..: Z Bratislavy do Prahy Pendolinem za 669 Sk :..
680, ŽPBratislava - Zatímco České dráhy neustále tají ceny jízdného ve vlacích SuperCity, které budou jezdit po tzv. jižní linii do Bratislavy a Vídně, Železničná spoločnosť Slovensko již zveřejnila ceny jízdních dokladů, které budou platné ve spoji SC 134/135 Slovenská strela. Cena je velmi podobná jako v současném spoji EC Slovenská strela, na kterém je řazena klasická souprava. Jednosměrná jízdenka z Bratislavy hl. st. do Prahy Holešovic přijde v SC ve 2. třídě na 669 Sk (cca 525 Kč), v 1. třídě zaplatí cestující 807 slovenských korun (cca 635 Kč). V ceně lístku je již zahrnuta cena místenky. Ve všech stanicích, kde spoj SC Slovenská strela zastaví, budou sloužit cestujícím tzv. expresní pokladny. Jízdenku pro tento spoj mohou cestující využít také na lince C pražského metra mezi stanicemi Nádraží Holešovice a Hlavní nádraží. Vlak bude doprovázen i na území Slovenské republiky stevardy Českých drah z UŽST Břeclav, kterých bylo na zajišťování spojů SuperCity po jižní linii vybráno čtrnáct.

Z bratislavského nádraží na pražské letiště za 800 Sk

SC Pendolino, ČD Ve všech pokladnách na Slovensku vybavených systémem iKVC si budou moci zakoupit cestující i jízdenku až do tarifního bodu Praha letiště. Jízdenka v SC z Bratislavy hl. st. až na pražské letiště v Ruzyni při použití autobusového spoje Airport Express bude stát ve 2. třídě 799 Sk a v 1. třídě bez čtyřiceti korun přijde na tisíc Sk.

Globální ceny v SC Slovenská strela v Sk ve 2./1. třídě budou následující: Bratislava - Břeclav i Bratislava - Brno 400/484, Bratislava - Pardubice 530/638, Bratislava - Praha Hol. 669/807, Bratislava - Praha Letiště Ruzyně 799/960. Nyní stojí jízdenka vlakem EC z Prahy do Bratislavy zhruba 600 Sk (necelých 500 Kč). Zítra vykoná jednotka ČD pendolino prezentační jízdu pro pozvané hosty a novináře v úseku Bratislava hl. st. - Kúty a zpět. Na slovenském území bude vlak jezdit maximální rychlostí 140 km/h. Od 10.12.2006 bude SC 134 jezdit v ranních hodinách na trase Bratislava hl. st. (5:41) - Kúty (6:19) - Břeclav (6:35) - Brno hl. n. (7:07) - Pardubice hl. n. (8:32) - Praha Holešovice (9:30). Ve večerních hodinách pojede SC 135 na trase Praha Holešovice (18:26) - Pardubice hl. n. (19:23) - Brno hl. n. (20:51) - Břeclav (21:23) - Kúty (21:37) - Bratislava hl. st. (22:13). Při cestě ze Slovenska do Česka bude jízdní doba 3:49 hod., v opačném směru o 2 minuty kratší.

zdroj: Tisková zpráva ZSSK, kurs ČNB dne 15.11.2006 - 100 SKK = 78,52 CZK


CSPSV | 15.11.2006 (19:28)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
16.11.2006 (17:32)  
Na Slovensku asi klopidlo klopit nebude co? Respektive bude, ale pojede tsejnou rychlostí jako klasika. Chápu to správně. Nebo se z Břeclavi do Blavi a do Vídně dělala verifikace? Ale to je asi spíš sci-fi... :-/
registrovaný uživatel M 
16.11.2006 (12:34)  
http://ekonomika.idnes.cz/pendolino-bude-od-prosince-jezdit-do-vidne-a-bratislavy-piz-/ekonomika.asp?c=A061115_193719_ekonomika_ad
Bratislava 496, Wien 593.
Potom take: Bez použití jakékoliv slevy budou Pardubice za 300, Brno za 400 a Břeclav za 500 korun
Takze tohle je LOL - Brno za 400:-)))))))
Vubec je ted clanek zajimavej, plno srandy:-)
registrovaný uživatel pato 
16.11.2006 (12:14)  
to Budulinek:Budulínku ,budulínku ,tak se jdi podívat v pátek nebo v neděli do jakéhokoliv EC-čka Praha-Blava a zpět. Pokud ty stovky studentů ve vlaku je pouze "zbytek" co neodvezlo SA tak blahopřeji SA k tržbám za desetitisíce přepravených studentu denně v relaci Pha-Bla.Ale není to tak pane,není.
registrovaný uživatel M 
16.11.2006 (12:09)  
Georgo - Madrid se SW beru jakztakz. Mozna. Jinak Praha-Madrid 7500. Bratislava-Madrid 7300 (oboje s CSA). No, ale mozna to bylo jinak. Kazdopadne by mne zajimalo, jestli by se Spanel trmacel busem z Madridu do Barcelony, aby usetril 30€, kdyz celkove cestovni naklady jsou radove desetkrat vyssi. Lufthansa z Prahy vyjde na 6500, z Blavy 8300. Casova ztrata je 8 hodin. Takze pri rozdilu cca 600 to dava 75 korun na hodinu. Nevim no, volneho casu si cenim na vic nez na 75 korun navic stravenych skroucen v sedadle autobusu.
Takze mas pravdu. Opravdu se divim, proc nekdo jede z Bratislavy do Prahy na letiste...

Pokud pises, ze "Pozastavoval som sa tu však nad princípom smiešne vysokého spoplatnenia niečoho, čo by pri "superslužbách" malo byť zahrnuté v základe...", tak ja se zase pozastavuji nad: "d Student Agency: to je fakt. Tam sa potom oplatí prestup na S-Bahn"

Poznamka: mozna tehdy ty rozdily byly jine, mozna to takhle v dane dny vyslo nahodou (nemyslim si ale)
16.11.2006 (11:27)  
S tým Madridom je tu ešte možnosť letieť so SkyEurope z Bratislavy do Barcelony a odtiaľ ako správny železničný fanda ísť Talgom 350. Akurát sa to trochu predraží a skomplikuje... :)
16.11.2006 (11:25)  
M: To by si sa možno divil, či by niekto cestoval do Prahy na letisko. Keď som žil v Madride, mal som pri cestách v zásade dve možnosti: Iberiu a Spanair z Viedne alebo ČSA a SmartWings z Prahy. Je pravda, že som väčšinou lietal s Iberiou, ale výnimkou nebola ani nočná cesta busom do Prahy a potom let s oranžovo-modrými. Kamarátka zase pred pár mesiacmi letela do Clevelandu a najvýhodnejšia kombinácia (rozdiel cez 6000 Sk) práve vychádzala z Prahy - a tak tiež riešila dopravu do Ruzyně. Je pravda, že vo všetkých týchto prípadoch jasne zvíťazil bus a basta. Pozastavoval som sa tu však nad princípom smiešne vysokého spoplatnenia niečoho, čo by pri "superslužbách" malo byť zahrnuté v základe...
registrovaný uživatel Hamster  mail  
16.11.2006 (10:06)  
to All: Panove, nebylo by mozna prinosnejsi pockat na oficialni zverejneni ceniku, slav ap. jeste predtim, nez zacneme nekoho kritizovat za neco, co jeste vlastne ani neexistuje?
16.11.2006 (9:20)  
M: Někdo přece musí zaplatit tu velmi vydařenou investici :)
registrovaný uživatel M 
16.11.2006 (1:47)  
Tak sem si to musel srovnat:-) SC Bratislava-Brno 11€. Zpatecni snad az 22€ (pac vzhledem ke globalni cene tam s nakou cenou bude asi obtiz). EC Bratislava-Brno 6.80 (one-way) - 9€ (zpatecni). Takze srovnani: SC 22€ a jizdni doba 1:24. EC 9€ a jizdni doba 1:23. Rozdil je, pokud se nepletu, ten, ze v EC muzete sedet jak ve velkoprostoru, tak kupe, zatimco SC jen velkoprostor.

Nechci byt hnidopich, ale skoro 2.5x vyssi cena a delsi jizdni doba? No, nejsem si jisty, jestli mi to expresni pokladna vynahradi:-)
registrovaný uživatel M 
16.11.2006 (1:23)  
BTW - tuhle sem v Praze zahledl bus s "cislem" AE. Vypadalo to jako normlani linkac. Jako kdyz je to tak super, tak jsem uprimne receno cekal i superbus...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko