..: Tekov pojede s Pomerančem :..

Ilustrační obrázekBratislava - Na akci 3. narozeniny VLAKY.NET, při které 5. května vyjede legendární rychlík Tekov z Bratislavy na okruh po tratích bez pravidelné osobní dopravy přes Zlaté Moravce, bude podle sdělení redakce VLAKY.NET definitivně nasazena lokomotiva T679.019 zvaná Pomeranč.

Marián Madara, šéfredaktor VLAKY.NET, vyjádřil poděkování ŽelPage za pomoc při propagaci akce a distribuci rezervací v ČR, která nasazení Pomeranče výrazně pomohla.

Rádi bychom se v této souvislosti připojili a poděkovali těm, kteří se na akci přihlásili. Případné další zájemce prosíme o rezervaci. Pokud máte zájem o vyprodanou kompletní cestu, přihlašte se na základní a v případě volné kapacity na místě budete mít v doprodeji volných míst na Radošinu a Topoľčianky přednost.

Související odkazy


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 23.3.2007 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky


editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
26.03.2007 (2:44)  
Tipl bych si na něčí nepodloženou nacionalistickou spekulaci, takových pověstí o česko-slovenských třenicích jsem slyšel a četl už desítky od Čechů i Slováků. Skutečně mě nenapadá jediný aspoň trochu příčetný důvod, proč by kdokoliv na Slovensku bránil českému subjektu v získání pomeranče jako muzejní lokomotivy. Spíš bych to viděl na nedostatek zájmu z české strany či nějaké nedorozumění. Á propos, zbytky ČKD už mají teď asi jiné starosti, než shánění muzejních lokomotiv. Z lokomotivky, jestli se nemýlím, už nezbyl ani ten barák a Zličín patří Siemensu, kterému zřejmě budou nějaké muzejní lokomotivy z ČKD ukradené.
25.03.2007 (16:31)  
Jak jsem koupil, tak prodávám, psal to nejmenovaný časopis. Ty lokomotivy by snad nebyly k pravidelnému ježdění. ČKD sama by snad měla mít snahu získat tuto lokomotivu, je to poměrně slavný typ. Za minulého režimu byly schovány do slovenských hor, aby cestující veřejnost neměla možnost porovnání s obdobným technicky zaostalým typem ze SSSR.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
25.03.2007 (0:33)  
860 003: Když se nad tím jen trochu zamyslíte, nepřipadne Vám to jako obrovská pitomost? Jistě, někde na důležité židli v ZSSK může sedět nějaký čechofob, ale že by se urychleně šrotovaly lokomotivy, které lze v dnešní době výhodně prodat, právě jen kvůli česko-slovenským antipatiím, to mi připadne přitažené za vlasy. Btw, jak moc asi ČD chtěly čtyřicetileté, ne právě ekonomické mašiny bůhví v jakém stavu, s nevhodnou konstrukcí ohledně působení na kolejový svršek? Asi moc ne, když se samy rychle zbavily čmeláků s podobnou konstrukcí.
registrovaný uživatel ufo 
24.03.2007 (9:22)  
860003: Vsetky 053 a 050 boli ponuknute na predaj, kupila ich jedna firma, ktora ich predava dalej aj po kusoch, nakoniec aj niektore v Cechach skoncili. Takisto T678.016 by sa mozno dala kupit, lenze to treba aj zaplatit, zadarmo ani kura nehrabe. Zluc mozete mat kludne nehnutu, ked chce nieco kupit, aj v CZ si to musite zaplatit :)
23.03.2007 (22:58)  
Hlavně že byly všechny T678 0 a T679 0 odstaveny, a když byl o ně projeven z české strany zájem, tak byly všechny urychleně sešrotovány, aby náhodou Čechůni neměli muzejní mašinu, stejně byly vyrobeny v ČKD, tak by v Čechách aspoň 1 mohla být. Nyní potkal stejný osud vozy 053 a 050 Slováci zavrhli 4nápravové motorové a přípojné vozy a odstavili je. ČD projevily zájem, tak jdou urychleně na likvidaci. Tady by byly rozhodně lepší než 010. Nejsem nacionalista, ale tohle mi hnulo žlučí. S některými Slováky není dohoda.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko