..: Internetové stránky SC Pendolino aktualizovány :..
SC PendolinoPraha - České dráhy aktualizovaly internetové stránky o produktu SC Pendolino. Cestující zde najdou informace k provozu vlaků jak mezi Prahou a Ostravou, tak mezi Prahou a Bratislavou / Vídní. Aktualizovány byly nejen jízdní řády, ale i ceníky (včetně akvizičních slev, např. Wien SCspezial). Přibyly i dvě jazykové verze - anglická a slovenská.

zdroj: SC Pendolino


CSPSV | 12.12.2006 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Rakousko Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel lada 
13.12.2006 (6:46)  
George: Ja tedy provoz pendolina na trati Praha-Ostrava chapu jako priznani toho, ze je zatim CD nedokazaly ekonomicky smysluplne vyuzit. Kdyby to vypadalo, ze bude jednotek nedostatek, protoze o ne maji zajem ve Vidni a Berline, pak ano, nakupujme dalsi. Ale v dnesni dobe?
registrovaný uživatel Pyro 
12.12.2006 (23:12)  
Vlastne nemam zas tak uplne pravdu, ted je spoj v poledne a to predtim nebylo, ale stejne si myslim, ze nebylo moc dobre, ze kolem 8 nic nejede.
registrovaný uživatel Pyro 
12.12.2006 (23:10)  
a je vubec technicky mozne, aby zvladalo jezdit do tolika mest najednou? Vzdyt tolik tech souprav pindi zase ne. Uz ted ubyly dva spoje do Ostravy, rano jezdil v 7:56 a ted jede v 5:26 a pak az v 9:26 a vecer jede naposled v 17:26 a predtim jel jeste jeden v 18:30.
registrovaný uživatel ICE  mail  
12.12.2006 (22:30)  
Na stránkách je uvedeno, že Pendolína jezdí na Slovesnko do Rakouska a v budoucnosti i do Německa, to jsem zvědav kam budou zajíždět. Do Drážďan či až do Berlína? Možná by šlo také spojení s Norimberkem, co myslíte?
12.12.2006 (22:08)  
Ještě něco trochu k tématu: Je fajn že ČD aktualizovaly SC stránky, ale mezinárodní ceníky nefungují už asi týden - kdo si chce třeba najít cenu lůžkového příplatku, má smůlu. U akčních nabídek stále figuruje spojení vlakem 352/3 (do všech 3 koncových relací), kterým jsem měl tu čest jet minulý týden naposledy, jelikož jak víme je přetrasován a do Stuttgartu nic nejede. A ČD to tam mají ještě modře zvýrazněné jako novinku! Myslí se tím snad "nově zrušeno"? :-(
registrovaný uživatel Pyro 
12.12.2006 (21:46)  
Vite co me zarazi, ze z Prahy do Ostravy je to dle CD 351 km. To by me zajimalo jestli tomu tak skutecne je. Kdyby to totiz bylo jen o 1 km mene tak jsou jizdenky o nekolik desitek kourun levnejsi...
12.12.2006 (21:23)  
Twix: K té kapacitě - však jsem psal "nebudou trpět chybami" současných 680, tzn třeba místo 7vozových souprav to můžou být 9ti vozové...a pokud jich bude 10 na tu linii Berlin-Wien, tak se můžou i zdvojovt. ;-)
12.12.2006 (21:12)  
George: Jo, zní to hezky, otázka "čím budeme jezdit po III., IV., popřípadě i V. koridoru a jižní větvi II. koridoru, když jsme si je modernizovali (modernizujeme)", je banální. Když se řada 380 rozhodí na (Hamburg -) Berlin - Praha - Wien a Wien - Warszawa, popřípadě i další relace (Linz, Budapest), moc z těch 20 kusů nezbyde. Jen se obávám že Němec k sobě do Berlína pinďu nepustí, protože by nestačil kapacitně, leda že by (alespoň z Drážďan) jeli dva. Ale co třeba nějaký IC pro pinďu večer do Drážďan, ráno zpět, hm? Spíše téma pro diskuzní fórum :-)
12.12.2006 (20:40)  
Nestává se to často (vlastně vůbec nevzpomínám kdy), ale musím ČD pochválit. Stránky byly změněny hned 10.12. po půlnoci a tak byly zcela aktuální, sice se tam pár chybiček najde, ale ty budou jistě brzo odstraněny. Kéž by tak byly pružné ve všem. :-D Ale při pohledu na jízdní řád je mi trošku smutno - severní linie 6 párů, jižní 3 páry denně. Když si vzpomenu, že jednotek původně mělo být 10, poté 7 pro rameno Berlín - Praha - Vídeň a teď v podstatě ani pořádně nestačí pro vnitrostátní provoz + odskoky do Vídně a Bratislavy...ČD se sice holedbyly, že plánují dalších 7 souprav, ale na kdy a v době, kdy to budou kupovat, to už budou buď zastaralé stroje (680), nebo je čeká další peripetie se schvalováním nových (690)...ono by to chtělo nějaký kompromis - nejlépe ještě 3 680ky a mohlo by jezdit 6 párů na severní i jižní linii a ještě by se kromě zálohy mohla provádět běžná údržba bez toho, aby v JŘ byla poznámka, že není garantováno, že pojede 680. Další možností by bylo 5 párů na severní a 4 na jižní bez nákupu těch 3 ks 680, ovšem touto kombinací nejde udělat to, aby na obou liniích jely vlaky v nejvíce žádanou dobu. :-( Holt pytlíkovat něco se 7 soupravami jaksi moc nejde...takže kompromis: teď ještě ty tři kousky a až bude dokončený koridor na plzeň a ČB, tak 680ky z jižní linie poslat tam a místo nich řešit nákup nových souprav, které už nebudou trpět chybami jako současné (nemyslím tím provozní spolehlivost) a řešit, aby je Němec pustil i k sobě do Berlína, kam to všechno původně jezdit mělo...

=== konec pohádky :-) ===
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko