..: Spojení krajských měst ČR od 10.12.2006 za 140 Kč :..
spojKraje ČR - Redakce ŽelPage informovala o nové meziregionální kontingentní jízdence eLiška jako první. A to již před 10 dny. Dnes zveřejnily ČD oficiální tiskovou zprávu. Původní informace o eLišce byly mezi akvizičními slevami a na ŽP je naleznete zde. Tisková zpráva ČD obsahuje i několik dalších zajímavých sdělení.

Proč název eLiška?

Název eLiška symbolizuje internetový prodej, rychlost a inteligenci. eLiška = internetový prodej + platba platební kartou + stanovený počet míst motivující zákazníky k včasnému nákupu + atraktivní cena. Za 140 Kč budou moci zákazníci cestovat mezi všemi krajskými centry (např. mezi Ostravou a Prahou, Karlovými Vary a Brnem či Olomoucí a Českými Budějovicemi), a to bez příplatku i ve spojích IC/EC. V tiskové zprávě se uvádí i spoje Ex, na které se ale ve skutečnosti žádný příplatek neplatí! Pro spoje SC Pendolino představí ČD v následujících dnech také zvýhodněné podmínky pro cestování využívající právě nový produkt eLiška. Pro zakoupení eLišky je nutné vlastnictví výhradně In-karty/Rail Plus (o jiných variantách není zmínka). V případě, že si cestující nevyzvedne objednanou a zaplacenou jízdenku do 24:00 hod. prvního dne platnosti, zaplacená částka bude po srážce 20 Kč automaticky vrácena na číslo účtu, ze kterého byla platba provedena.

upravil: -cspsv-

zdroj: Tisková zpráva ČD


Payus Poslat mail autorovi | 2.11.2006 (20:34)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
04.11.2006 (23:55)  
Georgo - ten tvuj vypocet ma jednu zasadni chybu - chybi tam to, ze na nadrazi budes muset jit dvakrat! A to z duvodu toho, ze nabidka je limitovana, tudiz povazuji za nepravdepododne, ze by ty listky byly k dispozici i pouhy jeden den predem (rozhodne to nebude pravidlem)
04.11.2006 (9:44)  
A co samoobslužný systém cestujících?Tak to pak všichni fírové dostanou Popku.A než lidi odbavý-zvýší se jízdní doba a nekteří cestující na dráhu zanevřou.Kdyby to nechaly a revizoři prováděli častou kontrolu hm.Kde jsou ty slova,že toto mají němci,švýcaři atd.
03.11.2006 (22:37)  
paolo: Automaty mají být od nového GVD "pro jistotu" úplně zrušeny.
registrovaný uživatel pato 
03.11.2006 (21:40)  
to waszyn: Ale pochop že průvodčí to neovlivní. Když policajzovi bude zákon říkat, že auto, které má růžovou barvu nesmí být v provoz,tak ho prostě taky bude postihovat i když růžová bude jeho nejmilejší. Chápeš mě?????? :-)
registrovaný uživatel waszyn 
03.11.2006 (18:00)  
to pato:
kdyz jedu vlakem tak me zajimaji predpisy abych dojel v jednom kuse.
pokud nekdo podle predpisu vybere parkrat 40 korun a diky nemu firma prijde o zakaznika ktery projede ca 15000 rocne tak mi to prijde ponekud zvlastni.
Byl jsem pripraven stridat RT a CD dle potreby. Tato posledni zkusenost je posledni kapkou diky niz se priklonim k novemu dopravci. Rikal jsem to nekolika pruvodcim, ale ti mleli taky porad neco o predpisech a ze tim poskozuji sveho chlebodarce v tisicich Kc je vubec nezajimalo...
registrovaný uživatel pato 
03.11.2006 (17:19)  
waszin: V tomto máš naprostou pravdu. Není to ale jen otátka internetové jízdenky ale všeobecně se bude stejně postupovat i pokud budeš mít jízdenku z pokladny. Prostě k jízdence na SC NELZE provést doplatek.Ale zamysli se nad poslední tvojí větou- to si ti průvodčí neuvědomují..... Průvodčí si může uvědomovat cokoli ,ale stejně musí postupovat v souladu s TR 10. Jinak má ON zle. Nehájím tím průvodčí obecně- chraň bůh , jsou mezi nimi( ale tak jak všude) takoví lempli, že kopat je do prd... po celou cestu jízdy je málo, ale jsou i slušní a předpisuznalí. Ale to je úplně jedno, dokud bude předpis špatný může mě kontrolovat třeba sexbomba nahoře bez a bude to stát :-) stejně za prd. Na slovensku teď údajně je ve zkušebním čase zavedena možnost udělení manipulační přirážky k jízdnému na základě uvážení průvodčího. To by byl možná krok kupředu.-Budeš se schovávat- zaplat- ale pokud přijdeš že si chceš koupit lístek není důvod te sankcionovat. Uvidíme.
03.11.2006 (14:47)  
pato: Ano, stav se pomalu lepší, ale právě ta konkurence snad probudí ty nahoře ;-)
registrovaný uživatel waszyn 
03.11.2006 (13:30)  
rail:
mam JP.
no eshop je vcelku na nic, ale ma jednu zajimavou vyhodu.
Totiz pokud clovek jezdi v patek odpoledne, do posledni chvile nevi cim pojede, nema cas byt na nadru predem a chce si sednout, tak tyhle veci vsechny resi:)
ale holt za luxus si clovek musi priplatit, ale zvlaste u pendolina kde platis ty 200 za nic, te tech dalsich 37 nasere;)
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
03.11.2006 (13:17)  
waszyn: Tak si kup klasickou jizdenku na kilometry (ze Z nebo JP) a k tomu si kup priplatek 200Kc na Pendolino nebo 60Kc na IC. A nebo jed na KMB...

INTERNETOVÝ PRODEJ JE NA NIC! ...pokud se tam nebude dát koupit naprosto vše.
registrovaný uživatel waszyn 
03.11.2006 (12:34)  
pato:
toho jak se lidi snazi delat svoji praci dobre jsem svedkem 2x tydne.
V souvislosti se zavedenim internetoveho prodeje jizdenek jsem pri kazde ceste odmenovan bonusem ve vysi 37 Kc, ktery platim za to, ze setrim ceskym draham naklady na pokladni.
Pro vysvetleni. Jezdim na relaci Praha-Havirov s prestupem v O-Svinov. Z nejakeho pro me nepochopitelneho duvodu mi lze vystavit jizdenka na celou moji cestu pouze na jediny primy vlak. Pokud chci jet IC s prestupem nebo pendolinem, proda mi to pouze do Ostravy. Podotykam ze Ostrava i Havirov je stejne pasmo, stejna cena.
Pruvodci me pravidelne vysvetluji ze kdyz mam jizdenku do Ostravy tak proste na ni nemuzu jet do Havirova, i kdyz stoji stejne. A kdyz svolim ze si to teda doplatim tak mi to prodavaji s prirazkou 20 Kc, cili 37 Kc navic oproti nakupu na pokladne.
Ze by to byla soucast nejakeho noveho bezkonkurencniho pristupu k zakaznikum? To si ti pruvodci neuvedomuji ze me kazdym timto ponusem podsouvaji dal do naruce RT?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko