..: CityElefant nahradí staré soupravy :..
zelpageOstrava - Jízdu moderní klimatizovanou příměstskou vlakovou soupravou CityElefant mohou cestující už nyní vyzkoušet na trati mezi Ostravou a Českým Těšínem. České dráhy ji tam v minulých dnech uvedly do zkušebního provozu před plánovaným oficiálním nasazením dvou těchto souprav na trať Opava - Ostrava od 8. prosince. Obě tyto jednotky budou pokřtěny jmény "Opava" a "Ostrava".

V novém JŘ se počítá s vlaky CityElefant na trati Opava - Ostrava - Český Těšín tak, aby se staly součástí konceptu rychlého spojení velkých měst Moravskoslezského kraje s Prahou za nejvýše tři hodiny a 50 minut. Některé spoje budou zajíždět až do Jablunkova.

Dvouposchoďové elektrické vlaky CityElefant jsou patrové nízkopodlažní soupravy, které mají nahradit příměstské vlaky vyráběné v šedesátých a sedmdesátých letech. Nástupní prostor je nízkopodlažní, se snadným vstupem pro lidi se zdravotním postižením, staré lidi, maminky s kočárky a vozíčkáře. Uvnitř jsou moderní pohodlné sedačky s textilním potahem. Vlak nabízí také místa pro cestující s jízdními koly. Vlaky CityElefant nabídnou také místa první třídy pro náročné cestující.

Název CityElefant vybralo vedení Českých drah v rámci vyhlášené soutěže. Výrobcem těchto souprav je ČKD Vagonka Ostrava.

zdroj: Moravskoslezský deník


Payus Poslat mail autorovi | 30.11.2006 (18:29)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Moravskoslezský


01.12.2006 (15:27)  
460 Praha-Děčín a zpět bez dělení v Roudnici a bez 810 pod drátama.
460+063+Btmo+063+460 propojit ovládání převodník 24/48 technické podrobnosti dodám. 714+4x010 jezdí pod drátama jenom Praha mn.-Praha Bubny nebo Praha Hlavní-Praha Krč.
registrovaný uživatel Crozz  mail  
01.12.2006 (8:51)  
my je chcem taky na Ústecku!
registrovaný uživatel cool 
30.11.2006 (23:06)  
Proč pořád píšou o těch elefantech na ostravsku, to je tak ohraná básnička. Kdyby radši pohnuli s tou řadou 675 nebo tak nějak pro meziregionální dopravu. nebo kdyby nahradily 560 na brněnsku. Nic proti této řadě, ale brňáci musej tomu severu a Praze závidět. Jo a taky si myslím že si sprejeři z těch 471tek udělaj pěkný omalovánky-viz460ky
registrovaný uživatel zaosai  mail  
30.11.2006 (22:29)  
Je velká neznámá jak dopadne dělení ČD na nákl.a osobní dopravu.Potom nastanou přesuny lok. a EMJ.Jsem zvědav co bude s ř.460 na Severu Čech a kam půjdou 460,když osobní dopravu má mít DKV Praha.Můžeme si domyslet jak to dopadne.
30.11.2006 (20:48)  
Já bych si na ty 810 pod dráty moc nestěžoval, vždyť tam jezdí aj hydry a 714 + 010 :D:D:D:D
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
30.11.2006 (20:31)  
aspon to mají pak blíž na šrotiště do Polanky
30.11.2006 (20:14)  
na Moravu zas 10 let nic nepujde. mozna jeste par bobin ;-)
30.11.2006 (19:06)  
VEMTE SI JE TAM VŠECHNY a dejte nám 460 ať nemusíme jezdit v 810 pod drátama.
30.11.2006 (18:41)  
Při dodání 6 jednotek/rok, se toho asi zas tak moc nezmění... zvlášť když pochybuju, že všechny půjdou na Moravu.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko