..: Mimořádná událost v železniční stanici Poprad-Tatry. :..
zsskPoprad - V povečerních hodinách pátečního dne se stala v žst.P oprad-Tatry nehoda, při níž vykolejil jeden z vozů pracovního vlaku. K nehodě podle informací TV Markíza mělo dojít při přejíždění výhybek pracovním vlakem. Nehoda měla za následek přerušení dopravy na hlavním železničním tahu mezi Žilinou a Košicemi, kde způsobila zpoždění osobních vlaků a rychlíků, Vlaky kategorie InterCity byly odkloněny přes Studený Potok, Plaveč, Prešov a Kysak. Dle posledních informací byl na místo nehody přivolán nehodový vlak z Košic,který bude odstraňovat následky této mimořádné události.

Tato nehoda měla vliv i na mezinárodní spoje Českých drah, kdy byl vlak R 420 Excelsior opožděn asi o 180 minut (údaj z 24.11. 22 hod.). Za tento rychlíkový noční spoj byla operativně vypravena náhradní souprava z žst. Bohumín. Ta byla na svém odjezdu z žst. Ostrava-Svinov opožděna cca o 35 minut. Souprava byla složena z vozů A, B, B250 a Bdt, v čele s řadou 162 z DKV Ostrava s max. rychlostí 120 km/h.

zdroj: vlaky.net, TV Markíza


Railman Poslat mail autorovi | 25.11.2006 (0:49)
Související zprávyopen/close

  1 2      Zpráv na stránku:   
25.11.2006 (21:45)  
Miroslav Zikmund: Záleží na úhlu pohledu - Excelsior je ukázkový příklad vlaku, kde 1-2 lidé pro sebe zabírají celé kupé...
25.11.2006 (18:45)  
Tý jo, náhradní souprava. A já myslel, že neexistujou, prtože by to bylo neekonomické. Hmmm...
25.11.2006 (18:27)  
S ohledem na standardní řazení soupravy 2 AB + BDs + 3 B a skutečné obsazení soupravy to zase s tím přeplněním soupravy nebylo tak tragické …
25.11.2006 (12:29)  
Payus:
Myslím že 162 z DKV Ostrava nesplňují všechny požadavky které jsou potřeba pro jízdu nad 120 km/h
25.11.2006 (12:02)  
Vlaky IC přes Plaveč? Hmm, zajímalo by mě kde (a za jak dlouho) tam splašili schopnou motorovou lokomotivu - vždyť tam jezdí samé 81x a na nákladech snad jen 731.
25.11.2006 (11:37)  
Vůz Bdt je na 120km/h.3 béčka to se lidi museli asi pěkně mačkat?jinak samozřejmě ocenuju operativnost.
25.11.2006 (10:39)  
Payus:
Jsou tam i 162ky, ale zbudou jenom 2, ostatní buď už byly, jsou nebo teprve pojedou na záměnu podvozků se 363, takže z nich vzniknou 163.2
registrovaný uživatel ladik 
25.11.2006 (9:24)  
B250 to se to muselo sedědět díval jsem na netu. a hrozný
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
25.11.2006 (9:02)  
Railmann:nejsou v DKVOstrava jen 163ky? i ta rychlost 120km/h by tomu odpovídala
registrovaný uživatel M 
25.11.2006 (3:16)  
No a pak ze jsou neoperativni:-))
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko