..: Bombardier se bude podílet na výrobě 500 lokomotiv pro Čínu :..

Ilustrační obrázekBerlín - Bombardier dostal společně se svým partnerem Dailan Locomotives and Rolling Stock zakázku od Ministerstva železnic Čínské lidové republiky na výrobu 500 lokomotiv pro nákladní dopravu. Celková hodnota kontraktu převyšuje 1,1 miliardy € (30 miliard Kč), z toho podíl Bombardieru činí 370 miliónu € (10 miliard Kč).

Nová lokomotiva bude určena pro vozbu nákladních vlaků na elektrizovaných tratích a bude vycházet z lokomotivy Bombardier Kiruna. Výkon má dosahovat 9.600 kW a maximální rychlost lokomotivy bude 120 km/h. Bombardier lokomotivu zpracuje po technické a designové stránce a dodá hnací a řídicí systém lokomotiv MITRAC, samotná montáž bude probíhat u čínského partnera. První lokomotiva vyjede na koleje v roce 2009.

zdroj: Bombardier


ANKU | 13.2.2007 (22:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo Čína


registrovaný uživatel PZ 
14.02.2007 (11:30)  
Burgán: Jejej, kdyby ses naučil číst dřív, než začneš psát, tak bys věděl, že ty lokomotivy jsou elektrický...
14.02.2007 (10:55)  
Jejej kdybysme nenastavili na východ zadnici...souhlas
9600 kw to je fest silný,to je čínskej tank na kolejích.Kolik to může mít spotřebu.150 litrů na km,no určitě to bude žrout a aspon osmikolák.
14.02.2007 (9:34)  
Firefighter: Právě si je musí nejdřív koupit, rozebrat a obšelhnout. Ale taky nechápu proč 500. Na to jim stačí snad 10ks.
14.02.2007 (7:21)  
Všechno, co existuje okopírují a lokomotivy okopírovat neumí? Divné :-D
registrovaný uživatel Luxian  mail  
14.02.2007 (0:41)  
9600 kw - to je solidní výkon, kdyby se všechny lokomotivy daly najednou do pohybu, tak by na to nestačily ani 2 Temelíny

koffr: Již tak činím.

Mimochodem Luxian znamená čínsky železnice (a čte se to lušien)
registrovaný uživatel HonzaJ  mail  
13.02.2007 (22:57)  
koffr: No, já myslím, že takové Ponorky nebyly špatné...Jenom škoda, že se jich nevyrobilo víc.
registrovaný uživatel koffr 
13.02.2007 (22:46)  
jenze za vyklizeni trhu mohla absolutni zastaralost naprosto vsech vyrobku, lokomotivy nevyjimaje.
registrovaný uživatel happy 
13.02.2007 (22:21)  
tak sme utřeli nos.Za to může to vyklízení trhů v 90.letech.Kdybychom se s čínou bratříčkovali dál,tak sme tam mohli cpát naše škodovky.
registrovaný uživatel koffr 
13.02.2007 (22:10)  
jojo, cinsky dailan dostane knowhow a priste podobnou zakazku zvladne sam. no a za deset dvacet let se sem budou lokomotivy vozit v trajektech jak po masle :-(

nastal cas ucit se cinsky :-(

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko