..: Přehled výluk na koridorech pro rok 2007 :..

Železniční koridory - Jako již každý rok i letos přinášíme ucelený přehled o výlukách na našich železničních koridorech. Letos pro vás máme novinku - zobrazování koridorových výluk na mapě železniční sítě ČR. Probíhající stavby a výluky naleznete též na stránkách Babitron, kde jsou do mapy navíc vykresleny aktuální polohy vlaků.

Aktuální souhrn

1. koridor - V uzlu Ústí nad Labem pokračuje rekonstrukce stanic Ústí n/L sever a hlavní nádraží a probíhají dokončovací práce ve výhybně jih.
Dále se provádějí přípravné práce v Praze-Běchovicích, ale zatím bez větších dopadů na dopravu. Během roku se budou práce soustředit zatím jen na stanici, až v následujících letech dojde i na traťové koleje úseku Libeň - Běchovice.
Dále se rozbíhá rekonstrukce uzlu Kolín, konkrétně se práce soustředí na úsek Kolín - Odb. Nadjezd, což je doposud nedokončená část úseku Záboří - Kolín.

2. koridor - Na tomto koridoru v současnosti neprobíhá žádná stavba, do budoucna se počítá s pracemi v uzlu Břeclav.

3. koridor - V současnosti nejvíce rozestavěný koridor. Mezi Chebem a Plzní se prodlužuje dvoukolejný úsek - probíhá výstavba nové druhé koleje mezi stanicemi Pňovany - Plešnice - Kozolupy, v průběhu roku se v těchto úsecích začne jezdit po nových kolejích a staré koleje projdou rekonstrukcí. Dále se budou rekonstruovat stanice Kozolupy a Pňovany a na přelomu roku také dopravna Lipová u Chebu a traťové koleje Cheb - Lipová u Chebu.
Dále probíhají přípravné práce mezi Lukavicí a Mohelnicí, které koncem června přejdou v nepřetržité výluky. Během května začne výluka také v úseku Moravičany - Červenka. V tomto úseku je aktivována dočasná odbočka Benkov, která bude koncem roku zrušená, protože úsek bude zcela hotov.

4. koridor - V současnosti probíhá výluka jedné koleje Říčany - Strančice, v květnu naváže výluka Uhříněves - Říčany, při které budou některé vlaky nahrazeny NAD (celkem čtyři páry odpoledních vlaků, které při současné výluce Říčany - Strančice končí / začínají v Říčanech). V tomto a v příštím týdnu (PÁ - NE, NE - ÚT) bude aktivována odbočka Bedrč mezi stanicemi Čerčany - Benešov.
Další výluky probíhají mezi Táborem a Roudnou. Probíhají zde přípravné práce pro výstavku druhé koleje v úseku Tábor - Planá - Doubí u Tábora(odb.). V současnosti zde probíhá množství denních výluk a také celkem čtyři nepřetržité výluky.

Úplný přehled všech výluk na koridorech najdete v našem přehledu koridorových výluk.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 17.4.2007 (0:01)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
17.04.2007 (14:43)  
pobo: co já jsem slyšel, NAD by měla být Uhříněves - Říčany, přičemž jeden spoj by měl jezdit přes Kolovraty, zatímco druhý do Říčan přímo po Černokostelecké... je to však informace 14 dní stará a jak víš, vše se na mění superrychle :-) ...
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
17.04.2007 (13:50)  
Karel Chýla: To bylo dobrý taková galerie. Rád bych klidně přispíval třeba z přestavby ústeckého uzlu. Pěkně je to tady pode mnou rozjeté, ta stavba :). Koukám zrovna na skoro postavené třetí nástupiště na hlavním :).
17.04.2007 (13:07)  
Karel Chýla: ta NAD má být jen v úseku Uhříněves - Říčany, nebo ještě dál? Budou v Říčanech zastavovat rychlíky?
17.04.2007 (12:34)  
ad 4.koridor: to v úseku Roudná - Tábor nejsou jen přípravné práce (např. patky pro TV, demolice budov), ale již přes měsíc probíhající stavba železničního spodku pro 2. kolej, která má být v úseku odb. Doubí - Planá zprovozněna 2.7.2007, v navazujícím úseku Planá - Tábor bude 2. kolej zprovozněna do prosince 2007, taktéž letos proběhne kompletní přestavba stanice Planá n/L a rekonstrukce 1. koleje v úseku odb. Doubí - Planá, dále probíhá přestavba nákladního obvodu v žst. Tábor. Příští rok bude dokončena rekonstrukce 1. koleje Planá - Tábor a bude probíhat kompletní přestavba žst. Tábor.
Vícedenní nepřetržité výluky traťové koleje souvisí s vkládáním výhybek a mostních provizorií.
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
17.04.2007 (12:22)  
Ad Zdendakw: o tom právě uvažujeme, že bychom rádi takovou galerii měli, protože to nám tu velmi chybí...
Třeba tu již brzy taková galerie bude, uvidíme...
17.04.2007 (12:21)  
zdendakw: podívej se do diskuzí na http://www.k-report.net/discus/messages/28/28.html , dole je oddíl Infrastruktura - tam najdeš v jednotlivých tématech spoustu fotek ze staveb. Ale podívej se i na další diskuze, např. Č.Budějovice a okolí, kde jsou fotky z elektrizace ČB-ČV.
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
17.04.2007 (10:54)  
Honza81: Před asi dvěma měsícema jsme v Kralupech dělali přípravné práce na projekt. Takže se tam asi něco dít bude.
17.04.2007 (9:21)  
drevak: Včera se začalo na jižním zhlaví s výměnou zbývajících 2 angličanů (t.k. směr Děčín). A proč je na těch již vyměněných opět pomalá? Fušeřina?
Honza81: Hlavně to stojí na penězích :)
17.04.2007 (9:00)  
Ad Honza1: Stanice Kralupy nad Vltavou byla modernizována někdy v 80. letech a ve srovnání s jinými se dá říci, že modernizaci zatím nepotřebuje. Snad by se hodilo přidat jednu štíhlou výhybku, aby rychlíky od Ústí nemuseli jezdit k nástupišti odbočkou (průjezdná kolej v tomto směru nástupiště míjí). A samozřejmě také udržovat výhybky, na jižním zhlaví je opět pomalá 50 km/h, plnou traťovou 80 km/h se jezdilo jen pár měsíců.
17.04.2007 (8:53)  
Je vypracovaný projekt na dokončení modernizace stanice Kralupy nad Vltavou a vůbec svršku jako takového kolem této stanice. Neříkejte mi, že to všechno stojí na tunelech, netopýrech a ještě několika faktorech?! :-/. V téhle republice nemůže být nic udělano celé a pořádně:-/.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko