..: Do Krupé již pouze příležitostnými vlaky :..
810

Krupá - Vlakový spoj Krupá - Kolešovice bude od příštího roku minulostí. "Trať nezanikne, ale bude zde provozována pouze příležitostná doprava historickými vlaky," nechal se slyšet zástupce ředitele pro Středočeský kraj a hlavní město Prahu ČD Alois Kašpar. "Kraj přispívá na velkou část spojů v železniční i autobusové regionální dopravě. Podle všech dostupných informací měl provoz na této trati charakter nahodilé a zejména individuální dopravy osob. Ze všech analýz jednoznačně vyplynulo, že pro dopravce, pro kraj i samotné obyvatele bude výhodnější zajistit dopravu formou autobusových spojů," dodal tiskový mluvčí Středočeského kraje Martin Kupka. Na této trati činily denní tržby v roce 2004 v průměru 281 korun. V roce 2005 to bylo ještě o 32 korun méně. Doprava na trase Krupá - Kolešovice bude zajištěna linkami 310500 a 310600 dopravce ANEXIA od platnosti nových jízdních řádů. "Autobusová doprava plně pokrývá neobjednané vlaky," sdělil na závěr Kupka.

České dráhy neuberou kraji na dopravě

Celkový rozsah dopravy ve Středočeském kraji však zůstává zachován i od 10.12. Statisticky se sníží asi o jednu desetinu procenta. "Tento pokles je zaviněn tím, že příští rok má o jeden pracovní den méně," řekl zástupce ČD pro Středočeský kraj Alois Kašpar. Osobní vlaky by v příštím roce měly ujet celkem 13,33 mil. km, za které by kraj měl zaplatit 760 miliónů korun. Kraj letos neobjednal spoje ve třech úsecích železničních tratí, a to v úseku Bošice - Bečváry, Krupá - Kolešovice a Čelákovice - Mochov. Naopak zvýšil objednávku spojů na tratích v okolí Kolína, Milovic a Lysé nad Labem. Navýšil i spoje z Prahy do Berouna a do Nučic. Spoje, které využívány nebyly, dráhy ve spolupráci s krajem omezily nebo zrušily. Nový řád ČD se nelíbí hlavně obyvatelům Zdic na Berounsku a Velkého Oseka na Kolínsku. Jeho zavedením se značně omezí počet rychlíků zastavujících na jejich nádražích.

zdroj: Rakovnický deník, Právo


Rastislav Štangl Poslat mail autorovi | 23.11.2006 (10:43)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
26.08.2007 (19:54)  
Až vymislím motor na rajčata,strčím ho do 810 a budu s ní jezdit na rychlíku Kolešovice-kLADNO-Praha-Kolín-Pardubice-Česká Třebová-Červenka-Mladeč.
24.11.2006 (21:47)  
Nickon:1.Nikomu jsem nenadával,nikoho jsem neurazil.2.Tykání je naprosto běžná věc ,jak na tomto tak i na jiných podobných webech.Bez problémů si zde lidé tykají a nikomu to nevadí,je to tak přirozené.3.Každý mi může tykat a jsem rád, když tykaj.Nemá cenu si zde na něco hrát.
Osobní doprava celosíťově nemůže být nikdy zisková,ztrátová bude vždy,jinak můžete zavřít 70% tratí,pak bude zisk.Jestli to někdo chce,založte si buspage nebo já nevim co.Kolešovka nevozí lidi,náklad tak proč ji nezavřít,souhlasim.Já jsem proti omezování spojů a rušení tratí,chápu však a respektuju,pokud je trať na nic,tak zavřít.Snad jsem se vyjádřil dostatečně.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
24.11.2006 (0:31)  
Petr Krček: Nezdvořilé je tykat cizím lidem, tedy pokud jim nadávám. Tobě je příjemné, když Ti tykám, aniž bych tě znal? Rozčilovat se nemusíš, stačí když odpovíš, tedy vyjádříš svůj názor ty sám, když už k tomu vyzýváš "opozici". Jaký je tedy Tvůj názor ohledně nejlepšího dalšího řešení Kolešovky? Zachovat provoz za každou cenu, i když je vysoce ztrátový a nejezdí tam lidi ani náklad? A jak bys to obhájil před Krajem, být na místě zodpovědné osoby?
24.11.2006 (0:15)  
Komu bude Kolešovka chybět?

Místním určitě ne. Zastávky Lišany a Olešná uprostřed lesa daleko od civilizace byly naprosto nepoužitelné. V Chrášťánech je nádraží na "hlavní" trati, od kterého to je kousek do Kněževsi. Jediné Kolešovice příjdou o železniční spojení. Ale těch bláznů, co jezdili do Rakovníka oklikou přes Krupou a Lužnou moc nebylo.
24.11.2006 (0:08)  
To jste mi to nandali?Nechápu co na mém předešlém příspěvku bylo tak nezdvořilé?Rozčilovat se nebudu,s opozicí počítám vždy.Názory si pište jaký uznáte.O tom to je projevit svůj názor.
registrovaný uživatel Crozz  mail  
23.11.2006 (22:42)  
trat netrat,nejezdite smula konec
registrovaný uživatel Web 
23.11.2006 (22:23)  
Krčku, ono by nakonec vyšlo levněji dát tu propálenou naftu těm pěti cestujícím ať si tam jezdí IGK :) Nebo máš pocit že v 810ce máme motory na stlačený vzduch?
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
23.11.2006 (19:51)  
A jaké řešení bys pro Kolešovku navrhoval ty, nezdvořilý Krčku?
registrovaný uživatel D_N 
23.11.2006 (19:49)  
"Autobusová doprava plně pokrývá neobjednané vlaky."

To jsou jako myšleny ty dva autobusy v sobotu do Rakovníka a jeden zpět? Navíc bez jakékoliv návaznosti na vlak.
23.11.2006 (19:03)  
Svědek:mě dráždíž ty a to dost silně.Asi máš hodně peněz na benzín.Je to krátká trať,obvykle tak tržby vysoké nejsou.Sandokan:souhlas, máš pravdu.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko