Brno - Kromě pendolin budou na spojích vyšší kategorie EuroCity z/do Brna řazeny od prosince také nové vozy společnosti Siemens řady Bmz. První z celkem 26 vozů převezmou ČD na konci letošního listopadu. V Jihomoravském kraji budou také nasazovány nové řídicí vozy řady 954 v soupravách 854-054-954 na dálkových spojích, které jezdí na neelektrifikovaných tratích. Dva řídicí vozy budou ještě letos nasazeny na trase Brno - Náměšť nad Oslavou - Jihlava.
Brnem bude v letním období opět projíždět sezónní autovlak na trase Praha - Brno - Bratislava - Split denně jako pravidelný spoj a bude zaveden nový noční vlak spojující Budapešť, Bratislavu a Brno s Drážďany. Brno s Prahou bude v ranních hodinách spojovat vlak Ex (bez příplatku) za 2:50 hod., na zpáteční cestu se vydá v odpoledních hodinách a bude zaveden nový vlak kategorie IC na trase Bohumín - Břeclav - Bratislava. Na trasách Brno - Ostrava a Brno - Jihlava - České Budějovice - Plzeň budou posíleny rychlíkové spoje.
zdroj: Tisková zpráva ČD
CSPSV | 10.10.2006 (18:45)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
11.10.2006 (23:03)
No konečně, už jsem pomalu myslel, že na ty vagony od Siemense se bude čekat jako na Godota. Akorát by mě zajímalo, jak chtějí dráhy nahradit těch několik set Béček, 27 vagónu ten šrot opravdu nevytrhne.
11.10.2006 (19:32)
To J.K. - Navrhuji jména německých vládců (německý původ)
11.10.2006 (17:11)
Nová série vozů od Siemnse dělá zatím dobrou službu - už asi tak dva roky je možné se těmi neexistujícími vozy střídavě chlubit a slibovat je.
Ale jednou, ach, třeba opravdu vyjedou! To bude slávy! Doufám, že ČD při té příležitosti vymyslí soutěž na jejich pojmenování, nejlépe originální jméno pro každý jednotlivý kus.
Ale jednou, ach, třeba opravdu vyjedou! To bude slávy! Doufám, že ČD při té příležitosti vymyslí soutěž na jejich pojmenování, nejlépe originální jméno pro každý jednotlivý kus.
11.10.2006 (17:09)
Pizzaman: To jsou ty moderní vozy! :-)
11.10.2006 (9:49)
Mně potěšili. Jezdím každý rok do Varny. Odjezd z Budapešti je o hodinu později a příjezd do Budapešti o hodinu dříve než letos. Ve Varně je to ještě lepší. Celková úspora proti letošku je zhruba 8:53min ( dohromady v obou směrech)
11.10.2006 (8:46)
to Qaws: 954 je předělávka z pošťáku (Postw), vypadá jako Edita (854) a taky je to k ní určené. I když by to snad mělo umět řídit v podstatě cokoliv (souprava musí mít kabel a loko nesmí být úplně muzejní)
11.10.2006 (0:35)
To jsem zvedav, co posili na trase Brno-Jihlava-ČB.Snad jen vecerni rychlik z Brna do JIhlavy jsem zahledl v novem grafikonu, jinak nic, nehlede na to, ze v tichosti zrusili dopoledni Brno-Jihlava. POcet spoju je mezi JIhlavou a Brnem furt stejny.Jen kecy. Navic 954 nebude zadny zazrak,ted tu jezdi 843+943 a 850,takže 854 nebude zadny prevrat...chjo, proc se chlubi takovou kravinou, kterou bezny cestujici ani nepozna...
10.10.2006 (22:03)
Ja se divim akorat tomu IC Bohumin-Brno-Bratislava. Mozna by mu mohl nekdo napsat o jizdni rad tohoto vlaku:-)
10.10.2006 (21:38)
Ach ta češtyna :-/, jdu si už lehnout. :-))
10.10.2006 (21:36)
zirecek: Účelem tiskové zprávy ČD je ovšem ukázat "pozitiva" a ne začít tvrdit, že jsme v prdeli. Pořád nevím, čemu se tady všichni divíte. Ten kdo o dráze něco ví, tuší oč se jedná, ti ostatní a je jich většina, to slupnou jako malinu. Stejné je to i v jiných odvětvých, kde se zase neorientujeme my. Ano, jsou jedinci, kteří dělají do všeho...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko