Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Česká republika
* Zkrácení jízdních dob vlaků SC Pendolino na trase Praha - Ostrava až na 3 hodiny 9 minut
* Zavedení nových mezinárodních spojů kategorie SuperCity na trase Praha - Brno - Bratislava/Vídeň - v rekordních jízdních dobách
* Zkrácení jízdních dob vlaků EuroCity na trase Žilina - Praha jejich přesměrováním přes Valašsko; úprava jízdních řádů vlaků InterCity, jezdících mezi Moravskoslezským krajem a Prahou
* Zavedení nových dálkových spojů do Krakova, Bratislavy, Wiesbadenu – vstup Českých drah do sítě celoevropských nočních spojů špičkové kvality EuroNight
* Navýšení rozsahu vnitrostátní dálkové dopravy o 5,5 %
* Zvýhodnění cestování mezi krajskými městy v ČR za cenu 140 Kč (ne vždy je to výhodné); zvýhodnění cestování spoji kategorie SC za cenu 226 Kč; úprava zákaznického jízdného
* Rozšiřování internetového prodeje jízdních dokladů Českých drah
* Pokračující modernizace vozového parku a nádražní infrastruktury
* Nevyjedou soukromé dálkové rychlíky RTexpress na trase Praha - Pardubice - Olomouc - Ostrava
* Zkrácení jízdních dob vlaků SC Pendolino na trase Praha - Ostrava až na 3 hodiny 9 minut
* Zavedení nových mezinárodních spojů kategorie SuperCity na trase Praha - Brno - Bratislava/Vídeň - v rekordních jízdních dobách
* Zkrácení jízdních dob vlaků EuroCity na trase Žilina - Praha jejich přesměrováním přes Valašsko; úprava jízdních řádů vlaků InterCity, jezdících mezi Moravskoslezským krajem a Prahou
* Zavedení nových dálkových spojů do Krakova, Bratislavy, Wiesbadenu – vstup Českých drah do sítě celoevropských nočních spojů špičkové kvality EuroNight
* Navýšení rozsahu vnitrostátní dálkové dopravy o 5,5 %
* Zvýhodnění cestování mezi krajskými městy v ČR za cenu 140 Kč (ne vždy je to výhodné); zvýhodnění cestování spoji kategorie SC za cenu 226 Kč; úprava zákaznického jízdného
* Rozšiřování internetového prodeje jízdních dokladů Českých drah
* Pokračující modernizace vozového parku a nádražní infrastruktury
* Nevyjedou soukromé dálkové rychlíky RTexpress na trase Praha - Pardubice - Olomouc - Ostrava
zdroj: Železničář 47/2006
Payus | 10.12.2006 (1:00)
Související zprávy
10.12.2006 (21:41)
ČD4ever:
Já si klidně stokrát přečtu tvoje příspěvky protože fakt stojí za to :-)
Já si klidně stokrát přečtu tvoje příspěvky protože fakt stojí za to :-)
10.12.2006 (12:50)
:-D
10.12.2006 (11:08)
A já si zase klidně 1000 krát dokola přečtu o správných krocích společnosti České Dráhy a o supermoderních rychlovlacích Pendolino.....
10.12.2006 (9:27)
Nickon: vím že v tuto dobu už je neúplný,ty důležité základy to má...když už jsme u toho...možná už za měsíc třeba víc,jak polovina z toho,co je psáno,nebude platit...třeba
10.12.2006 (7:04)
Pájo, nenech se odradit...
10.12.2006 (1:11)
Nesouhlas. Ne každý čte zelpage.cz každý den, jako vy dva, a pro něj je takovéhle shrnutí užitečné. Rád jsem si ho přečetl i já, který všechny uvedené informace zná. I sumarizační články mají svoje místo a tenhle je dobře sestavený, i když poněkud neúplný.
10.12.2006 (1:09)
Paye, opakovat stále stejné slintslint by TO ČD fakt není nutný.
04.12.2006 (22:36)
jo jo...vím...tohle je prostě v přehledné zkratce...a třeba by se to hodilo jako přehled přímo před nebo při začátku platnosti nového JŘ...ale jak chcete
04.12.2006 (21:26)
Tyto informace byly zveřejněny již mnohokrát a ve velice podobném formátu, myslím, že není potřeba je stále opakovat.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko