Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Karlovy Vary - Ohrožená vlaková doprava z Kraslic do Německa, kterou Karlovarský kraj odmítl dotovat, zřejmě nakonec zůstane zachována. Prohlásil to včera náměstek hejtmana Jan Zborník. „Jednáme se společností Vogtlandbahn a se sdružením dopravců na saské straně. Vlaky jezdit budou,“ řekl Zborník. Další podrobnosti odmítl sdělit a dodal, že jasno v celé věci bude do konce února. „Pokud nechceme působit destruktivně, musíme se dohodnout,“ poznamenal Zborník.
zdroj: Mladá fronta Dnes
Adys | 3.2.2007 (22:00)
Související zprávy
05.02.2007 (23:18)
Doufám, že doprava z Kraslic do Německa zůstane skutečně zachována, zvlášť když se přes hranici trať před několika lety obnovovala. Navíc by pak mohl mít jinak Viamont problémy s vozidly, protože by německé regiosprintery byly "odříznuté" u nás (údržba atd.), nebo by v ještě horším případě neměl s čím jezdit (záleží samozřejmě na dohodě Viamotu a Vogtlanbahn).
Jinak karlovarské 814 skutečně jezdí celkem bez výraznějších problémů (oproti některým kusům v jiných krajích).
Jinak karlovarské 814 skutečně jezdí celkem bez výraznějších problémů (oproti některým kusům v jiných krajích).
04.02.2007 (14:11)
ad.sersa:asi ví proč je na DB nechtějí.
Jinak dotace byly, ale najednou kraj zjistil, že trať nepatří do dopravní obslužnosti a jupíí, byl zde problém.
Jinak dotace byly, ale najednou kraj zjistil, že trať nepatří do dopravní obslužnosti a jupíí, byl zde problém.
04.02.2007 (13:21)
No on je predne problem ze Viamont v podstate dotace zacal zadat az ted - po hoodne letech provozu. V zajmu vsech ten provoz je - Kraj ma napojeni do Nemecka, Vogtlandbahn ma levnou naftu (v Graslitz hbf. postavili kvuli nim pumpu) a Viamont ma praci.
ad maty: kupodivu i jezdi, ale protoze je DB zatim na svy siti nechce tak po 142 jezdi v sestave 810+814+914 s tim ze 810 z Potucku pokracuje tech par set metru zvlast do Nemecka...
ad maty: kupodivu i jezdi, ale protoze je DB zatim na svy siti nechce tak po 142 jezdi v sestave 810+814+914 s tim ze 810 z Potucku pokracuje tech par set metru zvlast do Nemecka...
04.02.2007 (12:56)
patrně nebylo po ruce žádné foto ř.654, která po této trati jezdí.
04.02.2007 (12:42)
Kde teda vyhrabali to ilustrační foto? Je to stanoviště Dm 12-tky, dodávané ostravskou Vagonkou do FINSKA.
04.02.2007 (11:44)
Ó jak zrušení železnice prospěje gumokolu a jeho ziskům.
04.02.2007 (10:57)
to určitě ne, vždyť zde mají dva kusy nejmodernějších jednotek na síti ČD, myšleno ř.814 !!! vzhledem k tomu, že více postávají v depu místo výkonů na trati zůstávají i v pěkném čistém stavu. tato varianta ušetřá naftu i ostatní provozní náplně nutné k jízdě, takže také přínos !!
04.02.2007 (10:19)
Když oni by nejradši vlaky v Karlovarském kraji zrušili vůbec!
04.02.2007 (7:15)
je divné, že kraj odmítl dopravu dotovat, ale tvrdí, že zůstane zachována. patrně jasnovidec, pan náměstek !!
04.02.2007 (5:31)
jak něco může prohlásit náměstek hejtmana,když to není jasně jeho zásluha
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko