  
M: Přesně tak. Většinou pokud vidím někoho rozhlížející před přejezdem se světly, už dávno stejně stojí čumákem v profilu :(
Vousáč: Netuším čím byste se měl ztrapňovat :)
registrovaný uživatel M 
05.10.2007 (16:39)  
Jako ja netvrdim, ze lidi nejezdijou jak prasata. Jen tvrdim, ze prejizdet z nuly (spravne se rozhlednou, poslechnout atd.) s kamionem pres prejezd, na kterym je prd videt neni jednoduchy a v podstate vic riskantni nez nezastavit vubec.
Proste jsou prejezdy, ktery sou o hubu a zadnej predpis nikomu nepomuze a ani to nemusi byt zrovna pirat silnic...
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko