Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bechyňka - V PJ Tábor jsou t.č. již lipenské bobiny 100.002, 100.003 a dále stroj 110.147. Obě bobiny jsou již bez tabulek, budou téměř jistě kanibalizovány ve prospěch jedničky. Stroj 100.003 se tedy už asi vlastní silou nikdy nerozjede. Tuto lokomotivu bylo možno spatřit v provozu naposledy při loučení se "stejnosměrem" na "lipence" 17. 10., kde již ale údajně jezdila na výjimku drážního úřadu. Pod širým nebem stály bohužel i lokomotivy 100.001 a E 423.001. V provozu na bechyňce dne 29. 11. byly domácí 113.001 a 002 s obvyklými soupravami BDs Bmto. Nákladní doprava začíná živořit, neboť závod JIKA Bechyně přešel téměř zcela na kamionovou dopravu, do Bechyně se již nevozí uhlí, na vlečku k letišti se zajíždí sporadicky (odb. Dubina), v Sudoměřicích a Malšicích také nákladní vůz neuvidíme. Stále se drží Slapy a nakládka dřeva na starém bechyňském nádraží. Navždy tedy zřejmě odzvonilo občasným přípřežím řady 113, případně postrku řady 742 do Slap. Samotný traťový svršek je na naše poměry v dobrém stavu, nedávno byl opraven z pohledu řidičů hrůzný přejezd u starého nádraží v Bechyni včetně výměny kolejnic. V příštím roce proběhne rozsáhlá oprava mostu duha v Bechyni s vyloučením vlakové i silniční dopravy. Zda budou soupravy končit v Bechyni na zastávce a vytahovat se do staré dráhy, nebo se bude objíždět již v Sudoměřicích není dosud známo.
Želpage děkuje za příspěvek.
Želpage děkuje za příspěvek.
M. Řezka | 2.12.2003 (16:49)
Související zprávy
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko