..: Dokončení přestavby ústeckého nádraží se může opozdit :..

Ústí nad Labem - ilustrační obrázekÚstí nad Labem - Termín dokončení přestavby železničního nádraží se může zpozdit. Stavbaři totiž omezili práce na povrchu i přesto, že zima ještě stále nepřišla. Připustil to i specialista a koordinátor přestavby nádraží Pavel Mikeš, který k tomu uvedl: "Práce na nádraží se v průběhu listopadu připravily na zimu, která ale nepřišla. Pokud by přišla zima později a trvala by déle než měsíc, mohlo by to termín dokončení nádraží posunout,". Doufá však, že zima už nepřijde. Se začátkem roku se práce opět rozeběhly v plném proudu a letos by měla být stavba již částečně dokončena.

V současné době se intenzivně pracuje na druhém nástupišti. Dělníci také pokračují se stavbou podchodu pod třetím nástupištěm, které bude dokončeno letos na jaře. Se začátkem roku 2008 pak začnou stavbaři se závěrečnými pracemi. "Půjde o dokončení terénních úprav, rušení staveniště a podobně," doplnil Vladimír Mikeš. Nové je i centrální stavědlo v Krásném Březně, ze kterého se bude řídit železnice v celém ústeckém obvodu.

"Po dokončení celé stavby zůstane po dopravní stránce v celém uzlu jediná dopravna Ústí nad Labem hlavní nádraží, která se bude skládat ze tří částí – jih, osobní nádraží a sever," potvrzuje přednosta Správy tratí SDC Ústí nad Labem Jiří Kozák. Připomeňme, že stavba zahrnuje část trati Praha – Děčín vedoucí Ústím nad Labem o délce šesti kilometrů, mezi již optimalizovanými úseky koridoru na trase Lovosice - Děčín.

zdroj: Ústecký deník, Železničář


Rastislav Štangl Poslat mail autorovi | 8.1.2007 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2      Zpráv na stránku:   
dopisovatel nebo člen ŽP Jan Faigl  mail  
19.01.2007 (15:56)  
|No....Podle mě by se asi měla změnit znělka.|Jinak první nástupiště je docela dobré.Jsem zvědavý jak bude vypadat 2.a 3.Ahojik
09.01.2007 (12:13)  
Tak o té přehlednosti nevím. Podívejte se na nádraží v České Lípě. Ukazatele žádné, hlášení pomalé a všechny vlaky skoro stejný (810 nebo 854). Opravdu přehlednost nulová a to ještě kolikrát nádražáci jsou líní dát na vlak správnou směrovou ceduli...
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
09.01.2007 (8:54)  
Tak ten Zapd by opravdu potreboval rekonstrukci, soucasna frekvence vlaku je tam uz dost vysoka, ale jak jsem tohle koukal, bylo by tezke udelat tam ostrovni nastupiste (alespon dve by to chtelo). Zustalo by tam malo projezdnych koleji. Asi by se toa ale vyresita dalo, nutna by ovsem byla zmena konfigurace kolejiste a samozrejme podchod. Celkove naklady ve stovkach milionu, coz chapu, ze nyni (pri rekonstrukci hlavaku a severu)neni prioritou CD.
registrovaný uživatel Crozz  mail  
09.01.2007 (8:40)  
a snad taky něco udělají s čekárnou,ta rozhodně nevypadá jak čekárna na nádraží 21.století :-)
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
09.01.2007 (7:47)  
Docela jsem se také divil, že vyměnili styl hlášení v UL hl. n. To které je už u ČD téměř v každé větší stanici (včetně UL západ) nahradili (aspoň pro mě) pochybným a nepřirozeným hlášením..
08.01.2007 (19:49)  
Děkuji všem krajům za výměnu "bezporuchových" 854 za "poruchove" 843. Od té doby co jezdí 843 jsem se s náhradou nesetkal!

obyvatel Královéhradeckého kraje
08.01.2007 (19:10)  
v ústí se samozřejmě dělá na třetím nástupišti (zejména podchodu- pak už to jde ale ráz na ráz, viz první nástupiště). Avizovaná šířka obchodní pasáže - podchodu nebude také dodržena, místo 30m to má maximálně 15-20:-) ale to nám není žádná novinka že:-D se západem by se tak mělo něco dít! je to hrozné! a brejle i barči tu jezdí na 2 R deně... 854 skoro nejezdí
registrovaný uživatel Crozz  mail  
08.01.2007 (17:48)  
to Laborec425:myslel sem si ze kdyz udelaly bezbarierovy pristup a opravily budovu ze k tomu upravi i nastupiste,ale kdepak radsi nas nechaj vystupovat do vyhybek a stat dlouhy fronty u jediny pokladny,alespon ze funguje hlaseni,ale proc tu nemaji odjezdove cedule je fakt zahada,hlavne ze vedle pokladny nainstalovaly pc obrazovky s prijezdem/odjezdem...
08.01.2007 (16:10)  
Času dost není kam spěchat. Spěchat to není zdraví jak pro stavbaře tak pro stavbu.
08.01.2007 (14:08)  
No nesmíte to s tou intenzivní prací tak přehánět nebo si ublížíte. V létě jsme sbalili kola a odjeli do Brodku u Přerova pozorovat přestavbu stanice a pendolina. Není se tedy čemu divit, že za ty tři hodiny, co jsme tam vegetili na lavečkách, stihli nastartovat buchar a zatlouct asi metr železné výztuže výkopu.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko