..: Student Agency připravuje vlastní vlakové spoje :..

Praha - Ve stínu konkurujících si železničních společností nechce zůstat ani autobusový dopravce Student Agency, který chce z Ostravy do Prahy a zpět vypravovat až 16 párů autobusů denně. Dnes obě města spojuje osm párů žlutých autobusů. "Většina autobusů už jezdí plně obsazených, takže plánujeme do konce roku linku posílit. Autobusy by měly odjíždět každou hodinu," řekl ředitel Student Agency Radim Jančura. Autobusy dopraví cestující do Prahy za čtyři a půl hodiny, cena jízdenky se pohybuje od 150 do 290 korun. Jančura ovšem sám připravuje také vlastní vlakové spojení na Moravu. V současnosti ale teprve objíždí výrobce a vybírá nejlepší nabídku na leasing vlakových souprav.

zdroj: Profit


Rastislav Štangl Poslat mail autorovi | 28.11.2006 (0:12)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel pajik 
14.08.2007 (19:51)  
Venco, fakt, tuto jsou stránky příznivců železnice a ne antilokálkářů. Je to hrozný, ale od novýho GVD ruší Ústecký kraj dopravu na 5 tratích.
registrovaný uživatel M 
28.11.2006 (22:41)  
Ad predstava - myslim, ze s timto u SA ani nepocitaji.
Vetsina jejich potencionalnich zakazniku jiz vlakem jezdi a pokud SA svuj standart z busu prenese i do vlaku, tak ty "tisice" budou chybet CD
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
28.11.2006 (20:53)  
Venca: Omg na takovéhle gumokolisty tu nejsem zvědavej..... ČD budou nadále posilovat svou pozici na dopravním trhu..... A silniční doprava zanikne nejpozději do roku 2012 (jak už jsem uvedl)
28.11.2006 (17:39)  
Jeden vůz standardu Bmz stál cca 40 milionů Kč – to se na něm podílela i zaniklá Vagonka ve Studence, trakže vozy byly o něco levnější.
Kdybychom měli vyjít z této ceny a pronajímatel byl velkorysý – smlouva na deset let, tak denní nájem vozu bude 11 000 Kč, každé ze 66 sedadel musí denně na úhradu nájemného vydělat 166,67 Kč. S vyšším nájemným pochopitelně více.
Pokud by náklady na údržbu nesl promajímatel, tak to bude pochopitelně více. K tomu je třeba připočítat provozní náklady.
A to nejdůležitejší – o zákaznický koláč, který dnes konzumují jen ČD se za dva týdny začnou dělit s dalším podnikatelem a pak by byli tři. Představa, že s přichodem dalšího dopravce na dopravní trh přijdou i další "tisíce" cestujících je poněkud mylná.
Nabídka Railtransu je pro cestující lákavá tím, že oproti Pendolinu si nemusí cestující předem rezervovat místenku, což mnoho zákazníků ČD odrazuje od jízdy tímto kolejovým vozidlem. Příslušní pracovníci ČD to možná časem pochopí ponechají na svobodném rozhodnutí "váženého zákazníka", zda si bude rezervovat místo či nikoli.
registrovaný uživatel M 
28.11.2006 (17:13)  
Venco, snad sem radeji nepis. CD je aspon vtipnej (vetsinou), ty ale ani to ne...
28.11.2006 (17:03)  
Svědek:Souhlas
ČD4ever:jak to myslíš,že v r 2012 zemře silniční doprava.Naopak silnice bude nadále posilovat.Bude víc busů a zruší se dost lokálek.Asi nesleduješ co mají v zájmu kraje.
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
28.11.2006 (15:58)  
Svědek: SA je narozdíl od ČD na ho..o a tím pádem je s ČD nemůžeš srovnávat (ČD nejsou žádný soc. moloch!!!!)
M:SA smích přejde..... Nikdo již nebude chtít cestovat bu(hnu)sem.... silniční doprava nepřežije rok 2012..... navíc cena rychlost ČD jsou bezkonkurenční
Ale pokud přejde SA na železnici tak mají šanci uspět a totálně nezkrachovat...
28.11.2006 (15:17)  
Mohli by stavět ale jako R.
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
28.11.2006 (13:25)  
To bude skvělý. Za chvíli bude na trase Praha - Ostrava jezdit vlak každou čtvrthodinu :))!
A ostatní relace nic :(!
28.11.2006 (9:24)  
Zajímavé, že o některé relace není zájem - např. Brno-Pardubice-Praha/HK. Tady by se dalo taky slušně rejžovat
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko