..: Ústecký kraj žádá umístit nové RegioNovy jinam :..

Ilustrační obrázekÚstí nad Labem - Ústecký kraj žádá České dráhy, aby dvě nové jednotky RegioNova nasadily na vozební rameno Most - Louny - Rakovník. Dráhy s nimi přitom podle dostupných informací mají jiné záměry, v průběhu podzimu 2007 je chtějí nasadit do PJ Děčín a na trať 087 Lovosice - Česká Lípa.. Mělo by se jednat o jednotky 814.032 + 914.032 a 814.033 + 914.033.

Proč má Ústecký kraj zájem, aby Regionovy jezdily právě na této trati, vysvětlil hejtman kraje Jiří Šulc ve svém dopise náměstkovi generálního ředitele drah Jiřímu Kolářovi. Jak hejtman napsal, Ústecký kraj se domnívá, že by „z nových vozidel měl profitovat maximální počet cestujících a zároveň byly plně využity jejich provozní přednosti.“ To v případě zmíněné trasy podle kraje platí. Vede totiž silně urbanizovanou oblastí a navíc v Lounech vzniká na tomto vozebním ramenu úvrať. Kraj dále uvádí, že vozební rameno Most - Louny - Domoušice/Rakovník vznikne zcela nově od začátku platnosti GVD 2007/2008.

zdroje: Ústecký kraj, Jednotky814.ic.cz


xAnri05 Poslat mail autorovi | 10.7.2007 (15:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel PX  mail  
13.07.2007 (10:52)  
RE: Kliminho, trať 140:
ODS mě v UST kraji taky štve, ale tentokrát bych nadával na ČD, to je u nich častý jev v každém kraji, že jezdí vždy jedna krabička, která zejména o víkendu nestačí, zažil jsem to na 110 z Kralup do Loun i na 097 z Úpořin nahoru, v tomto případě v Úpořinách připojili 010 od protijedoucího spoje, ZPO obou vlaků cca 15-20 min. Za to fakt Šulc nemůže.
registrovaný uživatel dodo 
10.07.2007 (21:44)  
na louny fuj co 120 tam budu jezdit kone
10.07.2007 (19:17)  
fisolik: Na trati 126 chtěl zrušit provoz hlavně kraj Středočeský, ne tak Ústecký (ačkoliv ten možná taky, že) v té předloňské vlně rušení díky irelevantním informacím od ČD, jež se nakonec ani na jedné z těch devíti tratí nekonalo (resp. na třech až letos).

Jinak kromě ramene Most - Louny - Domoušice (konečně bude propojen Most s centrem Loun) zamýšlí kraj také další rameno s dvouhodinovým taktem Česká Lípa - Lovosice - Louny - Postoloprty. Tam by ale dvě Regionovy (nebo jich bude víc?) zdaleka všechny spoje nepokryly.
10.07.2007 (19:05)  
luxian: nemyslím si, že by přenos kompetencí na nižší samosprávné celky byla chyba. většina ostatních krajů funkční dopravní koncepci má
10.07.2007 (19:03)  
Podle mě Ústecký kraj hlavně nechce nasadit Regionovy tam, kde má v plánu zlikvidovat tratě. Co kdyby tam náhodou začlo jezdit víc lidí... I když trať Most - Louny - Rakovník je vzhledem k trakčním vlastnostem dvojdílné Regionovy možná opravdu vhodnější.
registrovaný uživatel Luxian  mail  
10.07.2007 (18:26)  
fisolik: Protože imbecilní osazenstvo krajského úřadu nemá ani náznak něčeho takového, jako je dopravní koncepce a z naprosté většiny imrovizuje a dělá rozhodnutí podle momentální nálady.
Tohle je přesně ta negativní stránka přenosu kompetnecí na nižší samosprávné celky.
10.07.2007 (18:05)  
Jestli jsem to pochopil správně, chce kraj nasadit hypernohy (tedy regionovy) na trat Louny-Rakovník z důvodu, že tam jezdí hodně cestujících? Tak proč tedy na té trati chtěli rušit vlaky nebo dokonce provoz, když tam jezdí tolik lidí.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
10.07.2007 (16:50)  
Kerej kre... (nechtěl jsem napsat "kreativní člověk) tomu Jirkovi Šulcovi radí... Vždyť Šulc je jináč docela normální chytrej chlap.
10.07.2007 (16:07)  
Ježiš Šulci,a co takhle trať 140 v úseku Klášterec-Chomutov?Tam jezdí na pravidelných OS jedna 810 kde většinou jede 40-60 lidí.
10.07.2007 (15:50)  
DO LOUN, DO LOUN, DO LOUN :-)

Hej, trať mého mládí... do Solopysk Regionovou, pohádka :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko