..: Podzim na Novém spojení :..

NS Praha - Pracovníci firmy Viamont začali včera s demontáží trakčního vedení v prostoru odstavných kolejí na Masarykové nádraží. Pro upřesnění, jedná se o koleje 8 - 24. V uplynulých dnech zmizelo trakční vedení z kolejí 18, 20 a 24 b. Nejviditelnější stavba, estakáda Masarykovo nádraží pokračuje s menšími komplikacemi (např. přeložka plynu na západní opěře) vpřed, práce probíhají na pátém a osmém poli i OP1, mezitím se také připravují nutná opatření pro příští rok, zejména v souvislosti s uzavírkami ulic Husitská a Trocnovská. U estakády Sluncová bylo v měsíci říjnu dokončeno pilotové založení, budují se pilíře P2 a P3 a opěra OP9, na konci listopadu se začne připravovat nosná konstrukce ve směru od severního tunelu.

Nové spojení bude zprovozněno již 31.8.2008

NS Nejdůležitějším datem v harmonogramu stavby je poslední srpnový den roku 2008 jako den zprovoznění obou tunelů i obou estakád, tedy Nového spojení. V samotných tunelech byla zahájena realizace definitivního ostění, v měsíci květnu 2007 by tunely měly být v podstatě dokončeny. Z ostatních částí NS stojí rozhodně za zmínku železniční most Balabenka, kde byly položeny nosníky a chystá se jejich spřažení, dále trojmostí Karlín - Krejcárek, střední podchod Karlín - Ohrada, druhá část podchodu Karlín - Vítkov a pilotová zárubní stěna trati M-V. Dokončují se křídla tunelového mostu, vznikají první metry zídek pro protihlukové stěny. Rýsuje se těleso železničního spodku kolejí z Libně, buduje se jeho odvodnění. Viditelné bylo ozelenění svahů pod severním sjezdem z již provozované silniční estakády Krejcárek. V rámci NS se zahájily práce na Masarykově nádraží, jehož zhlaví a trakce po rekonstrukci volají již dlouho. Nad bývalou hrabovskou spojkou se začala vyklízet původní měnírna Křenovka, aby mohla být dle plánu upravena pro instalaci potřebných technologií.

doplnil: -cspsv-

zdroj: Tisková zpráva NS


Miroslav Zikmund | 9.11.2006 (19:49)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Praha


11.11.2006 (1:10)  
12/2010 byl a doufám stále je termín ukončení celé stavby, tzn. včetně rekonstrukce severní části hlavního nádraží.
registrovaný uživatel Koudy 
10.11.2006 (21:15)  
Přesně, mám také dojem, že to bylo původně 2010
10.11.2006 (12:22)  
Já bych si na ten termín nestěžoval, původně se psalo rok 2010.
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
10.11.2006 (9:40)  
Uvádí se předběžný termín a můžou přijít komplikace, tak se to posune. Nebo se naopak některé stavby dokončej dříve. To je snad normální na každé stavbě, ne?
09.11.2006 (20:56)  
U takového unikátního projektu se s komplikacemi počítá a proto se hned uvede reálný termín, který se nemusí 8x oddalovat...
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
09.11.2006 (20:43)  
Nestěžujte si... Při realizaci takového unikátního projektu je nutné počítat se sdržením.....
09.11.2006 (20:01)  
Nové spojení bude zprovozněno již 31.8.2008 :=( Jak JIŽ? Ještě před rokem říkali, že v lednu 2008 se bude jezdit!

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko