..: Deusche Bahn rozšiřuje nabídku nočních spojů :..

Ilustrační obrázek Berlin - Od počátku platnosti nového jízdního řádu 9. prosince 2007 budou všechny noční spoje společnosti Deutsche Bahn provozovány pod jednotnou značkou CityNightLine. Tím dojde ke sjednocení nabídky a vzhledu spojů dříve provozovaných pod jmény DB Nachtzug, UrlaubsExpress a CityNightLine. Všechny jízdenky bude možné rezervovat na portálu www.bahn.de. V platnosti zůstávají jízdenky Sparpreis v ceně 29 Euro - "Ruhesessel", 49 Euro - lehátko a 69 Euro - lůžko. Kromě těchto změn dojde i k rozšíření nabídky, mimo jiné o spoje Praha - Amsterdam a Praha - Basel.

zdroj: DB


fisa | 2.10.2007 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Německo


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Shadow 
03.10.2007 (18:39)  
S tym nadsenim k CNL by som bol opatrny - neboli tu totiz spomenute dve dost zasadne zmeny. Hlavne ta prva je dost nepriemna. Od noveho GVD zavadzaju CNL na vsetkych linkach tzv. Abteilbuchung, teda system znamy z Norska. Do lozka Double a T3 uz nebude mozne kupit samostatne miesto. Samostatny cestujuci si moze kupit iba Single. Miesta do Double a T3 sa daju kupit iba v pripade ak sa kupuje cele kupe, teda 2 x Double, alebo 3 x T3. S tym suvisi aj prerozdelenie tried. Vsetky standard kupe budu 2. trieda - aj single. Oddiely DeLuxe budu 1. trieda / teda aj double a triple/ podrobnosti k novym CNL su k stiahnutiu v pdf tu : www.siteupload.de/dl.php?fid=477542
03.10.2007 (18:16)  
Více kurzů v jedné soupravě, to není nic nového a neobvyklého, obvykle je u ubytovacích vozů jednodušší nalést ten svůj, neb do jiného ho průvodce nepustí.

Spíš se divím, co se stane s corporate identity CNL?!?
registrovaný uživatel Kubze  mail  
03.10.2007 (13:31)  
Twix:

Podle mě je v tiskové zprávě DB pár nepřesností.
pokud dle DB dojde ke sjednocení nabídky a vzhledu spojů , tak nechápu proč zůstává kategorie EN. S tímto souvisí i změna barevného vzhledu. Cestující mají léta zafixováno se zkratkou CNL modrou. Proč by byla najednou červenobílá ? Tento koncept nechápu.
Dále Kepler má být v kategorii CNL, Kopernikus bude v Berlíně (?) přecházet na Kiepuru, který bude nově směřován do Amsterodamu. Pojedou na něm ještě kurzy z Moskvy a Kodaně. Vlak bude mít cca 16 vozů. To bude pro cestující super. Mít na jednom vlaku 4 destinace.
02.10.2007 (21:11)  
Já jsem měl to "potěšení" cestovat jednou ve sleeperette z Zürichu na Wiener Walzeru … podle řazení tam měly být klasické velkoprostory …
Po několikaletém nasazení těchto vozů pod hlavičkou ÖBB byly tyto vozy, na základě stížností cestujících, nahrazeny buď velkoprostorem nebo (v současném GVD) klasickými oddílovými vozy. Cestující totiž odmítali službu "snídaně ve Vídni v nádražní restauraci" zahrnutou v ceně příplatku …

Porovnám–li komfort cesty ve sklopných sedačkách s velkoprostorem a klasickým oddílem, tak "sleeperette" jsou to nejhorší, pak je velkoprostor (i když se tam svítí celou noc) a v nejlepší cestování je v rakouském oddílovém voze, byť se bude jednat o oddílový vůz se stahovacími okny.

Ve srovnání se sleeperette se mi jede i v běžném velkoprostoru DB komfortněji.
02.10.2007 (21:02)  
Dodám, že všechny vozy budou uvedeny do jednotného bíločerveného nátěru, který jim moc nesluší a do mé představy designu nočního vlaku dost nezapadá. Poopravil bych, že ceny Sparpreis (lépe řečeno SparNight) budou začínat na uvedených sumách, alespoň tak to doslova píšou DB. Ohledně spojů do ČR, Kopernikus přejde do kategorie EN a do Amsterdamu pojedou jeho přímé vozy. Kepler pojede jak bylo řečeno do Basileje (je úsměvné že z Prahy odjíždí zcela opačným směrem než lůžko do Curychu), ale bohužel nepojede do Německa Galileo. To mně osobně přijde jako větší ztráta než zrušení nočního spoje do Mnichova, také protože to má v DD přípoj IC směr Berlín a Hamburk. Nevíte proč Galileo nepojede? Je to nezájem ČD/DB/obou? Teď pojede poslední spoj z Berlína do Prahy už po půl páté odpoledne.
registrovaný uživatel pekař 
02.10.2007 (17:35)  
V ceně jízdenky ale místenka je , ne?
02.10.2007 (17:24)  
k M@rovi - ruhesessel v členěném velkoprostoru jsou určitě pohodlnější a stravitelnější než kupé 2. třídy nasazované na DB NZ (konkrétní zkušenost z Pha-Augsburg(-Mü)v ruhesessel, kde je jediným nepříjemným prvkem světlo až něco za půlnoc za Lipsko, kde se přistupujícím zkontrolují jízdenky. Naproti tomu kupé ve vozech na NZ jsou (aspoň pro mě v ČR využívající 1. třídu) stísněná, i když je jedna řada posunuta tak, aby nebyla přímo naproti druhé...(zkušenost mj. Pha-Dortmund). Nemluvě o českém Bee na EN Pha-FFM.

Rozdíl bude ovšem asi v ceně, kdy rezervace ruhesessel stojí 10€, rezervace místa k sezení v EN 4€ a stejné místo k sezení v DB NZ za 3,50€..
registrovaný uživatel pekař 
02.10.2007 (16:37)  
Seath:co jsem koukal na ty ceny do Kolína nad Rýnem nebo třeba Basileje , tak mi přijdou velmi přijatelné , v tomhle bych obavu neměl...
02.10.2007 (16:25)  
CD4E: to teda je. doufam, ze to bude stat mene nez dve zpatecni letenky...
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
02.10.2007 (16:10)  
Praha-Amstrdam??? Tak to je super :-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko