Koridory - Máme tu polovinu dubna a stavby na českých koridorech se množí. Vezmeme to tedy popořádku:
Na prvním koridoru skončila výluka 1.TK Choceň - Zámrsk a ihned na ní navázala výluka 2. TK, současně se sudou kolejovou skupinou v Chocni. Dále se blíží ke konci výluka 1. TK Přelouč - Řečany n.L. a 1. část výluky liché kolejové skupiny v Řečanech. Během více než sedmitýdenní výluky se zde stalo několik případů poruchy traťového zabezpečovacího zařízení a to výrazně zkomplikovalo železniční dopravu na této trati. Společnost Chládek & Tintěra má na svých stránkách webovou kameru, která je umístěná v žst. Řečany nad Labem. Nevýhodou je reload 5 minut. Na stránkách mají i archiv od 15.3.04.!--/a-->!--a>!--/a-->!--a>
Na odbočné větvi mezi Přerovem a Č. Třebovou pokračuje do 22.4. výluka 1.TK Střeň - Červenka + lichá skupina ve Střeni. Dne 23.4. na tuto výluku naváže výluka 2.TK a sudé skupiny ve Střeni. 24.4. bude zahájena velmi dlouhodobá výluka na sedmikilometrovém úseku Grygov - Olomouc, která potrvá až do 20.7. Do 20.4. je vyloučena 1.TK Lukavice - Zábřeh i s lichou skupinou v Zábřehu. Ihned na ní naváže výluka 2.TK a sudé skupiny. Od 12.4. je též využívána odbočka Tatenice, která vznikla mezi žst. Krasíkov a Hoštej, aby nebyl vyloučen celý úsek, ale vždy jen část. Do 7.5. bude totiž vyloučena 2.TK Krasíkov - odb. Tatenice (1část). Výluk je tedy celá řada a tak bude velice těžké provézt vlak s hokejisty z Prahy do Ostravy či naopak za tři a půl hodiny. Možná, že se to povede, ale na úkor pravidelné dopravy. Pokud chcete zachytit na svůj fotopřístroj současný provoz v okolí současného Krasíkova, máte šanci až do 8.srpna 2004, kdy by měl být zahájen provoz v 2.TK v novém krasíkovském tunelu. Krasíkov 1 (blíže ke stanici Krasíkov) měří 1098 metrů; Krasíkov 2 - 140 metrů. Mezi těmito tunely bude viadukt, na kterém bude nová zastávka Tatenice (Stávající trať a zastávka Tatenice bude opuštěna). Tento úsek stavby bude mít tedy několik dominant.
Karel Chýla | 13.4.2004 (22:45)
Související zprávy
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko