..: IC4 v poslední fázi testů :..

Ilustrační obrázekKodaň - Cestující Dánských železnic se snad konečně dočkají. Jednotky IC4, které byly dodány již před 4 lety (a doposud nevyjely do pravidelného provozu), vstoupí do poslední fáze testování mezi Aarhusem a Aalborgem. Po úspěšném testování budou tyto vlaky ihned nasazeny do běžného provozu. Výrobcem těchto vlaků je italská společnost Ansaldobreda. Rozhodnutí pro nákup těchto jednotek je spojeno s tehdejším odmítnutím další elektrifikace hlavních tratí v Dánsku. Experti tento krok s odstupem času označili za těžkou chybu.

zdroj: DSB, Lok-report


CSPSV | 24.2.2007 (17:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Dánsko


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel j p 
26.02.2007 (0:00)  
Miroslav Zikmund:
Jiste, mate pravdu.
Zde vsak slo o mechanicky prenos vykonu jednotky MG DSB (IC4). Ty maji pokud vim prevodouvku automatickou. Leda ze by nam Italove pripravili dalsi prekvapeni...?
25.02.2007 (15:07)  
Mechanický přesnos výkonu neznamená vždy automatickou převodovku.
Legendární motorová jednotka M 298.0 GANZ měla mechanický přenos výkonu a automatickou převodovku neměla. Řazení prováděl strojvedoucí podobným způsobem jako se to dělá na M 131.1 a současně ovládal dálkově mechanické převodovky na třech dálkově řízených motorových vozech, přesněji řečeno současně ovládal čtyři převodovky, které musely být synchronizovány, aby nedokázelo k rázům v soupravě.
25.02.2007 (10:40)  
j p: Sestnactistupnova pravdepodobne znamena 8 stupnu pro kazdy smer.
Může, ale taky nemusí. 16 stupňů není moc a pro automat už vůbec ne. Přecejenom čím víc, tím líp.
registrovaný uživatel j p 
25.02.2007 (0:24)  
Ano, mechanicky prenos znamena automatickou prevodovku.
Saltpaku fira nema :)

Jednotky MF (IC3) maji taky mechanicky prenos. Po modernizaci maji novy motor a prevodovku a potom je obcas zajimave kdyz na stejnem vlaku jede nova i stara verze MF - kazda jednotka radi jindy :)
On je ten mechanicky prenos nejefektivnejsi, ale pro velke vykony se nehodi.
Sestnactistupnova pravdepodobne znamena 8 stupnu pro kazdy smer.
registrovaný uživatel PZ 
25.02.2007 (0:14)  
Automatická 16 stupňová převodovka... Pod tím si představuju něco podobnýho autobusové převodovce... Přecejen 500kW na motor na převodovku není nemožné...
registrovaný uživatel Zlámalík  mail  
24.02.2007 (23:37)  
Fotky zde: http://www.jernbanesider.dk/page322.html
Stránky výrobce zde: http://www.ansaldobreda.it/eng/files/prodotti.asp?id_prodotto=5
Ovšem co nechápu, je MECHANICKÝ přenos výkonu... To tam má fíra šaltpáku? ;-)
registrovaný uživatel j p 
24.02.2007 (21:28)  
Jeste doplnim, ze autorem tech bludu je zrejme prispevatel nemeckeho Lok-reportu, nikoliv CSPSV.
24.02.2007 (20:40)  
j p: dík super
registrovaný uživatel j p 
24.02.2007 (20:05)  
CSPVS: Tak za prve, neocekavam, ze kazdy umi dansky, ale psat takoveto nesmysly?? To uz je trochu moc.
Pokusim se o opravu:
1. Jaksi vam vypadlo jedno slovicko, ktere uplne meni vyznam zpravy. Spravne melo byt:
Jednotky IC4, které MELY BYT dodány již před 4 lety...

Jednotky maji byt dodavany od roku 2007 (to je dokonce na strankach DSB!) Dodana nebyla ani jedina, protoze dosud nejsou dokonceny testy.

Rozhodnuti o nakupu techto jednotek VUBEC nesouvisi s odmitnutim dalsi elektrifikace. Rozhodnuti o nakupu techto jednotek souvisi s pravidly EU pro zadavani verejnych zakazek.
Ano, experti oznacili tuto objednavku s odstupem casu za tezkou chybu (s elektrifikaci toto nema nic spolecneho). Kdyby zakazku dostala domaci firma Bombardier Randers, tak mohly jeji jednotky uz aspon 3 roky jezdit.

Spravne melo byt, ze byly povoleny testovaci jizdy v normalnim provozu (bez cestujicich) a tyto budou probihat na trati Aarhus-Aalborg

Az se podari dokoncit vsechny testy, tak je nepochybne DSB ihned zaradi do pravidelneho provozu, protoze uz ted trpi vyraznym nedostatkem vozidel.

C.M.Burns: ano
Ctyrvozova verze je uvazovana pro vsechny hlavni trati v Dansku, kde ma nahradit jednotky MF (IC3) a dvojvozova verze potom pro lokalky.
Technicka data ctyrvozove verze
Vyrobce: Ansaldobreda
Pohon: 4 dieselove motory o vykonu (4x) 560 kW
Prenos vykonu: mechanicky
Brzdy: tlakovzdusna, dynamicka a magneticka kolejova
Maximalni rychlost 200 km/h
Maximalni akcelerace: 1,2 m/s2
delka pres sprahla: 86,53 m
Sirka: 3,15 m
Vyska: 4,20 m
Vzdalenost mezi dvojkolimi: 19,10 + 2,80 m
Vyska podlahy: 1,29 m/0,60 m
Material skrine: hlinik
Sluzebni hmotnost: 160t
Vytapeni: klimatizacni jednotka
Pocet mist k sezeni: 1+2 tr. 185, +19 sklapecich sedacek, +1 misto pro invalidni vozik
Maximalni delka vlaku: 4 jednotky
Zabezpecovac: ATC
Radove oznaceni: MG-FG-FH-MG

Bylo objednano 83 ctyrvozovych jednotek a 23 dvojvozovych jednotek.
registrovaný uživatel Semík  mail  
24.02.2007 (20:00)  
Experti tento krok s odstupem času označili za těžkou chybu. Co pak mi to jen připomíná?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko