Ústí nad Labem - Termín dokončení přestavby železničního nádraží se může zpozdit. Stavbaři totiž omezili práce na povrchu i přesto, že zima ještě stále nepřišla. Připustil to i specialista a koordinátor přestavby nádraží Pavel Mikeš, který k tomu uvedl: "Práce na nádraží se v průběhu listopadu připravily na zimu, která ale nepřišla. Pokud by přišla zima později a trvala by déle než měsíc, mohlo by to termín dokončení nádraží posunout,". Doufá však, že zima už nepřijde. Se začátkem roku se práce opět rozeběhly v plném proudu a letos by měla být stavba již částečně dokončena.
V současné době se intenzivně pracuje na druhém nástupišti. Dělníci také pokračují se stavbou podchodu pod třetím nástupištěm, které bude dokončeno letos na jaře. Se začátkem roku 2008 pak začnou stavbaři se závěrečnými pracemi. "Půjde o dokončení terénních úprav, rušení staveniště a podobně," doplnil Vladimír Mikeš. Nové je i centrální stavědlo v Krásném Březně, ze kterého se bude řídit železnice v celém ústeckém obvodu.
"Po dokončení celé stavby zůstane po dopravní stránce v celém uzlu jediná dopravna Ústí nad Labem hlavní nádraží, která se bude skládat ze tří částí – jih, osobní nádraží a sever," potvrzuje přednosta Správy tratí SDC Ústí nad Labem Jiří Kozák. Připomeňme, že stavba zahrnuje část trati Praha – Děčín vedoucí Ústím nad Labem o délce šesti kilometrů, mezi již optimalizovanými úseky koridoru na trase Lovosice - Děčín.
zdroj: Ústecký deník, Železničář
1 2 | Zpráv na stránku: |
obyvatel Královéhradeckého kraje
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.