..: Výlukový jízdní řád na trati Praha - Beroun od 8. do 22.7.2007 :..

Ilustrační obrázek, foto: Bazala68Trať 171 ČD - Opraveno 7.7.2007 - V pondělí 9.7.2007 v osm ráno začíná na trati 171 ČD (Praha-Beroun) platit výlukový jízdní řád, který bude platit do 16 hodin dne 22.7.2007, s přerušením od 16:00 dne 15.7. do 8:00 dne 16.7., kdy vlaky pojedou podle nevýlukového jízdního řádu.
Výlukový jízdní řád bude platit po dobu rekonstrukce mostů v traťovém úseku Praha-Radotín - Dobřichovice. Nejprve ve 2.traťové koleji (8.-15.7.) a poté v 1.traťové koleji (16.-22.7.).

Dálkových rychlíků se opatření týkají částečně - dá se očekávat jejich mírné zpoždění, dále R 794 (Sušice - Praha) pojede odklonem přes Rudnou u Prahy a R 795 (Praha - Sušice) pojede přivěšen na R 750 (odjezd spojeného vlaku bude v časové trase již R 750).
U osobních vlaků téměř nezůstane kámen na kameni - spousta vlaků odřeknutých, některé z nich nahrazeny zvláštními vlaky v posunuté časové poloze, ostatní odřeknuty bez náhrady. Některé vlaky budou sestaveny ze dvou šestivozových jednotek ř.451, ale druhá jednotka bude vždy uzamčena (nevejde se k nástupištím).

V nákladní dopravě také dojde k dočasným změnám, některé vlaky budou vedeny odklonem.
Konkrétně:
Rn 48250/1 a Vn 48248/9 pojedou odklonem přes Kladno, Pn 65760/1 pojede odklonem přes Rakovník a Žatec, Vn 57570/1 pojede odklonem přes Rakovník.
Dále vlaky Vn 55261, 55161, 57864 pojedou odklonem přes Rudnou u Prahy a budou vedeny pražskou dispečerkou "S13", která bude mimořádně sestavena ze dvou lokomotiv.

Související dokument: Výlukový jízdní řád trati 171

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 6.7.2007 (17:12)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Petrr 
20.07.2007 (1:56)  
Jak vypadají spojené rychlíky 750 a 794 Otava zde:
http://album.volny.cz/ahir.rtep/browse.php?album_id=90291&browse_page=0
08.07.2007 (21:05)  
Tento traťový úsek je kamenem úrazu celé tratě 171, obsahuje sice 3 hradla, ale žádnou výhybnu. Při výlukách a mimořádnostech nejsou půlhodinová zpoždění výjimkou - a to při půlhodinovém taktu Os vlaků celkem vadí... Nemluvě o tom, že až do podzimu je vyloučena silnice mezi Radotínem a Černošicemi - což také způsobilo velmi slušné vytížení i těch nových odpoledních posilových spojů (které ale přes prázdniny nejezdí).
Úsek Radotín - Smíchov je bez jediné výhybky ještě o kilometr delší, ale tam se aspoň dá jezdit přes Krč. Jestlipak se tu někdy dočkáme autobloku? Takto silně vytížená trať s hradly začíná být kuriozitou.
07.07.2007 (21:30)  
Základem problému je absence výhybny, která by se uživila i při pravidelné údržbě … tím spíše, když se povede "spadnout trolej, porušit celistvost koleje a nebo se mašince nechce jezdit".
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
07.07.2007 (20:58)  
Včera jsem viděl složeny v Radotíně nějaké podezřelé prefabrikáty pro propustky atd. Které se budou konkrétně opravovat?
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
07.07.2007 (18:52)  
Nechápu, kde jsem vzal tu neděli... Už jsem chybu napravil a raději jsem tam doplnil i to přerušení... Omlouvám se za dezinformaci... Podle mě by byl lepší udělat to přímo návazné, aby ten výlukáč platil v kuse... takhle z toho budou lidi ještě více zblblí... Stačí, že na odřeknuté vlaky chodí lidi (náhodní cestující), kteří nevědí, že platí nějaký výlukový jízdní řád. Na benešovský trati je to docela pravidlem...
07.07.2007 (13:25)  
Jo ještě mírná oprava. Ta výluka nezačíná 8.7., ale 9.7. a není to neděle, ale pondělí.:-)
A doporučuji věnovat zvýšenou pozornost tomu, že je přerušená od 16 hodin 15.7. do 8 hodin 16.7., kdy vlaky pojedou podle normálu. Třeba se zadaří jako minulý rok, kdy byla výluka zkrácena tuším o den.
07.07.2007 (8:50)  
Jednotky budou "uzamčeny" tím způsobem, že je na schaku (resp. svorkovnici) odpojeno ovládání dveří, takže druhá jednotka zůstane po otevření té první zavřená a proč, to už krásně popsal Poborskiii.

Seath: Jo, probíhalo. Zkrátka je asi problém pro SŽDC to udělat najednou...
07.07.2007 (0:35)  
Zamčena bude celá zadní jednotka. Uvědomte si, že ráno jedou lidi do Prahy do práce a odpoledne zase zpět. Např. odpoledne jedou vlaky z Prahy do Berouna plné, ale vracejí se poloprázdné, aby se v Praze znovu otočily a jely zase plné. Což je přirozená věc pro příměstskou dopravu. Čili místo toho, aby jely dva vlaky zpátky poloprázdné, spojí je do jednoho a tím ušetří trasu ve výlukovém grafikonu. No a protože se spojené k nástupišti nevejdou, tak přesahující část musí být uzamčena, a jelikož panťák nelze uzamknout po jednotlivých vozech, bude uzamčen celý. Podobně se tak děje na trati Praha - Kralupy, tam se nevejdou k nástupištím i ještě kratší dvojice než dvě šestivozovky.
06.07.2007 (23:15)  
Třeba v opačném směru pojede každá jednotka samostatně? Nevím, hádám.
registrovaný uživatel Pyro 
06.07.2007 (21:51)  
Qaws: jako napadlo me uplne to same, treba to je spatne chapeme, predce nebudou tahat zbytecne druhou jednotku, kdyz v ni nikdo nebude jezdit...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko