..: Cestující se na nádraží v Kojetíně dostanou pohodlněji :..
Ilustrační fotoKojetín – Dne 13.10.2006 byl za přítomnosti primátora města Přerova Jindřicha Valoucha slavnostně zahájen provoz přednádraží a přilehlých komunikací v hanáckém Kojetíně. Železnice a Kojetín k sobě patří již 110 let, a proto je tato investice významným příspěvkem ke zkvalitnění dopravy pro místní občany.

Součástí zakázky byla úprava a opravy komunikací před železničním nádražím. Vznikly zde dva nástupní ostrůvky pro autobusovou dopravu. Fungovat zde také bude točna pro autobusy, které přivážejí a odvážejí cestující od železniční stanice Kojetín do dalších okolních obcí. Opraveny byly rovněž vozovky a přilehlé chodníky v ulicích Nádražní a Kuzníkové, chodník byl opraven také v Tyršově ulici v úseku od nádraží až po Havlíčkovu ulici. Celková oprava Nádražní ulice mohla být provedena i díky dobré spolupráci města Kojetín s akciovou společností Vodovody a kanalizace Přerov, která ještě před zahájením oprav vozovky a chodníků zajistila rekonstrukci staré a nevyhovující kanalizace.

Investorem bylo město Kojetín a celkové výdaje dosáhly výše více než 17 milionů Kč včetně DPH. „Nádraží využívají jak občané Kojetína, tak i dalších obcí. Věřím, že budou s novou podobou přednádražního prostoru spokojeni,“ řekl starosta Kojetína Mojmír Haupt. Stavbu zhotovila akciová společnost OHL ŽS, divize Stavitelství Olomouc, podle projektu zpracovaného firmou PRINTES ATELIER Přerov. Výstavba byla zahájena v dubnu 2006 a práce trvaly celkem šest měsíců.

zdroj: OHL ŽS


Payus Poslat mail autorovi | 4.11.2006 (19:04)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Jihomoravský


registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
05.11.2006 (12:19)  
Hmmm další krok k vyhlazení automobilové dopravy jen tak dál....
Je pěkné vidět, že se upravují i přednádražní prostory....
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
05.11.2006 (8:43)  
V Ostravě Svinově to taky "dělalo" město a povedlo se jim to.ČD díky koridorového fondu "vyrobily" kolejiště s peróny a podchody...pak ještě spolufinancovaly opravu budovy. Tady ten vztah město+dráhy zafungoval.No po pár metrech však idylka končí a začíná ostudný humus(plato a okolí,mosty..)
04.11.2006 (22:56)  
Správná cesta i já si myslím,že by se města měla podílet a aktivně přiložit ruce k dílu.Vzdyt nádraží a před nádražní prostory jsou součástí měst.Jen at je víc shopných starostů podporující žel.dopravu.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko