..: Premiér Topolánek cestoval vlakem z Prahy do Tábora :..

Josef Bazala, Aleš Řebíček a Mirek Topolánek ve WRmz; zdroj ČDTábor - Ve čtvrtek 5.4.2007 cestoval vlakem R 631 předseda vlády České republiky Mirek Topolánek s doprovodem z Prahy do Tábora. Vlak odjel z pražského hlavního nádraží v 7:14 hod. a do Tábora přijel v předstihu tří minut v 8:55 hod. Na pracovní návštěvu Jihočeského kraje doprovodili premiéra ministr dopravy Aleš Řebíček či generální ředitel a předseda představenstva ČD Josef Bazala. V Táboře přivítala Topolánka starostka města Hana Randová a hejtman Jihočeského kraje Jan Zahradník. Premiér si krátce prohlédl také zrekontruované prostory táborského nádraží.

V průběhu prvního dne návštěvy si premiér prohlédl jeden z úseků stavby dálnice D3 a společně s hejtmanem Jihočeského kraje Janem Zahradníkem se setkal se starosty z okresu Tábor. Odpoledne navštívil areál jaderné elektrárny Temelín a následně v Českých Budějovicích při procházce městem pohovořil s občany. Procházku ukončil na radnici. Dnes se předseda vlády setkal se členy Rady Jihočeského kraje a vedením Krajského úřadu v Českých Budějovicích. Následně se setkal s dlouholetým úspěšným fotbalovým reprezentantem Karlem Poborským.

zdroj: Tisková zpráva Jihočeského kraje, Tisková zpráva Úřadu vlády ČR, Tisková zpráva ČD


CSPSV | 6.4.2007 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Reportáže

Další z regionu ČR Jihočeský


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
07.04.2007 (20:43)  
Bych rekl, ze tu hospodu nikde nesebrali, ale ze to byla WRmz 91 001, ktera je temer neustale vyclenena z obehu a pouzivana na takovyhle akce....
07.04.2007 (18:47)  
M: To je fakt. Volby vyhrál, vlak mu jel na čas a do Ústí nejel. Dítě štěstěny.
registrovaný uživatel M 
07.04.2007 (16:34)  
Jo a taky mel stesti, ze tri tydny zpatky nejel navecer do Usti. Je to vylozene lucker
07.04.2007 (15:28)  
M: To měl Topolánek štěstí, že nejel v tom vlaku, co si přivezl tu hodinu a půl navrch. To by byla ostuda. :D
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
07.04.2007 (11:52)  
M: Nicmene kdyz to chce nekdo vyuzit ucelove, tak se nemuzeme divit, ze po tom sahne, ze... :-D
registrovaný uživatel M 
07.04.2007 (10:58)  
Argumentovat prumerem v situaci, kdy 22 z 27 vlaku prijelo do 5 minut a 1 z tech 27 privezl 103 minut, tak tomu rikam kvalitni a hlavne adekvatni statisticka metoda
07.04.2007 (0:46)  
To nevím, já jenom říkám, že měl štestí. ;)

Jinak pro Tábor platí to samé. Průměr +7 minut, minimum -1 a zrovna s Topolánkem.
registrovaný uživatel M 
06.04.2007 (23:53)  
Topolanek vystoupil v Tabore s -1. Zajimalo by mne, jaky mel vliv Topolanek na prijezd do CB...
06.04.2007 (23:45)  
M: průměr +7 minut, minimum -8 minut a zrovna s Topolánkem. To měl ale štěstí.
06.04.2007 (18:35)  
Glagole, oni neví kdo to FJ1 byl - tedy zestátnění železnic bylo za Franz Josef Erste, tedy K und K monarchie, vozový park sice nebyl za minulýho režimu špičkový, ale ani ne 100 let za opicemi, k tomu mu 105 let ještě chybělo - předválečný bedňáky dojezdily v 60 letech, plošiňáky taktéž, modernizace po válce spočívala ve vixlajvantovým vycpaným pruhu 25 cm širokým na dřevěným opěradle, taky dojezdily s bedňáky, nejdelší období s nulovou investicí s vyjímkou koridorů bylo v 90 letech, nezapomenutý je výrok univerzálního ministra Stráského v době, kdy řídil dopravu: železnici necháme vyjezdit...
Takže držme se fakt... po 90 roce se o dráhu nestaral moc nikdo, ale za ODS to bylo nejhorší, ještě horší než před převratem.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko