..: ČD zrekonstruují 6 restauračních vozů :..

infoPraha - 6 nových bistrovozů s oddílem první třídy řady ARmpee61 se rozhodly pořídit ČD. Posloužit k tomu má všech 6 vozů řady BRm a BRcm, které v současnosti ČD provozují. Rozhodlo o tom na svém zasedání 19.12.2006 Představenstvo ČD. Další podrobnosti zatím nejsou známy.

Informace o vozech BRm a BRcm

Zdroj: Železničář 1/2007


Hostivař 442 Poslat mail autorovi | 5.1.2007 (16:44)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel marco 
06.01.2007 (20:56)  
vozne BRcm ZSSK sa v ZOS Vrutky podrobuju rekonstrukcii na rad WRRmeer. A tiez si ZSSK objednala v ZOS Vrutky uplne nove vozne Ampeer a Bmpeer.
registrovaný uživatel TinTin  mail  
06.01.2007 (20:48)  
Přesně jak říkáte "lepší než drátem do oka". Ale myslím že i u zssk to byl jen takový pokus, protože že by rekonstrukce 30 let starých vozů spočívala ve výměně sedaček se mi nějak nepozdává:-) A nevím nevím ale v tomto voze je opravdu klimatizace? Mám zkušenosti že tyto vozy mají tlakotěsnost jako cedník na špagety a celkem slušně tam občas přes okna táhne.
registrovaný uživatel marco 
06.01.2007 (20:40)  
Tie reko B su bez klimy a je v nich este uplne nova bunka WC s uzavretym systemom.
06.01.2007 (20:19)  
Celkom ma dostali nové fotky "malých" rekonštrukcií B-čok u ZSSK (po novom možno typ Br) - napr. http://www.vlaky.net/show.asp?lang=1&file=/upload/online/diskusia/122151-1.jpg
Bohužiaľ sa okrem sedadiel a klímy nezmenilo asi nič ďalšie, ale lepšie ako hrdzavým drôtom do oka...
06.01.2007 (19:49)  
Tak ať ještě ŽOS Vrůtky upraví Bmee na Bmee(r)61, z nějakých Aček udělají A(pee(r)61 a (tak 25 ks), z Bček B(p)ee(r)61 (kolem 70 ks) - vše RIC, pak upravit všechna A a B na Aee,Bee neRIC, opravit Bc a historické WLABy, WRm by si to taky zasloužily, současná Aee,Bee,Apee,Bpee dát na rychlíky a koupit ještě nějaké nové Bm(p)z a Am(p)z a dálková doprava ČD je vyřešena. Ale jen do té doby, co rekounstruované vozy dojdou na hranici své životnosti...
registrovaný uživatel Kubze  mail  
06.01.2007 (19:00)  
Bafík:

á pán je nějaký znalec. Já jsem rád za každou informaci.
O tom, že se budou BRm rekonstruovat se mezi lidmi, co se motají kolem jídelních vozů mluví od léta. Budou se rekonstruovat všechny BRm a BRcm 019. BRcm 049 je vyhrazen pro zvláštní účely a ten se samozřejmě rekonstruovat nebude. Modernizaci by měly provádět ŽOS Vrůtky.
A ještě pro Bafíka. Vozů je ve skutečnosti fyzicky 8. BRcm 005 stále existuje - i když už je pár let zrušen.
registrovaný uživatel Busman 
06.01.2007 (12:56)  
ARmee úplně stačí, WRmz je dost a při cenách JLV se stejně moc nežere... A ať to proboha pošlou do ŽOS Vrútky, kde to umí dělat. Musí se nechat, že ŽOS Vrútky to umí líp než samotný vzor Dunakészi, o MOVO Plzeň nemluvě... A ČD tam vozy B i A měli posílat dávno, rád bych se dožil trochu kvalitnější rychlíkové dopravy v Čechách i na Moravě a nemusel za ní jezdit na Slovensko...
registrovaný uživatel TinTin  mail  
06.01.2007 (11:54)  
Myslim že největší ohlas by měla rekonstrukce vozů A a B. Stačilo by jen třeba něco ve stylu Aee a Bee z 90 let, klidně i bez klimy. Ale to je celkem cca 400 vozů, takže by to byla velká nálož, ale klasiky A a B už stejně moc dlouho bez rekonstrukce nevydrží. Plus pár RIC200 aby jezdily kvalitnější vozy na IC/EC i na východ a vnitro.
06.01.2007 (11:35)  
Já osobně bych komplet vyměnil všechny podvozky vozů AB,B, páč abychom nemuseli snižovat rychlost ze 140 na 120Km/h.Už dneska jsou znát problémy.Tímto stylem nás to asi nemine.Jinak blokování dveří a centrál beru jako samozřejmost.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko