..: Živá nádraží - projekty v realizaci :..
zn

Plzeň hlavní nádraží
Ve stanici Plzeň hlavní nádraží byl vybrán partner pro odkoupení části dnes nevyužitých pozemků v oblasti stanice s cílem vybudovat v této lokalitě moderní obchodní zónu, která bude navazovat na nádraží a městskou dopravu. Vítězem výběrového řízení se stala společnost Intercora, se kterou již byla uzavřena kupní smlouva. Na projekt společnosti v části prostoru současného vlakového nádraží naváže vlastní modernizace nádražní budovy a přilehlých objektů.

Praha Holešovice
V Praze Holešovicích vybraly České dráhy partnera pro založení společného podniku, který zmodernizuje a oživí důležité mezinárodní nádraží, které je také významným přestupním terminálem mezi MHD, železniční a autobusovou dopravou. Partnerem v tomto projektu byla vybrána společnost Navatyp.

Teplice v Čechách
Další stanicí, kde již byl vybrán partner pro modernizaci staničních prostor a využití volných pozemků v areálu stanice ke komerčnímu využití a oživení nádraží, je stanice Teplice v Čechách. Partnerem v projektu Živé nádraží zde bude společnost Bostas. I v tomto případě, podobně jako v Ústí nad Labem, naváže investor na rekonstrukci části kolejiště včetně nově vybudovaného nástupiště a podchodu.

noc

Ústí nad Labem
V Ústí nad Labem již probíhá rozsáhlá modernizace železničního koridoru státní organizací SŽDC. Díky tomu získá hlavní ústecké nádraží zcela novou tvář moderního evropského vlakového nádraží, kde zastavují mezinárodní vlaky EuroCity na trase Vídeň - Praha - Berlín - Hamburk a stanice je také významným dopravním terminálem veřejné dopravy v Ústeckém kraji s pohybem asi 15.000 cestujících denně. Na rekonstrukci provozní části nádraží tak naváže modernizace a oživení stanice v komerční části. Partnerem byla vybrána společnost Viamont.

zdroj: Živá nádraží


Payus Poslat mail autorovi | 12.11.2006 (21:14)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel ja-va 
13.11.2006 (20:41)  
doomlukas: Tentokrát se musím zastat ČD - Grand Express, a především přílohy, jsou špičkové tiskoviny. Obsah článků je vynikající (obsahově ale i formálně - gramatika, sloh) a obrazová dokumentace je na profesionální úrovni...
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
13.11.2006 (20:32)  
doomlukas: Je to neuvěřitelně precizně zpracovaný časopis, ve kterém jsou na rozdíl od ŽP po většinou pravdy.....
13.11.2006 (18:21)  
ČD4ever: Ještě aby za ten propagandistický plátek chtěli prachy...
13.11.2006 (17:57)  
Crash151: To roztržení v Letovicích se tady už řešilo o trochu dříve, myslím, že je to tam roztržené proto, že se nějací soudruzi nedokázali domluvit a ne z nějakého dobrého důvodu. Na takové "tak to asi má nějakej důvod" bych se moc nespoléhal, protože u ČD mnoho věcí nemá rozumný důvod. Do Letovic by mohly jezdit 560 i tak, ne všechny vlaky pokračují až do České Třebové. No a Letovice taky nejsou zrovna nejlépe vybavené pro to, aby se tam otáčely všechny regionální vlaky. K těm ostřejším výrazům - myslím, že se snad tolik nestalo...
13.11.2006 (17:41)  
MirekM: S hlavákem by se mělo začít co nevidět, možná už letos jestli se nepletu. jenom jsem zvědavej jak to dopadne s těma pokladnama, Kotas pořád řiká "nikde nedělat ztracený spády" a na hlaváku maj bejt pokladny skoro ve sklepě
13.11.2006 (17:40)  
doomlukas: jestli je to v Letovicích roztrhaný, tak to asi má nějakej důvod, párkrát jsem jel osobákem z Č.T. do Brna osobákem a bylo to úplně prázdný, takže si troufnu tvrdit, i když zrovna přesný čísla neznam, že to asi k něčemu bude, na co tahat celou spoupravu až do Č.T. a k tomu se na osobáky do Letovic můžou nasadit 560 a nemusí jezdit peršan,což vyjde levněji. Upřímně, kolik lidí asi jezdí z Brna až nahoru? Jo a jinak bych prosil trošku slušný mluvy, mam dojem že až na pár vyjímek sem připsívaj celkem inteligentní lidi a znakem inteligentních lidí povětšinou je vyjadřovat svoje názory i jinak tzn. nepoužívaje slova p*del a podobně. Ne že bych byl nějakej cimprlich, ale sem mi to nesedí.
registrovaný uživatel MirekM  mail  
13.11.2006 (17:37)  
A jak to vypadá s nejdůležitějším z Živých nádraží – Prahou hl.n.? To jsem ani na stránkách Živých nádraží nenašel…
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
13.11.2006 (17:21)  
doomlukas: Vy se k zatápění také zrovna moc nehodíte..... Takže ste blbej???
Express je skvělej časopis... navíc zdarma :-)
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
13.11.2006 (17:06)  
Nevím jak je to ze "zbytky" 1.koridoru, ale pro západní část 3.koridoru a celý 4.koridor platí plná peronizace včetně podchodů/nadchodů. Je to už stavěné z jiných peněz a je to pořadavek EU.

Nicméně i kdyby to tak nebylo, Ústí nad Labem-Sever je tak velká stanice, že by si podchod a perony zasloužila v každém případě.
13.11.2006 (15:24)  
Pche, Express není dobrý ani na zatápění v kamnech, protože blbě hoří...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko