..: V Ústí nad Labem vzniká třetí nástupiště :..

Ilustrační obrázekÚstí nad Labem - Vznikající 3. nástupiště na hlavním vlakovém nádraží v Ústí nad Labem bude mít stejnou podobu jako první perón. Podle mluvčího ČD Aleše Ondrůje si celková rekonstrukce železničního uzlu Ústí nad Labem, která by měla být ukončena koncem roku 2008, vyžádá celkem 2,5 miliardy korun. Druhé nástupiště se chystají dělníci zrekonstruovat letos v květnu stejně jako mosty v Drážďanské ulici, nájezd na most Edvarda Beneše či přejezd ve vaňovské Čajkovského ulici.

Novou odbavovací halu a zrekonstruované první nástupiště mohli cestující využívat od listopadu loňského roku. Ústecké nádraží se tak má stát podle Ondrůje jedním z nejmodernějších v České republice i kvůli projíždějícím vlakům ze Skandinávie do jihovýchodní Evropy. Nádraží později nabídne cestujícím také obchodní centrum s komerčními prostorami včetně občerstvení, prodeje potravin či kadeřnictví. Pod nádražím vznikne i parkoviště pro stovku aut či promenáda na labské nábřeží.

zdroj: Právo


Adys Poslat mail autorovi | 31.1.2007 (15:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
06.02.2007 (13:47)  
Na 3. nástupišti bude asi o jednu kolej více že? Tak to bude 7 kolejí i stou kozí dráhou na Bílinu. Toto nádraží vypadá jako zastávka a je to možná lepší. Ty obchody do podchodu je fakt blbej nápad. Nejsem rasista, ale čim míň vietnamských stánků, tim líp!! Co bude s tou řídící věží, ta pujde k zemi?
registrovaný uživatel Crozz  mail  
02.02.2007 (9:53)  
ale je fajn že se na nádraží vůbec něco děje,dříve to rozhodně nebylo reprezentativní hlavní nádraží 100tis.super města Ústí nad Labem
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
01.02.2007 (21:58)  
Myslím, že ty povodně budou nějak vyřešeny. Není náhodou v Děčíně na hlavním nádraží v podchodu, který vede na druhou stranu směrem k Labi, taková ta protipovodňová zábrana (vrata, které se dají zatáhnout)? Myslím, že podobně to bude řešené i v UL.
zaosai: Jo, jo, toho jsem si všimnul. Třeba ty nový rychlíky UL západ - Liberec mají na přejezd ze západu na hlavní místo běžných dvou minut teď od nového jízdního řádu devět minut. Třeba to budou tou úvratí stíhat a zpoždění nebude tak velký :).
registrovaný uživatel zaosai  mail  
01.02.2007 (21:54)  
Diskuze začíná být o koze a ne o voze.Nebyl článek náhodou o nádraží Ústí nad Labem hl.n.????
registrovaný uživatel miky3 
01.02.2007 (20:45)  
mah1- 1.psal jsi že rychliky se hlavaku vyhybaj, jen že jezdí stejny počet rychliku cheb-ph X Dc-ph (skoro)takže stejne kazdy 2hodky Hlavnim projede rychlik jako dřiv
2. prave proto ze netaví Kralupech, Roudnici a Lovosicich tak lidi jedouci na Most musi jet do ustí a tady čekat vic jak pul hodky+ cesta na zapad. Dřív jsi si mohl najit spoj bez prestupu
3. s tim souhalsim
4.rozhodne nemaj zpodeni diky tomu ze jede pres zapad ale všim jsem si že ty dalkovy rychlliky jezdi zpoždene docela často a rychlik Dc-Ph v pohodě. to si pak zkus jet z Roudnice do Mostu. to mas min 30min v usti plus nějaky zpodeni
a v čem vidim dobrej preprah? lidi si daj v klidu cigo :)
registrovaný uživatel mah 
01.02.2007 (19:48)  
miky3 - skoro netusim, co jsi vlastne chtel napsat, nejak to po prvni precteni nedava smysl (proc vsude pouzivas "a" jako oddelovac vet?)
1. jakou maji svouslost vlaky DC-Pha s vlaky Pha-Cheb??
2. Ano, jizdni cas se zkracuje, protoze odpada preprahani. Mozne je to zajimave pro lidi na nastupisti (??proc vlastne), ale ne pro lidi ve vlaku. Vestina rychlyku Pha-Cheb v Kralupech, Roudnici a Lovosicich nestavi.
3. znovu opakuji, ze zadna povoden neomei vlakovou dopravu. Nepredpklada, ze by vlaky potrebovaly ke svemu provozu parkoviste. Vzhledem k umisteni nadrazi UL se to prakoviste da tezko udelat jinde, nez je planovane a pripadne zatopeni cca 1x do roka je prijatelne riziko ci omezeni
4. Jak souvisi zpodeni vlaku s tim, ze jede pres UL-zapad ?
registrovaný uživatel zaosai  mail  
01.02.2007 (12:38)  
Zatím je to skoro bez problémů a jen malá zpoždění,to nejhorší teprve přijde až se bude dělat druhé nástupiště.Problém není v nástupištích,ale v poloze kolejí a provozu po nich.A se bude dělat druhé nást.,tak se do Teplic bude jezdit pouze z kusé koleje.Ostatní doprava od Děčína směr Teplice bude muset jezdit úvratí a tunelem z Jihu.
registrovaný uživatel miky3 
01.02.2007 (10:37)  
mah-nikdo netvrdi že voda zastavi provoz ale vytopi ty slavny garaze. a rychliky z prahy na cheb se sice vyhybyji UL hl.n. ale jezdi stejnej počet Děčín-Praha. a myslis ze se tim zkracuje jizd.doba jen tim ze jede přes zapad? jedine tim ze se na Hl. nedela přepřah- ale zase bylo na co koukat. a hlavně to bylo rychlejší pro ty co jezdi z Kralup, Roudnice, Lovosice do Teplic, Mostu a dal. musi se srat pres pul hodky v ústí a presun na Zapad. Tak v čem je to rychlejší??? jen pro ty co jezdi z Prahy
dřív byla možnost si vybrat spoj bez přestupu v ústí. a když se podivaš na Babitron většinou tam najdeš rychlik pres Zapad, že si veze manko-treba ted Ohre 30 min

a jen tak pro upresneni-1. je v provozu, 3. se dela, a 2. se bude delat
registrovaný uživatel mah 
01.02.2007 (9:40)  
laborec - staci to, protoze napr. vlaky na chomutov jsou pristaveny par minut pred odjezdem a rychliky z prahy na cheb se hlavnimu uplne vyhybaji (jezdi primo na zapad - coz je zase fajn, protoze to zkracuje jizdni casy)
zikmund: proc ma nadrazi UL charakter zastavky??

s tou vodou nebude vazny vubec nic, tolik vody jeste nebylo, aby to zastavilo provoz nadrazi, nejaka protipovodnova vana je samozrejme nesmysl a vubec to nesouvisi s kolejema, resi pouze uzke misto pod mostem benese, ktere je zatopene pri kazdem desti
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
01.02.2007 (9:20)  
Miroslav Zikmund: Ale očividně těch pět kolejí a jedna kusá bude stačit, když teď stačej dvě průjezdné a dvě kusé. A téměř bez většího omezení dopravy a bez zpoždění :).
fisolik: To by byl dobrej nápad a podle mě by šel realizovat, ale teď už je na to dost pozdě :). Podle mě by ta zastávka měla vliv na zpoždění vlaků, kdyby se na hlavním nádraží muselo ještě čekat na vlaky z 072. A navíc by nástupiště byly hodně dlouhý a z tý zastávky na mostě by to bylo tak 200 metrů k výpravní budově hl. n.
zaosai: Já myslím, že díky takovéhle zimě se to třetí nástupiště do května stihne dodělat. Vždyť tady pracujou každej den. Akorát minulej týden jeden (nebo dva) dny se nedělalo, když ležel sníh.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko