..: Železnice Desná zmodernizuje dva přejezdy :..

Ilustrační obrázek Šumperk - V druhé polovině tohoto roku chce svazek obcí vlastnící tratě v údolí Desné zahájit rekonstrukci železničních přejezdů v Koutech nad Desnou a Petrově nad Desnou. Přejezdy křižující silnici první třídy budou konstruovány jako celopryžové a osazeny novým zabezpečovacím zařízením se závorami. O zakázku se firmy ucházejí ve veřejné obchodní soutěži, kterou svazek obcí již vyhlásil.

"Hlavním cílem investice je zvýšení bezpečnosti přejezdů. Jsou to poslední dva přejezdy bez závor na Železnici Desná, které se kříží se silnicemi první třídy," řekl technický pracovník svazku obcí Jaroslav Strachota.

zdroj: Profit 29/2007, zpráva ČTK


Jiří Hovorka Poslat mail autorovi | 18.7.2007 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Olomoucký


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel NolthA  mail  
19.07.2007 (9:57)  
wyhibka:
no nevím nebyl bych si tím tak jist, kdybych měl chut se sázet tak s vámi klidně uzavřu sázku že to nebude dělat firma o které píšete ... a to na základě znalostí o místě o kterém se jedná .... je zde již několik PZS zavázaných do zařízení které není od společnosti AŽD, tudíž by bylo vhodné s tímto zařízením pokračovat a ne za zbytečné náklady budovat další systém

Ale z části pravdu máte ..... na 100% zde budou použity výrobky firmy AŽD
19.07.2007 (1:01)  
Řekněte mi někdo proč byla vypsaná soutě, když už teď je známý vtěz!! Vsadím se o co chcete, že jak přejezd tak zabezpečovací bude dělat AŽD Praha s.r.o ONi jsou totiž všude!! Takový náš monopol po česku!!
registrovaný uživatel sam  mail  
18.07.2007 (22:10)  
Díky - nemám tam poznání a tab. 12 SJŘ Ustanovení místního významu vysvětluje vše
18.07.2007 (22:04)  
Na 132 jsou standardně umístěny rychlostníky před přejezdy kvůli různým problémům jako je neobsazené kontrolní stanoviště, nedostatečné rozhledové poměry, ...
registrovaný uživatel sam  mail  
18.07.2007 (21:50)  
Nevím přesný tyz zabezp.zařízení - ? asi VÚD, zde je možné, že zařízení funguje a není kontrola k výpravčímu buď technickou poruchou, nebo spíše odcizeným kusem kabelu, který skončil v nejbližší sběrně.
V denní svodce příhod je v těchto měsících denně toto několikrát.
18.07.2007 (20:55)  
Na trati 132 Oldřichov u Duchcova - Děčín se brzdí na 10 km/h i při funkčním výstražném zařízení, že by to tím nebylo?
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
18.07.2007 (18:29)  
OK, priznavam, jsem vinen! Nepodival jsem se do predpisu CD D2...
registrovaný uživatel sam  mail  
18.07.2007 (18:13)  
Při jízdě na příkaz Op ( porucha PZZ či jejich kontroly ) je strojvedoucí povinen před přejezdem v dané km poloze snížit rychlost na 10 km/h a 60 m před přejezdem dávat návěst Pozor do doby, kdy čelo vlaku mine přejezd.Před komentováním si dovoluji doporučit nahlédnout do předpisu D2.
18.07.2007 (18:07)  
OT
a davat navest "vlak se blizi"

Tak tuhle návěst asi ne. To je návěst varovných návěstidel pro pracovní místa...
/OT
18.07.2007 (18:07)  
250 metrů před přejezdem dávat minimálně 3x slyšitelnou návěst pozor a 60 metrů před přejezdem jet rychlostí 10km/h
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko