..: ICE do Dánska? :..

DSBKodaň - V západoevropských médiích proběhly informace o jednáních DB a DSB o uvedení dieselového vlaku ICE-TD (řada 605) do provozu mezi Århusem/Kodaní a Hamburkem. Vedoucí zastoupení DB v Kodani, Niels Lund, tuto informaci sice nedementoval, ale sdělil, že technické přípravy pro provoz těchto vlaků na dánské síti ještě ani nezačaly.

zdroj: Lok-report


CSPSV | 17.12.2006 (18:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo Dánsko


registrovaný uživatel InterCity  mail  
18.12.2006 (15:20)  
Je zajímavé, kdyby Němci nasadili 605 znovu na vlaky Praha-Interlaken (samozřejmě by ČD a SBB platily) vyřešily by se problémy s úvratěmi, kapacita vlaku by byla tak akorát. Přeci kvůli těmto důvodům byl zrušen EC Albert Einstein svého času velmi luxusní vlak. Když můžou u nás nejlepší vozy jezdit na expresu do takové díry jako je Ljubljana, tak nevím proč by 605 nemohly jezdit do Švýcarska, zároveň by se 605 našla trasu, kde se může dostatečně uplatnit.
18.12.2006 (14:32)  
Přes Kolding je to cca o 130 km dál a cca o 1 hodinu delší.
Odstranit jeden vůz by asi nešlo … spíše jde o to, aby se upravil "oběh" trajektových lodí, eventuálně jejich přesun z jiného trajektu.
registrovaný uživatel ja-va 
17.12.2006 (22:08)  
ad Vojtěch Hrubý: A kde jste to na těch stránkách, já to z ničeho nevyčtl. Jinak máte zajímavé zájmy - Norsko . . . hm, Jeg taler lidt dansk og elsker norden. :-)
registrovaný uživatel petrsv  mail  
17.12.2006 (22:03)  
Třeba to mají naplánovaný tak, že ty ICE pojedou v trase Hamburg - Kolding - Kobenhavn.
17.12.2006 (20:29)  
Miroslav Zikmund: 605 furt stojí, nikde nejezdí.
17.12.2006 (20:12)  
Miroslav Zikmund: V létě by měly být na některé spoje Hamburg - København nasazeny dvě jednotky (podle www.fernbahn.de), tak by se to třeba nějak vešlo :-)
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
17.12.2006 (20:04)  
A co zkrátit BR 605, to by řešení nebylo?
17.12.2006 (19:57)  
Zásadním problémem je přeprava vlaku "přes moře". Dánské IC3 měří cca 59 metrů, ICE–D (BR 605) cca 104 metry … Lodičku jaksi nelze nastavit …
DB nemají pro 605 upltnanění, patrně zase neuspěly s nasazením na EC München – Lindau – Zürich.
17.12.2006 (18:59)  
Žeby nasadili takovou cenu, že by se to i vyplatilo? :-D

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko