Letohrad - Elektrifikace trati z Letohradu do Polska ohrozí některá pracovní místa. Moderní systém si poradí bez lidí při přehazování výhybek nebo při zajišťování bezpečného křižování vlaků. „Dnes ještě nelze říci, kolik zaměstnanců přijde o práci tím, že je nahradí moderní zabezpečovací systém,“ říká přednosta železniční stanice v Letohradě Miloš Mazura. Odboráři se na propouštění již připravují. „ČD mají s ministersvem financí uzavřenou dohodu o doprovodném sociálním programu. Zaměstnanci v určitém věku budou moci odejít na tento program, ostatním podle možností nabídneme jiná pracovní místa,“ říká Miloš Paleček z odborového sdružení.
zdroj: MF DNES
1 2 | Zpráv na stránku: |
Třísystémová verze x62, x63 je otázkou vhodného trafa …
MÁTE VAGÓN. CHTE HO POSLAT Z JIHU NA SEVER ČECH.
O CENÁCH NEVÍM,ALE: 3 DNY JE LHŮTA NA DODÁNÍ. 3 DNY. POKUD TO POJEDE PŘES SEŘAĎOVACÍ ŽST TAK ZA KAŽDU SI PONECHÁVAJÍ +12 HODIN. POKUD TO CHTE ZE NEBO ŽST KDE SE NENAKLÁDÁ DALŠÍCH 12 H. POKUD CHETE TO NA LOKÁLKU KDE SE MOC NEJEZDÍ TAK SI PŘIDAJ DAŠÍ DEN. TAKŽE SUMA SUMÁRUM MUŽUOU VÁM TEN VAGÓN VEZT AŽ 4 DNY. TO UŽ SI RADĚJI NĚKDO RADĚJI ZAPLATÍ GUMOKOL.
Tento pocet je kapkou v mori tech zbytecne zamestnanych lidi, kterych jsou jeste stovky a tisice zasite na nemodernizovanych tratich regionalniho vyznamu typu 200, 201, 310 a desitkach dalsich... Vzdyt dnes jsou racionalizovany jen koridory a z ostatnich trati modernizuje se jen tu a tam neco - timto tempem to bude trvat 100 let.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.