..: Singrovka M240.021 shořela :..
Jablonec nad NisouKořenov - Dnes shořela na pravidelném vlaku Os 26205 Singrovka M 240.021. Při požáru mezi Kořenovem a Harrachovem nebyl nikdo zraněn, motorový vůz je však úplně zničen.

Nenahraditelná ztráta motoráku je bolestivou ranou pro Železniční společnost Tanvald, která tradičně vyvíjí řadu aktivit pro záchranu, provoz a popularizaci nádherné technické památky - ozubnicové železnice Tanvald - Kořenov.

zdroj: ŽS Tanvald


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 10.12.2006 (23:17)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel kade  mail  
12.12.2006 (10:22)  
Kdybyste trochu sledovali dění na železnici, tak víte, že na regionální dopravu na 034, 035 a 036 vypsal Lbc kraj soutěž, která byla sice zrušena, ale ČD už nemohly ustoupit z toho co naslibovaly, tj. soupravy 843, 043, 943. Jenže se pak vymyslelo že 843 smí na Harrachov až po výměně za stanovené brzdové obložení, což ještě není hotové, tak muselo zaskočit něco jiného.
To se to při soutěži slibuje a za dumpingové ceny a realita je pak taková...
11.12.2006 (21:22)  
Co dělal na pravidelném vlaku? 810 nebrzdí, 743 má moc velkou spotřebu tak zvítězí osvědčené řešení. Jinak to vždy byla časovaná bomba, obvod baterie-startér není jištěný. Pokud byla prováděna údržba na takové úrovni jako při pravidelném provozu, tak je divné že došlo jenom k jednomu požáru.
registrovaný uživatel happy 
11.12.2006 (21:10)  
zavřít
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
11.12.2006 (20:54)  
Tak ten záznam ze zpráv je síla...netušil jsem že dopadla až tak strašně. Jsem zvědavý jak to dopadne s tím fírou.
11.12.2006 (20:18)  
Rest in Peace
11.12.2006 (20:05)  
Doporučuji shlédnout na webu České televize Večerních z Čech z pondělí 11.12.2006 … hořelo "TO" dvakrát.

První požár motor strojvedoucí uhasil, po ujetí cca 2 km to začalo hořet znovu > svědectví cestujících …

Myslím, že podrobnější komentář není třeba …

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/11.12.2006/1097177297-vecernik-z-cech/27734.html
11.12.2006 (20:04)  
Nechť jsou jí nebeské koleje lehké.
Je jen otázkou času kdy nějaká 830 na Jedlové blafne a můžeme jen doufat, že všichni stihnou vyskákat z vlaku ven.
registrovaný uživatel happy 
11.12.2006 (19:49)  
to je sice hezké ,že si to přál ústecký kraj,ale zoodpovědnost za přepravu pasažérů nesou čd.Takže pokud shledám,že je to nebezpečné,tak to tam prostě nervu,i kdyby se z kraje stavěli na palici a proč??? PROTOŽE MÁM ZOODPOVĚDNOST ZA ŽIVOTY PASAŽÉRŮ!!!Co kdyby ta singrovka skutečně blafla v tom kořenovským tunelu???!! Tak ten komínovej efekt by z toho udělal pec.Takže to,že se poněkolikáté vzňalo vozidlo a poněkolikáté se nic nikomu nestalo je jen čirá náhoda.Takže posílání 830 na Rumburk beru jen čistě jako hazardování s lidskejma životama.To to sakra nemůže do příchodu regionov odtahat nějaká bangle???!!
registrovaný uživatel J.K.  mail  
11.12.2006 (19:21)  
"Jednodenní oběh pro motory řady 830 a přípojné vozy řady 020 si objednal na vlaky Děčín - Rumburk přímo zástupce Ústeckého kraje p. ing. Jakub Jeřábek, který je zodpovědný za objednávku JŘ Ústeckého kraje vůči Českým drahám. Takže to není žádná stupidita ČD, ale výslovné přání ÚL kraje,..."
On si jmenovaný ing. Jeřábek opravdu výslovně přál 830+020? Nemá ten pán nějaké podivné libůstky?
Škoda, že nemá na starosti i autobusy, třeba by z Ústí do Lipové výslovně objednal RTOčko.
11.12.2006 (18:44)  
Uživatel Happy se zmýlil ještě v jednom bodě, a sice že na Špičák už nejezdí řada 831 (ano, ještě do soboty jezdila), je nahrazena řadou 842, v malé míře 810 a na jednom páru dva dny v týdnu 814, zrovna dneska jsem se chtěl do řazení na této trati pustit. Ale to je detail.

Jinak řadu 820 na trati Tanvald - Žel.Brod ještě chápu, ale na Harrachov mi to dost uniká. Tohle je vůči muzejním kusům nezodpovědné a nejvíce k vzteku bylo asi shoření 830.049 jak psal Jakuza - poslat vůz v historickém nátěru přes Rapotice a nechat ho táhnout motorovou lokomotivu - do Kralic to sjelo už v plamenech.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko