..: Nad drahami budou bdít i šéf ČEZ a exministr Březina :..

Ilustrační obrázekPraha - Novými členy dozorčí rady státních Českých drah se minulý týden stali šéf elektrárenské společnosti ČEZ Martin Roman a bývalý sociálnědemokratický ministr bez portfeje Karel Březina. Na návrh ministra dopravy Aleše Řebíčka je jmenoval Řídící výbor drah. S odvoláním na marketingového šéfa drah Aleše Ondrůje o tom informují dnešní Hospodářské noviny (HN).

Podle Řebíčka bude Roman pro vedení drah přínosem, neboť má rozsáhlé zkušenosti s restrukturalizací velkých průmyslových podniků - se Škodou Plzeň a nejnověji s ČEZ. Nominace Březiny je podle ministra úlitbou opozici. Jejím účelem bylo zachování kontrolních funkcí opozice v Českých drahách. To potvrdil i Březina s tím, že opozici patřilo vždy v dozorčí radě drah jedno místo. Po výměně vládních stran u moci tak opoziční místo připadlo pro kandidáta sociální demokracie. Dozorčí rada má v Českých drahách kontrolní funkci a její složení z dvou třetin schvaluje řídící výbor drah, který zastupuje roli akcionářů. Třetinu dozorčí rady drah volí zaměstnanci.

zdroj: Finanční noviny (ČTK)


JRtrain Poslat mail autorovi | 2.5.2007 (22:40)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Legislativa


  1 2      Zpráv na stránku:   
04.05.2007 (9:55)  
No vono se taky říká že vožralý pak mluvěj pravdu.Celkově u dráhy se ještě nikdo nezhuntoval.JInak ti co pomlouvají s těma se nebavim páč to je vlastnost co nenávidím a že jich u ČD pracuje požehnaně.
03.05.2007 (22:39)  
Venca Burgán budeš se divit ale nikde zašitej nejsem a ani nebyl. Celou dobu dělám v provozu konkrétně u jízdy.Když oni ti tvojí kámoši toho na dráze asi moc nenadělali. No a jestli ti to povídali v hospodě u piva tak hold nesmíš všemu věřit , u piva se toho nakecá hodně. No a ještě je jedna možnost ,že třeba nejsou moc dobří pracanti a v práci se to nelíbí a oni kvůli tomu teď pomlouvají. Takových lidí jsem za tu dobu poznal několik.
03.05.2007 (21:57)  
Venca:
Ale to je tunelován spíše stát než železnice.
03.05.2007 (21:55)  
Už je stejně pozdě:jediná šance na skutečně dobrou železnici je příklad SNCF:jednotná,nerozdrobená železnice,výborná spolupráce s výrobci vozidel a také se státní kasou.Proto oni mohou mít TGV a další lahůdky,my musíme mít nenasytná ústa privatizátorů plná jalových slibů
registrovaný uživatel ladik 
03.05.2007 (21:18)  
než kdyby je úlatily dosud
registrovaný uživatel ladik 
03.05.2007 (21:18)  
no ale samozžejmě míň.
registrovaný uživatel ladik 
03.05.2007 (21:17)  
ne převelejt lidi ,kteří se staraj o zabezpečení dopravní cesty
do SŽDC.dráhy by a ostatní spol trochu platily více.
03.05.2007 (20:51)  
Sharky33:hele asi se čertíš že když to tam znám,že je to pravda.Ke mě já jsem neškodnej šotouš důchodce,bývalé povolání JZD traktorista-agronom.U ČD jsem nepracoval.Mám jen několik kámošů od dráhy.Pokud si v kanclu na GŘ(případně jinde zašitej) tak se nedivim že ty kecy nemůžeš zkousnout.
Matěj:co takhle za práce na výlukách??viz prodělávání za koridory a další stavbičky provedené bez dozoru.
registrovaný uživatel kubam 
03.05.2007 (19:14)  
to Venca Burgán: Ty se vzpamatuj....
03.05.2007 (18:18)  
Venca Burgán:
Tak já myslím, že u těch drah zrovna není co tunelovat... Jde to od deseti k pěti...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko