..: Vlak plný úsměvů pojede opět do Zlína :..

Vlak plný úsměvů ve ZlíněZlín - V pátek 1.6.2007 přijede již popáté do Zlína zvláštní "Vlak plný úsměvů". Tento vlak je určen pro zdravotně postižené děti v trase Pardubice - Zlín a zpět. Od zlínského nádraží budou děti přepraveny autobusy k ZOO Lešná. Rok 2007 je patnáctým rokem, kdy pořádají ČD spolu s Unií železničních zaměstnanců jízdy humanitárních vlaků. V programu letošního vlaku je kromě zoo také návštěva filmového představení, výstavy o cestovatelích Hanzelkovi a Zikmundovi na zámku ve Zlíně, výstavy klapek a další ve výškové budově. Kapacita letošního vlaku je již zaplněna.

Orientační jízdní řád vlaku dne 1.6.2007

Vlak jede v trase Pardubice – Zlín – Pardubice v těchto rámcových časech: TAM - Pardubice hl.n. 7:20, Uhersko 7:30, Choceň 7:36 - 7:41, Ústí nad Orlicí město 7:52 - 7:55, Česká Třebová 8:02 - 8:08, Zábřeh na Moravě 8:30 - 8:40, Olomouc hl.n. + 9:18 - 9:23, Přerov 9:38 - 9:46, Otrokovice + 10:05 - 10:30, Zlín Malenovice + 10:37 - 10:41, Zlín střed 10:48; ZPĚT - Zlín střed 16:55, Otrokovice + 17:07 - 17:20, Přerov 17:40 - 17:44, Olomouc hl.n. + 17:58 - 17:59, Zábřeh na Moravě 18:36 - 18:46, Česká Třebová 19:09 - 19:14, Ústí nad Orlicí město 19:20 - 19:23, Choceň 19:35 - 19:40, Pardubice 19:57. Znaménko + znamená, že vlak ve stanici zastavuje jen z dopravních důvodů.

Vlak bude veden jednotkou řady 471 CityElefant. V úseku Otrokovice - Zlín střed - Otrokovice pojede jako přípřež lokomotiva řady 754 DKV Ostrava.

Související zprávy: Vlak plný úsměvů (2003 a 2006)

zdroj: Sdělení ČD


Miroslav Zikmund | 29.5.2007 (19:05)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky

Další z regionu ČR Zlínský


30.05.2008 (10:11)  
proč není kraken plný úsměvů ne zas**nej ešus
31.05.2007 (16:12)  
Jede se, jako v minulých letech přes výluky, tak "se uvidí"; to je jako sázka v ruletě.
Fotouši se dočkají, vlak se neodříká … trpělivost růže přináší. Ve Zlíně bude setkání 814 & 471

V loni také zpracovatel jízdního řádu věnoval spoustu času řešení časové kolize s pravidelnými vlaky, ty jely nakonec zpožděné, takže z Přerova se jelo "uplně jinak". Unikátní bylo křižování dvou EJ 680 v Dluhonicích jedoucích po 4. a 6. koleji a současně na 2. koleji stála EJ 680 jako 1.nsl. 520.

Topení je samozřejmě zapnuto, funkčně zpravidla až u zastávky Otrokovice – Trávníky, protože před přejezdem je návěst "vypněte proud", až se brejlovec dostane do otáček.
Před odjezdem ze Zlína se tak půl hodiny souprava taky vytápí, aby se vyvětrala.
registrovaný uživatel PES38 
29.05.2007 (22:08)  
Georgo: Bodejť by směla, když už ani pomalu nemá okna. A stejně je tam často klima vypnutá či rozbitá a je tam k padnutí. Zajímalo by mě, co by bylo při delším pobytu na širé trati...(vypadek napájení, porucha). Nouzové otevírání dveří a útěk do kolejiště? (mimch: proč se chce po lidech mačkat u ešusu to tlačítko za sklem, když na to stačí ta klička? Je to nějaká signalizace nebo vypínač napájení?)
registrovaný uživatel PES38 
29.05.2007 (22:03)  
Georgo: Pokud bude spojený kabel el. topení, na mašině zapnut generátor, ve 471 klima, na trati povoleno el. vytápění, a dostatečná výkonová rezerva brejlovce, tak ano :-)))
29.05.2007 (21:28)  
Venco: dobrá otázka, ale zrejme áno. 754 sú predsa vybavené prípojkou na napájanie súpravy a naviac sa nedávno v diskusnom fóre došlo k tomu, že súprava s nefunkčnou klimou nesmie voziť ľudí.
29.05.2007 (20:30)  
tak se na zlínsku aspon jednou do roka svezou něčím pořádným,jen by mě zajímala jestli bude fachčit klimoška,když to potáhne brejle.
registrovaný uživatel Precla 
29.05.2007 (20:01)  
Já chci taky zvláštní vlak :) a zadax..
29.05.2007 (19:41)  
KuTom: :-D tak čekej tentokrát pro všechny případy aspoň hodinu;o)
registrovaný uživatel KuTom  mail  
29.05.2007 (19:36)  
Tož na toto se já už těším celý rok v tom Zlíně.. Doufám, že zas bude mět sekeru 30min a já blbec odejdu z fleku po 28minutovém čekání jak loni:-D

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko