Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
U Českých drah se budou utahovat opasky. Nechystá se jen redukce provozních pracovišť v dopravě, v depech kolejových vozidel či u SDC. Redukovat se bude i v zásobovacím odboru (O 8) - tedy v železničních zásobovacích skladech. Důvodem k tomuto kroku je především nadměrný stav zásob ve skladech jednotlivých SDC a DKV, což je finančně náročné. Nová koncepce počítá s tím, že ve skladech bude k dispozici pouze nejnutnější počet zásobních dílů. Potřebné náhradní díly budou pak dodávány přímo výrobcem v případě potřeby, aniž by byly skladovány. Uvedené opatření bude mít samozřejmě dopad i na zaměstnanoct, neboť dle koncepce ČD mají do budoucna zůstat pouhé tři zásobovací sklady - v Plzni (náhradní díly na osobní vozy), v Praze (stejnokroje a ochranné pomůcky) a v České Třebové (náhradní díly na lokomotivy). Efektivnost tohoto kroku ukáže až budoucnost, ale již na první pohled je zřejmé, že této koncepci schází smysluplnost a dostatečné racionální základy. Distribuce jednotlivých náhradních dílu se totiž nejen prodraží, ale i prodlouží.
Martin Hanzal | 23.1.2004 (22:09)
Související zprávy
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko