..: Start RT Expressu se definitivně odkládá. Na jak dlouho? :..
Praha - Odřeknutí prezentační jízdy RT Expressu, naplánované na poslední listopadový den, bylo jen předvojem jobových zvěstí, které se ze sídla společnosti Railtrans začaly ve středečním večeru šířit. Vlaky totiž nevyjedou ani 10.12.2006, kdy měly s prvním dnem platnosti nového GVD vyrazit na cesty mezi Ostravou a Prahou.

Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.

zdroj: RT Express


Honza Beránek / JTB | 30.11.2006 (0:13)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Služby

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer zaosai  mail  
02.12.2006 (22:09)  
Upřesnění,některé lok 189 už mají sníženou váhu,aby nebyly v přechodnosti 3 .Záleží zda takto upravené lok byly k dispozici i pro RT.Zajímalo by mě spíš zda vůbec mělo RT strojvedoucí s znalostí a zkouškama na 189.U ČD jsou to k dnešku pouze 4 strojvedoucí.Mimo jiné tyto lok jsou určeny pro nákladní dopravu a podle toho je i cena pronájmu.
30.11.2006 (19:49)  
Taurus už jezdí do ČB.
30.11.2006 (19:45)  
ad Petr Krček : tak jsem si prohlédl traťové tabulky trati 544 Dolní Žleb st. hranice - Děčín hl.n. a nenašel jsem tam nižší pro rychlost pro lokomotivy skupiny přechodnosti "3".
Lokomotivy mohou jezdit v příhraniční dopravě na základě mezistátní smlouvy týkající se železničních raničních přechodů v podstatě za podmínek, za nichž mohou jezdit po tratích státu "domovské" železnice. Na stejném principu jezdí i Taurus do HD nebo BV.
30.11.2006 (18:57)  
Petr Krček: Nelze než souhlasit. Osobně jsem RT Expresu hodně fandil, i když na základě různých signálů jsem nabýval dojmu o ne zcela adekvátní přípravě celé akce. Přesto je to počin velmi sympatický, tedy, byl by. Pokud by na něj došlo. Nyní se obávám, že je v zásadním ohrožení. Ztratí důvěru, asi dost peněz...a v globále je to jen a pouze voda na mlýn propagandě ČD.

Nelze tedy nic jiného než popřát zainteresovaným pevné nervy a kliku na někoho "nahoře", který jim konečně vyjde vstříc aspoň zčásti tak okatě, jako se to stalo loni v kauze Pendolino.
30.11.2006 (18:51)  
Co bude dál?Petr Šimral by měl mít funkční internetové stránky.Měl by konečně říct pravdu a omluvit se.Tamto prohlášení,není omluvou.RTE skončil pořádnou ostudou.
Mimo jiné taky nevím proč zahraniční loko,mohou jezdit řekněme v "příhraničí".Podle mě zabka na trati DC-Žleb je srovnatelná,né li stejná jako na 090,010.A nyní 189 jezdí Dc-Žleb na rychlostníky přechodnosti 3?Další diskuze by mohla být, zda v souvislosti RTE má v ČR fungovat půjčovna lokomotiv.Zajímavé bude taky sledovat zda grafisti JŘ případně někdo další bude požadovat"pokutu"za narušení GVD.A další šance oživit projekt,podle mě nejdříve za rok.Když si to všechno představim,tak přeju, aby Petr Šimral to přežil bez zdravotní újmy.Z toho by se člověk zbláznil,ještě řekněte že né.
Politicky jsem zvědav zda MD nebude upravovat právní normy.
Registrierter Benutzer dav 
30.11.2006 (18:46)  
Teda moc mi do toho není, ale dovede si představit že by ČD zrušilo nějaké spoje protože nemají mašiny??? Fakt by mě zajímalo co by se zde strhlo na na adresu ČD, udělá-li to někdo jiný, v podstatě se žádná kritika nekoná, a jen polemizování o tom co mělo jezdit, co bude jezdit a bla bla! Já teda neříkám že bych ČD nějak miloval, ale ta neserioznost mi říká že ve vedení RT nebude vše OK! Už jenom to přihlouplé mlžení a tajení.... k čemu to vlastně je dobré? Když vím že nemám mašiny jisté, tak říkám že jednám a nevím jak dopadne výsledek s tím že možna nevyjedem! Fakt to nechápu... tak jsme si vypovídal... :-)
30.11.2006 (18:33)  
Bohužel,já taky doufal,že RTE doplní ČD a přetáhne lidi od silničních dopravců na železnici.V minulé zprávě se psalo cosi o českém snu,s tím souhlasím,jenže tento sen se splnil jen vysokým představitelům ČD.Podle mě Petr Šimral selhal.S tím,že nestihne mít schválenou 189 musel počítat a mít náhradní řešení.Vždyt musel požádat SŽDC o dopravní cestu 13 měsíců dopředu.Času měl dost.Tuto problematiku měl lépe řešit se Siemensem.Zrovna se tu minule psalo,že DB vyřazují 180,já vím je to jen bastard,ale pořád lepší než 140.Ano i s těma bobinama se dalo vyjet,připomínalo by to trošku historický vlak,ale jelo by se.Já myslím,že udržované bobiny by to zvládly.Je otázka zdali důvodem je, jak už píše Mirek1 vysoký pronájem.To se nejspíš nedozvíme.O DÚ ať si udělá obrázek každý sám,s ČD nemá nic společného.Řekl bych,že si Šimral vzal do úst větší sousto než mohl snís.Věřit,že se to stihne,tak se podnikat nedá,to souhlas,taky souhlas,že udělal dobře,když nespustil mega reklamu.Nechtěl bych být v jeho kůži sjednat pracovní smlouvy a náhle nějak zrušit.
30.11.2006 (17:19)  
J. Kocourek: v tom vymenovaní je chyba: vlaky 106 a 108 (teda skôr 548/108 a 140/106) sú v skutočnosti označenia priamych vozňov Zvolen - Praha (príprah z EC 140 Detvan) a Český Těšín - Krakow (príprah z IC 548 Olše).
Reálny počet teda je 6 - a 3 zo 6 už je slušný pomer pre Valašsko.
V súčasnosti ich je 7 (Hutník, Perner, Odra, Praha, Košičan, Hradčany a Detvan/Janáček) + trochu nadštandardný R Ostravan. Bez RTE to teda je pokles.
30.11.2006 (16:39)  
Psalo se tu o tom, že lokomotivy ř. 140 nebudou použity kvuli svému stáří a možnoti poruch. Hlavní důvod je, ale trochu někde jinde. Slovenský partner se nedohodl na cenových podmínkách za pronájem.
30.11.2006 (16:34)  
J.Kocourek, Paolo: myslím, že Payus chtěl naznačit prakticky zlikvidované bezpřestupní spojení ostravska se Slovenskem (myšleno za Žilinu). To se těm pražským prdelím opravdu podařilo...
  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko